נגישות
נגישות

צפון אברקסס - North Abraxass ביקורות וחוות דעת - עמוד 3

דירוג גולשים

3
אוכל
3.0
שירות
3.0
אווירה
2.5
מחיר
2.5

הייתם כאן? הוסיפו חוות דעת

99 ביקורות וחוות דעת על צפון אברקסס

shterlin - תמונה
shterlin 2 ביקורות
לא יכול להיות
1.0
14/11/14

לא יכול להיות שמישהו ייתן למסעדה הזו דירוג יותר מהמינימום, השירות ניסה להיות טוב אבל לא היה להם מה למכור לנו כך שהמלצה על כל מנה היא למעשה שירות רע. האוכל הוא זלזול בסועד ונכון שזו... מסעדת קונספט: "עשה כמה שיותר כסף בלי לתת כלום" אחרי שהגיעו המנות הראשונות, כרוב, שלושה פלפלים, תפו"א אפוי, קישואים וחציל גילינו שקיבלנו בדיוק את מה שהזמנו רק שמי שעשה את האוכל (ואני לא אעליב את הטבחים ויקרא לו טבח- שף הוא בטוח לא.) לא נגע באוכל הקישואים היו מבושלים במים וקצת מלח, תפו"א האדמה היה אפוי בחלקו הקטן וקשה ברובו, החציל היה המושקע מבין המנות ורוטב אדום ולא ברור נתן לו טעם כלשהו ושלושת הפלפלים ש"יקפיצו את הארוחה" היו נעדרי טעם לחלוטין, התחלנו לבטל את המנות העיקריות שהזמנו ולפתע מסביבנו קמה מהומה אנשים בשולחנות סמוכים שמעו אותנו והחלו להעביר אתנו חוויות על המנות הלא טעימות שלהם, את מה שלא הצלחנו לבטל אכלנו, ביתי בת ה 12 יצאה להקיא את ההמבורגר בסגנון סטייק טרטר רק בטעם מזעזע, החריימה היה אכיל ומלא בעצמות ומנת הבשר 3 נתחים עשויים 5 שעות הייתה לא יותר מנזיד עשוי משאריות בשר ושומן, צחוק מהסועדים הרמה הכי נמוכה שפגשתי אי פעם, ציפיתי לירקות מיוחדים וקיבלתי את השאריות של השוק שום ייחוד אפילו מסעדת פועלים מפוקפקת לא הייתה מעזה להגיש את הירקות הללו שלא נדבר על הפיצה המוזרה ששחתה בשמן כלשהו והייתה חתיכת פיתה עם גבינת קרם שנקראה קרם פרש (פארש)כריך פיתה שרופה, לבסוף צחקנו כולנו על הבדיחה שעשה אייל על חשבוננו לפחות נהנינו מהצחוק חבל שהיה יקר לצחוק על עצמנו.

עוד פרטים
הוספת תגובה
Mira - תמונה
Mira מבקר מתחיל
חוויה מיוחדת וכיף אמיתי
5.0
04/08/14

יום ו 1.8.14 יצאנו לחגוג יום הולדת לרעייתי. אנחנו אוהבי רושפלד ושגב ורפאל אבל רצינו לראות מה באמת קורה אצל המשיגנה אייל שני !!! קראנו את החוות דעת חלקם לא מחמיאות , מנות מיניאטוריות,... מאוד יקר וכו, אבל אי פרגון לאייל שני לעיטים נראת לנו טרנד ולא בטוח אמיתי, אז הלכנו לנסות בעצמנו. ובכן יצאנו מפוצצים לחלוטין אז המנות המיניאטורות זה אגדה אורבנית, נב. שנינו אנשים בריאי גוף ובעלי תיאבון בריא,. המחיר 524 ₪ כולל בקבוק יין טוב למדי, כך שגם המאוד יקר זה בו לשיט, עכשיו לחוויה היה לנו לחם כפרי מעולה עם בצל. פיצה עם קרם פרש וחריפות מרעננת, חציל ברוטב פיקנטי (זה היה המנה הפחות טובה בעינינו) כרובית תינוקית חרוכה - מעולה איך לא חשבו על זה קודם אני גונב את הרעיון לברביקו קו הביתי שלי ! אנטיאס צלוי. בירקות מיניט סטייק והמסעדה פינקה בסוף במוס שוקולד ייחודי. השרות היה מעולה המלצרים ידעו לעומק מרכיבי המנות והיו ידידותיים ומקצועיים שהוסיף המון. אוכלים בלי טקסיות המנות המוכנות מובאים מיד לא מחכים להוציא בתיאום , אוכלים על נייר חום שימוש בידיים מעודד ,תהנו בלי טקסיות. חברה חוויה שונה כיפית ומיוחדת ומי שרוצה חוויה אחרת בלי טקסיות ולא מתבייש לתפוס את החיים בידיים וללעוס בכיף - הינה מאוד.

