נגישות
נגישות

צפון אברקסס - North Abraxass ביקורות וחוות דעת - עמוד 4

דירוג גולשים

3
אוכל
3.0
שירות
3.0
אווירה
2.5
מחיר
2.5

הייתם כאן? הוסיפו חוות דעת

99 ביקורות וחוות דעת על צפון אברקסס

גברת מגונדרת - תמונה
גברת מגונדרת 32 ביקורות
שרות ממש גרוע
1.0
16/01/13

המלצתי לאורחים מחו"ל על המקום בגלל האוכל. הם חזרו משם בשוק טוטלי משרות ממש גרוע: המארחת הייתה גסת רוח והובילה אותם שולל (הבטיחה שיהיה שולחן תוך חצי שעה, אך בפועל זה לקח כמעט שעתיים),... מנה שהוזמנה כעיקרית הגיעה לפני מנות ראשונות (זאת הייתה פיצה עם סרדינים, אך הייתה ללא סרדינים), מלצר לא היה מודע שמנות מסוימות נגמרו, כשאחד האורחים הלך לשרותים, מלצר אחר לקח את הכיסא שלו ולא החזירו לאורח את הכיסא כשהתגלתה הטעות, נאלצו להזכיר למלצר שהם הזמינו בירה כמה פעמים לפני שקיבלו אותה, כשהזמינו בירה עוד פעם בכלל לא קיבלו אותה. וכך הלאה. לא אמליץ יותר על המקום.

עוד פרטים
הוספת תגובה
kobi - תמונה
kobi מבקר מתחיל
עוגמת נפש
3.0
09/01/13

ראשית ברצוני להדגיש מספר נקודות בטרם הביקורת על המסעדה: השולחן הוזמן מספר שבועות מראש. הגענו שלושה זוגות. מתחילת הערב חשנו ביחס הלא סבלני והמתנשא של המלצרית (בר). הארוחה התנהלה באופן... כללי בסדר. המנות היו טעימות אך לא יותר מזה. עד כאן הכול היה יכול להתנהל בסדר, אלא שבשעה 22:00 נאמר לנו שאנחנו צריכים לסיים כי "יש אנשים שצריכים לשבת בשולחן הזה עוד 10 דק'". הודעה זו הפתיעה אותנו במיוחד היות ואף אחד לא יידע אותנו לגבי הגבלת זמן, לא כשהזמנו את השולחן בטלפון ולא שהתקשרו מהמסעדה באותו יום לוודא שאנחנו אכן מגיעים. בכל זאת, המלצרית הציעה לנו קינוחים "שמגיעים מהר". אנחנו רצינו דווקא קינוח שזמן הכנתו ארוך יותר (רבע שעה). המלצרית שאלה את האחמ"ש (שחר) אם זה אפשרי ואחראי המשמרת "הואיל בטובו" לאפשר לנו להזמין את הקינוח שרצינו. בשלב הזה הגישו לנו לשולחן את החשבון - מבלי שביקשנו. החשבון הסתכם ב- 1994 ש"ח ואין לנו תלונות על כך כיוון שהמחירים היו ידועים לנו מראש. החשבון שולם + טיפ של 400 ש"ח. השעה כעת 22:10. במקביל, הכניס אחראי המשמרת את האנשים שהזמינו את השולחן אחרינו, וכולם עמדו סביבנו וחיכו שנסיים - סיטואציה מאוד לא נוחה ולא נעימה לשני הצדדים. הקינוח הגיע לשולחן כעבור 15 דק', בשעה 22:25. לא חלפו 3 דק' מהגעת הקינוח, האחמ"ש פנה אלינו ואמר שאנחנו צריכים לסיים ולפנות את השולחן כבר כי אנשים עומדים ומחכים. כל זאת, לאחר שהוא בעצמו אפשר לנו להזמין את הקינוח הזה וידע שהמשמעות היא שאנחנו נשב בשולחן עד 22:30. פנינו לשחר ואמרנו לו שההתנהגות שלהם לא מקובלת, והוא זה שאישר לנו את ההזמנה אז לכל הפחות שייתן לנו לשבת בשקט 5-10 דק' ולסיים את הקינוח כמו בני אדם. תגובתו ה"מדהימה" הייתה שאנחנו לא בסדר כי השולחן מוזמן עד 22:00. כאשר שאלנו אותו "אז למה אישרת לנו להזמין את הקינוח? ידעת שזה יקח עוד זמן" לא היתה לו תשובה ורק המשיך לציין באוזנינו שאנחנו לא בסדר. שאלנו אותו אם הוא מודע לחשבון של השולחן (1994 ש"ח) ולטיפ הנדיב שהושאר (400 ש"ח)- הוא אמר שלא, ושזה גם לא מעניין אותו ושאנחנו צריכים לקום וזהו. בנוסף, בחוצפתו, הוא בא בטענות שאנחנו לא מוכנים להקשיב לו. הבנו שאין עם מי לדבר, ועזבנו בכעס את המקום- אפילו מבלי לסיים את הקינוח. שניים מהסועדים איתנו הינם תושבי ארה"ב ולמרות אי היכולת שלהם להבין את השפה, שאלו אותי: "הוא אומר שאנחנו צריכים לעזוב עכשיו?". חוסר הסבלנות של שחר ניכר גם למי שאינו מבין את שפתנו. לסיום אציין שכול הדבר היה מסתיים תוך כחמש דקות אם רק היה מאפשר לנו לסיים את המנה שהוזמנה בהסכמתו. בקיצור, חווינו עוגמת נפש, טעם רע, חוסר סבלנות ואי התחשבות בלקוח. לא נחזור ונמליץ בחום שלא להתקרב למקום. ברקאי

