נגישות
נגישות

מינה טומיי קסטרא חיפה ביקורות וחוות דעת - עמוד 4

דירוג גולשים

4
אוכל
4.5
שירות
4.5
אווירה
4.0
מחיר
4.0

הייתם כאן? הוסיפו חוות דעת

264 ביקורות וחוות דעת על מינה טומיי קסטרא חיפה

Katy - תמונה
Katy מבקר מתחיל
מנהל חובבן
1.0
12/04/17

יצאנו מהעבודה לאכול במינה סניף קסטרא חיפה, הזמנו מקום מראש, היינו שישה, רק לאחד מאיתנו הגיעה המנה שכמובן נאכלה באי נעימות מול כל חברי השולחן, אני וכל השאר חיכינו כשעה ו10 דקות. המנהל(... או אחמש?) הגיע "לדבר" איתנו רק אחרי 50 דקות וכל מה שהוא אמר (בטון כועס) זה שהוא לא שולט על זמן יציאת המנות. חיכינו עוד כ25 דקות והחלטנו לוותר וללכת כי היחס באמת היה לא נעים (מצד המנהל, לא המלצרים). קיבלנו את החשבון ממנו בפרצוף זועף, שילמנו על השתיה והלכנו. אנחנו מבינים שהיה לחץ ושהם לא עמדו בזה, אבל לפחות להיות נחמדים, לנסות להבין אותנו (רעבים) ולזרוק מילה שהוא דואג לנו ולשמור על אווירה טובה. אנחנו בטוח לא נחזור לשם, בלי קשר לפסח או לא, רק בגלל אותו בחור "נחמד".

עוד פרטים
הוספת תגובה
Evyatar - תמונה
Evyatar 2 ביקורות
מאכזבת!!!
2.0
11/04/17

הזמנו ממינה בסניף קסטרא 2 רולים ופאד תאי. לאחר כשעה הגיע ההזמנה אך ללא רטבים כלל ואף אחד מהרולים נראה קטן בצורה ניכרת מהרגיל. התקשרנו לסניף וביקשנו לקבל רטבים. אלו אמרו שישלחו שליח.... לאחר כ-50 דק' התקשר השליח ומאחר והבין כי נמצא במקום לא נכון ניתק לנו את הטלפון. חוצפה כזו לא ראיתי עדיין. דיברנו עם שירות הלקוחות של מינה טומיי בתאריך 2/4 ואלו אמרו שיחזרו אלינו לבירור האירוע, אולם לא דובים ולא יער. לא קיבלנו מהסניף שום שיחת טלפון. אני לא אזמין יותר ממקום כזה שלא מכבד את קהל הלקוחות שלו.

עוד פרטים
הוספת תגובה
sarit147 - תמונה
sarit147 172 ביקורות
טיול ברחבי העולם
5.0
09/03/17

בביקורנו בצפון קינחנו את היום הגדוש והעמוס בביקור במסעדת מינה טומיי המעולה, לא בכדי היא אחת המסעדות האהובות והמוערכות בחיפה, המטבח האסיאתי של מינה טומיי מביא לסועדים את המיטב מחמשת... המטבחים האסיאתיים המובילים - הויאטנמי, יפני, תאילנדי, קוריאני והודי. כשהגענו כאמור ביום חמישי בערב המקום המה אדם, המסעדה הייתה פשוט מפוצצת. כאן נמצא חמישה מטבחים אשר שואבים את השראתם מחמישה שווקים במזרח הרחוק. מסעדת מינה טומיי. המיטב של ויטנאם, תאילנד,יפן, הודו וקוריאה - כל כך דומים, אך יחד עם זאת כל כך שונים. אז החלטנו לדגום מנה מכל ארץ ויצאנו למסע קולינרי קסום, טעים ומעניין.

עוד פרטים
הוספת תגובה
יוסי - תמונה
יוסי 2 ביקורות
מסעדה שאפתנית וייחודית שלרוב מצליחה להעביר את החוויה והאווירה
3.5
15/02/17

מינה טומיי היא מסעדה מיוחדת בשאפתנותה לאחד מספר מטבחים אסייתים עם טאצ' מערבי. במקרים רבים היא מצליחה להעביר מנות טובות ובמקרים מעטים פחות טובות. בעוד המנות העיקריות מספקות וטעימות המנות... הראשונות כביכול (בתפריט אין זה מחולק כך) הינן קטנות ויקרות יחסית להגשה. האווירה מיוחדת ומזמינה והמגוון בתפריט יאפשר לכל אחד למצוא את המנה שלו. בצהרי היום המסעדה עמוסה ואין ערבות על זמן הוצאת המנה, כך שיכול להיות שעד שקיבלתם את המנה שלכם חברכם כבר סיים, וזה חבל. בסך הכל למי שמגיע פעם ראשונה המסעדה מיוחדת ומזמינה. למי שהיה כבר מספר פעמים היא תתחיל להראות כיקרה מדי ולמרות המגוון ישנן מנות אחדות שכדאי להתביית עליהן. המסעדה מתאימה לזוגות ומשפחה וגם לקבוצת חברים. למעשה קבוצת חברים היא הסידור הטוב ביותר עבור מסעדה מסוג זה כי אפשר להזמים מגוון מנות ולהתחלק.