עוד פרטים
הוספת תגובה
israel48 - תמונה
israel48 מבקר מתחיל
גרוע
1.5
01/06/14

הגעתי למסעדה בשעת צהריים עם הוריי. עלינו לקומה השנייה בזמן שהמסעדה הייתה כמעט ריקה. למרות זאת, אף מלצר לא ניגש אלינו והייתי צריך לרדת למטה לקרוא לו. כלומר, לא נתנו שירות למרות שהמסעדה... הייתה כמעט ריקה! כשקראתי למלצר ראיתי אותו עסוק בפריסת הניירות, שהם משתמשים בהם בתור מפות, על-גבי השולחנות. קיבלנו לחם עם בצל אחרי שהזמנו מנות עסקיות. שאלתי את המלצר האם זה לחם לבן כי אני אלרגי לסוגי הלחמים האחרים. הוא אמר שכן. שאלנו עוד מלצר ליתר בטחון, שאמר שזה לא לא לחם לבן והציע לי פיתה במקום. מזל!!! אחרי רבע שעה של המתנה לפיתה המסכנה ואחרי שהמנות הראשונות עוד לא הגיעו, התייאשנו והלכנו משם. ייאמר לזכות מנהל המשמרת שאחרי שהצגתי בפניו את הדברים, הוא לא חייב אותנו בעבור המנות שכן הגיעו. ציפיתי שבתמורה למחירים הגבוהים של המנות, זה יהיה שונה!

עוד פרטים
הוספת תגובה
אייל - תמונה
אייל 3 ביקורות
צפון אברקסס- עסקת חבילה לא משתלמת
1.0
01/06/14

הגענו 4 סועדים לצפון אברקסס בשישי בערב. לאחר שהתיישבנו בחוץ בשולחן צפוף למדיי, ולאחר עיון קצר בתפריט הכולל תיאורי מנות כמו "קצת עגבניות" ו-"אומצת פרה"- הגיעה המלצרית שלמרבה ההפתעה לא... ניסתה לשפוך יותר מידי אור על אופי המנות. עכשיו נקדים ונאמר כי לא הופתענו מהאופי הכללי של המקום, ולחלקנו זו לא הייתה הפעם הראשונה בה סעדנו במסעדה. עם זאת- במקום בו למלצרית ולשרות יש אופי ואף מעט חוצפה, והמנות מתוארת בפלצנות שכזו, הייתי מצפה שלפחות האוכל עצמו יהיה מספיק טוב כדי להצדיק את האווירה שמסביבו. בפועל- מנת חומוס מסבחה הייתה פשוט גרגירי חומוס על חתיכת לחם קלוי , מנת כרוב שבושל במשך מספר ימים לא הניבה התלהבות רבה. סלט אוקטופוס לא היה מתובל בצורה אטרקטיבית וכלל לרוב עלים יבשים, ומעט דג שהיה טעים. נקודות האור- לחם שנאפה עם תבלינים ומוגש עם קרם פרש , מנה של תרד בשמנת הייתה טעימה מאד (נקודת האור המרכזית בארוחה, וגם המנה היחידה שהגיעה בתוך צלחת..). בתחילת הארוחה ביקשנו להזמין דג פרידה המגיע במשקלים שונים, המלצרית אמרה שתבוא ונבחר ביחד את המשקל הרצוי. לאחר 30 דקות של אכילה, כשהעלינו את עניין הדג, נענינו ב "אופס" חסר אונים ולא ממש מתנצל. כדי לא להרוס לגמרי את הארוחה, ובהשפעה החיובית של שני בקבוקי יין לבן, הוספנו מנה של נתח קצבים שהייתה מעולה (לא חוכמה ! קשה מאד להרוס את הבשר הכי איכותי שיש לפרה להציע), ועוד מנת פיצוי שהגיעה מהמטבח שהייתה פשוט חתיכת קישוא עם פרמזן מעל.. אם הייתי אוכל את הארוחה הזו במסעדה ממוצעת, כנראה שלא הייתי מתאמץ להעלות את הביקורת . אבל בשביל מקום שמתיימר לתת חוויה קולינרית מכל הבחינות- קשה לא לתהות לאן נעלמו 1000 שקלים. לקינוח הלכנו לאכול גלידה ברוטשילד..