עוד פרטים
הוספת תגובה
גל - תמונה
גל 3 ביקורות
בגדי המלך החדשים
3.5
05/07/12

יצאנו 4 זוגות לחגוג בצפון אברקסס. כבר הרבה זמן שאנחנו מתכננים להגיע למקום והתאכזבנו. המנות פשוטות וטעימות אבל לדעתי הפשטות כבר פשטנית מדי. מנת דג בינונית ( גם הגודל וגם בטעם ) ב 270... ש״ח!? מוגזם. יש כל כך הרבה מסעדות מדהימות בתל אביב , לעניות דעתי זו לא אחת מהן. עוד דבר ששמתי לב אליו קרם פרש הגיע לשןלחננו לפחות 4 פעמים : עם הלחם ועם כל אחד מהקינוחים.... וארטילריה תאנים שהיה טעים קינוח בננות נחמד והקינוח היומי רוטב תותי עץ עם קרם פרש. אנחנו לא נחזור.

עוד פרטים
הוספת תגובה
נינה - תמונה
נינה מבקר מתחיל
חוויית חושים
4.0
17/03/12

כמעט בכל יום שישי אני אוכלת במסעדה כזו או אחרת בתל אביב, מאז שעברתי לעיר משפחתי ואני משתדלים לנסות כמה שיותר מסעדות טובות (ויש המון). פעם ראשונה שהייתי בצפון אברקסס עם אמא שלי ו-וואו!... כל מנה היתה בדיוק במידה, בתיבול, בטעם, חומרי גלם איכותיים וטריים שהחמיאו אחד לשני. קצת חששתי מ.. בוא נקרא לזה פלצנות של אייל שני (שאני פחות מתחברת לסגנון התיאורי ״שלוליות עגבניות צעירות שמתבשמות בחיתולי ארטישוקים שמתבוססים במיץ...״.... כן, אוקיי... ) ולא ידעתי אם יהיה איזה משהו באמת מאחורי המילים, אבל המלצר המקסים מקסים שלנו - עידו - לקח אותנו תחת כנפיו והסביר ותיאר כל מנה וענה על כל שאלה בחום, פשטות ומקצועיות שגרמה לנו להזיל ריר, כיוון והמליץ על מנות ובתאכלס - השירות שלו (בתור מלצרית כבר כמעט עשור) היתה חלק אינטגרלי מהחוויה ועשתה חסד עם המקצוע. (*אם מישהו מההנהלה קוראת את הביקורת הייתי ממליצה לתת לו איזה בונוס נחמד בפסח*). אז תודה רבה. לסיכום- לא זול, אבל שווה ביותר ומספק. ליקקנו את האצבעות ויצאנו מאוד מרוצות.  