עוד פרטים
הוספת תגובה
foodisgood - תמונה
foodisgood 23 ביקורות
מסעדה נהדרת!
5.0
17/01/17

מסעדה אסייתית שכוללת מטבחים רבים, נראה שבכל אחד מהם היא מתמחה. החל מהסושי המעולה, עד האוכל ההודי הפיקנטי במידה... מסעדה קבועה אצלנו בימי הולדת של המשפחה.

עוד פרטים
הוספת תגובה
Or - תמונה
Or 38 ביקורות
מנות מעוצבות וטעימות
5.0
03/01/17

חגגנו יום הולדת לאחת החברות היינו 4 בנות המנות הוגו בצורה מאוד יפה ומעוצבנת המחיר לא יקר בכלל מומלץ להגיע עם חברים המנות גדולות וטעימות

עוד פרטים
הוספת תגובה
Irena - תמונה
Irena 3 ביקורות
טעים, מהיר, מקצועי במחיר טוב
5.0
25/12/16

חיפשנו מקום עבור 14 איש, עם ילדים לארוחה משפחתית נעימה. בגלל הסמיכות לקריסמס, רב המסעדות בחיפה היו מלאות בפרט לכמות כזו של אנשים, ובמינה טומיי הזמנו במהירות לשבת בצהריים. למרות שהקדמנו... השולחן שלנו כבר היה מוכן וחיכה לנו חצי שעה לפני השעה המוזמנת. המלצר היה מקצועי ביותר, בקיא בתפריט, נתן המלצות נהדרות ולא רק "דחף" מנות יקרות, הסביר על כל מנה ממה היא מורכבת. הגעת המנות היתה מהירה והאוכל היה טעים ונעים למראה. גם הילדים נהנו מארוחות הילדים. המחירים סבירים לחלוטין. למרות שהמסעדה היתה מלאה עד אפס מקום קיבלנו יחס מצוין וכל בקשה שלנו מומשה באותו רגע ואף קיבלנו גלידות על חשבון הבית עבור חוגגי יום ההולדת בחבורה שלנו. לסכם בשתי מילים - נחזור ונמליץ.

עוד פרטים
הוספת תגובה
Adva - תמונה
Adva 19 ביקורות
נהדר!
4.5
04/12/16

אכלנו מס' רב של פעמים במינה טומיי, האוכל מעולה והשירות נהדר. מחירים סבירים למה שהמסעדה מציעה מבחינת שירות ופרודוקטים

עוד פרטים
הוספת תגובה
sarit - תמונה
sarit מבקר מתחיל
חוויה מדהימה אין ספק שנחזור
5.0
19/11/16

פעם ראשונה שאני ומשפחתי במסעדה. הלכתי עם משפחתי לארוחת שישי. האווירה היתה נעימה ביותר המלצרים אדיבים ביותר והסבירו לנו עם המנות שאותן לא היכרנו כלל. לאחר שהסברנו למלצר כי אנחנו לא... אוכלים מאכלי ים הוא המליץ לנו על המנות אשר מתאימות לטעם שלנו. המנות הוגשו מהר. המנות מתאימות בגודלן לסועד והמחיר סביר ביותר חומרי הגלם של המנה איכותיים ביותר , ההמלצות של המלצר קלעו בול לטעם שלנו. מנהל המשמרת עשה את עבודתו בצורה מדהימה ומקצועית ביותר. אין ספק שאני ממליצה בחום על המסעדה ואנחנו עוד נחזור אליה.

עוד פרטים
הוספת תגובה
Ilana - תמונה
Ilana 67 ביקורות
ארוחת צהריים במינה טומיי
3.8
31/08/16

אוכל טעים ומיוחד וכך גם עיצוב המסעדה, עם מבחר של אזורי ישיבה מגוונים. תמיד כיף לחזור רק חבל שקצת יקר, אפילו בשעות הצהריים. אין תפריט עיסקי אלא 15% הנחה על התפריט הרגיל.

עוד פרטים
הוספת תגובה