עוד פרטים
הוספת תגובה
Asaf - תמונה
Asaf מבקר מתחיל
שישי בערב 21.3.14 באברקסס צפון
1.5
22/03/14

שלום לאברקסס צפון אתמול בערב שישי 21.3.14 הגענו למסעדת צפון אברקסס , היינו ארבעה , שניים מאיתנו אורחים מחו׳ל . ומכאן אפרט את חווית השירות שנמשכה לאורך כל הזמן . זה התחיל בכך שמקום... היה חצי ריק אבל חיכינו לבירה שתגיע עשר דקות . ביקשנו פעמיים מים ואז קיבלנו, בפעם השניה שביקשנו הביאו לנו חצי בקבוק ! בפעם השניה שהזמנו סבב שתיה חיכינו עשר דקות לשתי בירות ! (המקום לא היה עמוס) במהלך הארוחה פינו לנו צלחות אבל רק שלוש , כנראה שהמלצרית החליטה שהיא מפנה רק לשלושה ואת הרביעית משאירה . היו שתי מלצריות שלא היו בסביבה בכלל , לא היו קשובות , היינו צריכים לנופף כדי לקבל יחס ממישהו , שאר הצוות החליט שחשוב יותר לעשן בחוץ מאשר לשרת לקוחות . לגביי המלצריות : הראשונה היתה קורקטית בלבד ותיארה לנו את המנות , לאחר שהזמנו המנות הגיעו בהפרשיי זמן אדירים , את אחת המנות היו צריכים להזכיר לה שהזמנו כי היא שכחה . המלצרית השניה היתה זעופה , וזרקה לנו מנות על השולחן בזמן שהיא מסננת את שם המנה או שהמחבת חמה ! באף שלב לא שאלו אותנו אם אנחנו רוצים או צריכים משהו או אם אנחנו נהנים ! (את זה שואלים אותי גם בדוכן אוכל בשוק כשאני משלם על מנה 20 ש״ח) אף אחד לא חייך ולא הביע נעימות כל שהיא, אף אחד לא ניגש אלינו, הרגשנו כאילו עושים לנו טובה שנותנים לנו שירות , הרגשנו כמו עול . היינו בהלם אחרי כל אינטרקציה עם מישהו מהצוות . השולחן שלידנו התרעם על השירות גם כן ובשלב כל שהוא התנהלה שיחה מאוד טעונה של השולחן האחר עם מישהו מהצוות , אנחנו לעומת זאת לא הרגשנו שמישהו בכלל מעוניין לשמוע אותנו ולכן שמרנו את טענותינו לעצמנו .

עוד פרטים
הוספת תגובה
Yosefa - תמונה
Yosefa 2 ביקורות
חויה קולינרית? אני בספק!
1.3
08/01/14

הגענו בגלל הקוריוז של אופן ההגשה...לצערי הרב נישארנו עם הקוריוז ותו לא! האוכל היה בכמויות מזעריות.החריף כלל לא חריף האוכל היה טבול בשמן והמחיר?...... בשמים .השירות היה איטי ולרגע חשבנו... שאולי אנחנו סטטיסטים בסרט מתיחות עם מצלמה ניסתרת....

עוד פרטים
הוספת תגובה
mt - תמונה
mt 2 ביקורות
מסעדה מדהימה, כיפית ונעימה!
4.5
10/10/13

היינו במסעדה, ישבנו על הבר, השירות היה רגוע ונעים, האווירה פשוט מדהימה, המטבח שגלוי לעיני כל מקסים ומהמם וללא ספק מוסיף לחוויה. מעבר לזה, כל מנה שהזמנו הייתה טעימה יותר מהקודמת (חוץ... מפיתה קישואים שהייתה די אכזבה, אבל זה ממש לא שינה את החוויה החיובית שלנו!!). המחירים לא זולים אבל סבירים בהחלט ויותר משווים את החוויה! בטוח שנחזור!!!!!