עוד פרטים
הוספת תגובה
elisheva - תמונה
elisheva מבקר מתחיל
אכזבה!
1.0
24/12/11

הקונספט יכול היה להיןת מעניין, אבל לא במקום מחניק, צפוף, עם מלצרים צעירים שקבלו הנחייה לשמר על ארשת אטומה ולא מבירת פנים, כנראה. במיוחד כשמגישים לך "כרובית ביישנית", שהכנתה ןמחירה בשוק... 5 שקלים במחיר כ37 שקלים?????? ואייל היקר כשמגישים בשר "גורמה" בפיתה אז צריך שההגשה תהיה בעלת טוויסט בעל ערך מוסף. ואיך אני יכולה לדעת שבאמת קבלתי נתח קצבים יקר, אם הוא קצוץ ומכיל כמות לנכד שלי בן ה5 חודשים? והמטיאס? אהוב ליבי שכב בתוך שלולית שמנונית של גבינה בבחינת פגיעה בכבודו של המטיאס. הבה נראה אם אייל שני היה מעביר מישהו במאסטר שף, אם היו מגישים לו דג מטוגן, קשה כמו אבן שלא ניתן לחדור אפילן לחלק הרך שבו????? לסיכום, עם כל הכבוד לקונספט מדובר במקום ובאוכל שהוא לעג לרש, וסטירת לחי למי שיודע ואוהב לאכול. אייל זאת לא חווית אוכל.....!!!!!!!!!!!!

עוד פרטים
הוספת תגובה
נועם - תמונה
נועם 3 ביקורות
לא מומלץ במיוחד
2.3
24/12/11

האוכל עצמו לא רע אך קונספט ה"פשטות" מוגזם, הקומה העליונה שבה הושיבו אותנו צפופה ומשדרת אווירה אפלולית, בטח לא מקום שאגיע אליו שוב בכדי לחגוג ארוע. הצפיפות הייתה כזו שאף אחד מהישובים... בשולחן לא זכה להשאר במקום יותר מחמש דקות שבכל פעם מפנה מקום לעוברים ושבים, למלצרית לעבור או סתם להתרווח מפאת הדוחק. כמו כן, האוכל לא מוגש על צלחות כלל כך שכל השולחן הופך מלוכלך ולא נעים דיי מהר. רוצים לשדר פשטות? אין בעיה, תוסיפו צלחות פשוטות למנות ואל תקחו 500 ש"ח לחמישה אנשים שלא שתו יותר ממים. אפילו כמסעדה עממית בשוק לא בטוח שהייתי בוחר להיכנס אליהם שוב..

עוד פרטים
הוספת תגובה
Yaellaza - תמונה
Yaellaza מבקר מתחיל
מושלם מושלם מושלם!!
5.0
10/12/11

היינו ביום הולדת שישה אנשים, כל מנה שהוזמנה לשולחן הייתה מענגת, נראת כמו אייל שני ומעלה חיוך. אכלנו את הכרובית הנהדרת! שווארמת סרטנים מעולה (קצת קטן), ההמבורגר הכי טעים שאכלתי ועוד... מגוון מטעמים. קינוח מוס השוקולד והקצפת השאיר אותנו עם רצון עז לחזור למסעדה המדהימה הזו! השירות היה מצוין, נעים ומהיר. והאווירה במסעדה הייתה כיפית וגרמה לנו לרצות לרקוד (למרות שמעבר לפאב הוריד את הרצון בגלל הצפיפות המטורפת) יצאנו ללא תלונה אחת! ממליצים בחום

עוד פרטים
הוספת תגובה
yossi - תמונה
yossi 4 ביקורות
שירות מזלזל במודע מכל אנשי הצוות, מנוכר ולא נעים
1.3
24/11/11

חוויה גרועה, שירות לא נעים ומזלזל בצורה מופגנת, האוכל בסדר כמו בעוד לא מעט מקומות אחרים בתל אביב. כפיצוי לעצמנו וויתרנו על המשך הארוחה בצפון אברקסיס ועברנו למקום אחר. שלישייה שהיתה... לידנו הבינה את המצב כבר כשהתיישבו ומיהרו לעזוב ללא הזמנה. בפעם האחרונה הייתי לפני חצי שנה, מאז ועד היום (אחרי שחבר שיכנע אותי לנסות שוב - מסתבר ששום דבר לא השתנה, שירות גרוע ולא נעים נשאר כפי שהיה) למרות שהזמנתי מקום לערב יום שלישי וכשהגעתי המסעדה היתה ריקה ובבר היו רק 3 זוגות, המארחת נתנה לי לחכות דקות ארוכות תוך שהיא עונה לשיחות ולא מתייחסת, לבסוף הלכתי והתיישבתי בבר באופן עצמאי. לאחר מכן הצטרפו לידי 3 אורחים נוספים, כנראה שהם קלטו מהר מאוד את היחס הבוטה של הברמנית המאוד הלא נעימה והשכילו לארוז את חפציהם והלכו מבלי לחשוב פעמיים. אני נשארתי עם חבר... מנה ראשונה של חציל היתה סתמית, שומדבר מיוחד, סתם חציל למרות התיאור הפומפוזי. הסטייק בפיתה היה נחמד, רק חבל שלא אמרו שהם שמים רבע פלפל חריף קצוץ בפינה אחת שלו וביס אחד יכול להביא אותך לתהומות אם אתה רגיש לאוכל חריף - מה שקרה לי, זה גם לא הופיע בתפריט או במה ששאלתי את הברמנית המנוכרת המעטה. אם חלילה תבקש ממנה מלח - צפה פגיעה שהברמנית החביבה תיקח ביד שלך תידע היכן היתה לפני כן כמות של מלח גבישי ותזרוק לך על חתיכת הנייר החום עליה אתה אוכל. אם תשאל אם אפשר להנמיך מעט את המוסיקה - צפה פגיעה מהברמנית שתלך למנהל המשמרת ולמבט מזלזל ממנו, כמובן שהוא לא יבוא להגיד מדוע אי אפשר וייתעלם במפגין מבקשתך כאילו אתה לא קיים (המוסיקה מתחלפת בין שירי יום הולדת שמח לבין שירי ארץ ישראל היפה למזרחית כבדה והארד מטאל - מאוד לא ברור), לבסוף מנה עיקרית אחת הגיעה ורק 20 דקות אחריה הגיעה המנה העיקרית של חבר - ללא התנצלות או פיצוי או הסבר, כשהערנו על האיחור הסביר מנהל המשמרת מדוע (היה בילבול במטבח) ושוב המשיך לו לצד השני של הבר בלי התנצלות חלילה.