עוד פרטים
הוספת תגובה
ריקי כהןריקים הן - תמונה
ריקי כהןריקים הן מבקר מתחיל
לא מבינות את קהל האוכלים לפנינו???
4.3
10/06/13

המליצו לנו זה מכבר על האוכל מסעדה הזו. הזמנו 2 חברות טובות. אמש קראתי ביקורות- כולם מעירים על השרות. היינו היום ב-14.00- מזמן לא זכינו לשרות כל כך ידידותי, איכפתי ומפנק. המלצר שלנ היה... סופר ידידותי , דואג, ממליץ ומייעץ. המנה העיקרית לא ערבה לחיכה של חברתי- מיד החלפו אותה. האוכל מיוחד ומשובח. ההגשה ייחודית. רק מילים טובות יש לנ לאמר וגם ש.....בטוח נחזור. ריקי כהן סלטי מרים

עוד פרטים
הוספת תגובה
שמוליק  - תמונה
שמוליק מבקר מתחיל
הפוזה של אוכל טוב ע"ח אנטיפטיה נוטה לאנטיפטיה...מאכזב
2.0
22/02/13

הלכנו עם בת זוגתי וישבנו על הבר. טופלו ע"י ספק מלצרית ספק מארחת/ אחראית שהייהת אנטיפטית ברמות קשות...לא חיוך, עושה טובה, פרצוף ...בקיצור מוציעה את החשק. האוכל טוב אבל לא מדהים. יותר... פוזה מבאמת טוב. בשורה התחתונה, יותר מקום של אנשים שמחפשים hype ופוזה מאשר מקום באמת טוב. יש טוב מזה ונחמד מזה בעיר. אכזבה

עוד פרטים
הוספת תגובה
מבקרת במסעדות - תמונה
מבקרת במסעדות 7 ביקורות
לא מומלץ
1.3
24/01/13

אימי ואני ביקרנו סוף סוף במסעדת "צפון אברקסס" לארוחת ערב, לאחר שבמשך זמן רב השתוקקתי לטעום מפרי יצירתו של שופט מאסטר שף המהולל, אייל שני. ניתן לתאר במילה אחת את החוויה שלנו במסעדה –... אכזבה. התפריט לא התחלק למנות ראשונות ועיקריות אלא לפי המרכיב השולט – ירקות / דגים / בשר, כשבסופו של דבר התברר לנו שפשוט אין מנות עיקריות, כל המנות קטנות ועלובות. הזמנו במקרה מנות שמכילות עגבניות ובתמימותי חשבתי ש"הסוגד לעגבניות" בוודאי דואג לכך שאנשי הצוות במסעדה יבחרו עגבניות איכותיות עבור המנות שלו. לתדהמתנו, בכל המנות כיכבו העגבניות הענקיות הידועות לשמצה במרקמן הקמחי ובהיעדר טעמן. מנת קלמארי שעולה 59 ש"ח התהדרה בשני ראשי קלמארי בלבד שהיו צרובים למוות וקשים ללעיסה כמו סוליה. על מנת החציל שהזמנו השתלטה המרווה, מבלי להשאיר מקום לטעמם של החציל והגבינה שהותכה מעליו. ריחו של הקבב הזכיר אטליז שהמקרר בו מקולקל, הוא היה עשוי היטב מדי וללא כל תיבול. אליו צורפו העגבניות ה"נהדרות" וטחינה מימית ביותר. ברור שבכל מסעדה מזרחית פשוטה היינו מוצאים מנת קבב איכותית יותר. מעבר לאוכל, אין שום סוג של שתיה קלה במסעדה פרט למים, סודה וגזוז – גרסה דהויה ודלילה של הגזוז של פעם. ובנוסף לכל, השירות איטי ולא אדיב. לסיכום – לא גורמה, לא טעים ולא משביע. בקיצור – לא מומלץ.

עוד פרטים
הוספת תגובה