עוד פרטים
הוספת תגובה
 - תמונה
מבקר מתחיל
2.6
11/10/11

בסהכ האוכל מאוד לא מוצלח מנות הבשר למינהן בלתי אכילות כאחת שמחזיקה ורואה את תוכנית מסטר שף ושומעת את הביקורות שלך על האנשים שמשתתפים בתוכנית כדאי שתטעם את הבשרים שווארמה טלה ונתח קצבים... שבלתי לעיסים כמעט נחנקתי... כדאי שתבדוק את רמת הביצוע של השפים שעובדים אצלך בסהכ לא נהניתי וחבל.....

עוד פרטים
הוספת תגובה
ido - תמונה
ido 2 ביקורות
2.3
21/08/11

אז ככה דבר ראשון עם כל הערכתי לשף אייל שני, רציתי לספר לכם למה לא כדי לכם להגיע למסעדה (צפון אברקסס). דבר ראשון אם הנכם מחפשים אוכל טעים, מבטיח שתוכלו להינות ממנו זה לא המקום. אספר לכם... על חוויה ממש לא נעימה שעברתי במקום, אני חזרתי למסעדה לאחר הרבה זמן שלא הייתי כי התאכזבתי, ולהפתעתי התאכזבתי שוב. הזמנתי דג שהמלצרית נורא נורא המליצה עליו ואמרה כי זאת מנה ממש ממש טובה, ואני כהרגלי מקשיב למלצר כי אני מניח שהוא יודע מה הוא אומר, שילמתי 110 שח על דג שהגיע על קרטון, עם שני שליש עגבניה ללא כל טעם ועם חתיכה די גדולה של שומן (?!) שעד כמה שאני יודע לא אמור להיות בדג בטח ובטח שלא בפילה. אם זה לא מספיק אז בעקבות הדקורציה של הגשת המנה (קרטון שטוח) נשפך על הרגל שלי כל הנוזל של הדג, כולל שמן שהסריח, זאת בנוסף לכך שבתחילת הארוחה אחת המלצריות שפכה עליי טיפת שמן עם רסק עגבניות וכשביקשתי מגבון לנקות את בגדיי בשני המקרים, השיבו לי תשובה: "אין לנו מגבון במסעדה שלנו" והביאו לי נייר לניגוב ידיים רטוב שהשאיר לי סימנים של נייר על כל המכנס. אם זה לא מספיק גם ה"סלט לחם" שהמלצרית המליצה היה ממש לא טעים ומאכזב. דבר נוסף שתי מנות מהתפריט כבר לא היו כי הן נגמרו (אני הגעתי למסעדה בשעה 8) ולקינוח עקבו אותנו עם החשבון במשך 20 דק לאחר שהמלצרית ועוד מישהי מהנהלת המסעדה עשו כמה טעויות בחיובי אשראי ומזומן. זאת החוויה שלי, ללא כל התנצלות על המקרה וללא כל דאגה לכך שדג שכל כך הומלץ לא נאכל וסלט שעל פי המלצרית הוא "ה-מנה" של המסעדה.

עוד פרטים
הוספת תגובה