נגישות
נגישות

צפון אברקסס - North Abraxass ביקורות וחוות דעת - עמוד 2

דירוג גולשים

3
אוכל
3.0
שירות
3.0
אווירה
2.5
מחיר
2.5

הייתם כאן? הוסיפו חוות דעת

99 ביקורות וחוות דעת על צפון אברקסס

Oron - תמונה
Oron מבקר מתחיל
טירוף
4.5
19/06/19

ממליץ מאוד, היינו 4 סועדים, הזמנו 8 מנות עליהן המליץ המלצר לאכול ביחד. כל מנה הייתה טובה מהקודמת, אווירה מעולה, שירות מצויין ואוכל באמת מדהים. ממליץ בחום.

עוד פרטים
הוספת תגובה
shlomi - תמונה
shlomi 4 ביקורות
אחרי הנאה גדולה לפני שנתיים אכזבה מאוד גדולה אתמול
1.5
04/11/18

מנה של סלט לחם 5 חתיכות לחם שרוף עם כמה חתיכות עגבניה וכמות מזערית של יוגורט ב54 שח כרובית קטנה שבושלה במים ונחרכה למעלה בברנר בלי טעמים ממש חוצפה

עוד פרטים
הוספת תגובה
Mor - תמונה
Mor 132 ביקורות
אוכל טעים
3.0
05/08/18

מסעדת שף עם אוירה צעירה וקלילה של אייל שני. האוכל טעים אין ספק, המנות קצת קטנות לעומת המחיר שנדרש עבורן, השירות בסדר.

עוד פרטים
הוספת תגובה
המאוכזב - תמונה
המאוכזב מבקר מתחיל
חלש
2.0
22/07/17

מסעדה יקרה, די מזלזלת בסועד, הזמנו את כל המנות במסעדה הינו כחמש זוגות לחגוג יום הולדת לחבר יקר. שתי מנות מתוך כל הארוחה של קרפצ'ו לא ערבו לחכנו ומשבקשנו להחזיר. בחנו אותם במטבח וסרבו... ללא כל התחשבות גם לאחר שיחה עם מנהל המשמרת אפילו חלילה לא מנה אחת או להביא משהו במקום. ככה זה שהמסעדה תמיד צודקת ולא הלקוח. אנחנו כבר לא נגיע לשם.

עוד פרטים
הוספת תגובה
שרון - תמונה
שרון מבקר מתחיל
לא אבקר בחיים במסעדת אייל שני
1.0
13/03/17

שלום רב מנות ראשונות סבירות הקישואים לא טעים כלל מנה עיקרית סטיק בפיתה מנה עם אולי 20 גרם בשר פיתה רטובה מעגבניה וטחינה בשר קשה כי הוא בעובי של נייר מנה לא משביע כלל כי לא ניתן לאכול גם... מהכיתה המתגוררת כי היא רטובה מנה אחרונה פודינג ברמה מביישת. יקר מאוד לא ממליץ כלל

עוד פרטים
הוספת תגובה
כוכבה - תמונה
כוכבה 2 ביקורות
טעימה ונהדרת
5.0
10/12/16

טעים מדהים ותמיד חוזרים ונהנים אחלה אווירה פינוק אמיתי בישיבה על הבר שירות מעולה. אוכל טעים ופשוט מחומרי גלם מעולים.

עוד פרטים
הוספת תגובה
uri - תמונה
uri 4 ביקורות
לא נחזור לשם
1.5
30/04/16

לא מה שמצופה ממסעדה ברמת מחיר זו. 1. השירות מגוחך. התחושה היא שעושים לך טובה. המלצרים עסוקים בלפזז ולרקוד האחד עם השני במקום לשרת את הלקוחות. 2. הזמנו את המנות. הלחם הגיע ראשון. לאחר... כמה דק הגיעה הטחינה והשמנת. אלה היו אמורים להגיע ביחד ולא לחוד במרווחי זמן כה גדולים. לאחר מכן הגיעו המנות הראשונות מעורבבות עם חלק מהמנות העיקריות. 3. חלק מהמנות שהזמנו נשכחו על ידי המלצרית. אז פשוט ויתרנו על לחכות עד שיכינו אותן. מאכזב. (כמובן שהמלצרית החביבה העסוקה בריקודים וצחוקים עם הצוות לא טרחה להוריד את המנות שנשכחו, אז שוב צריכים לחכות שתתקן את החשבון) 4. שהזמנו את הרוסטביף לא ציינו שהמנה עם טיבול חריף. ידידה שלי שהזמינה את המנה ביקשה שיחליפו לה את המנה באותה מנה רק ללא חריף. המלצרית הסכימה ושאלה אם לקחת את המנה החריפה או שלהשאיר כי חבל על זה. אמרנו שנוותר כי זה חריף לבחורה שהזמינה. המלצרית שוב הציגה את העניין שחבל על זה. אז השאירה את המנה ובסוף חייבה אותנו על 2 מנות רוסטביף למרות שלא רצינו 2 מנות (נו מילא). 5. יין במחיר כזה לא פותחים וזורקים את הפקק על השולחן ומוזגים ישר. צריך לתת למישהו מהסועדים לטעום קודם כל. 6. על השולחן נערמים קרטונים (צלחות) ולא מפונים. (מלצרים עסוקים בריקודים עם עצמם). שורה תחתונה: חלק מהמנות טעימות - לא מצדיק את המחיר - שירות גרוע - לא נחזור לשם.

עוד פרטים
הוספת תגובה
משה - תמונה
משה 273 ביקורות
צפון אברקסס
3.3
04/10/15

ביקרנו במסעדה בשישי. למעט המארח בכניסה שהיה אנטיפט וגער בנו שאחרנו ברבע שעה האוירה במקום הייתה נחמדה אולם רועשת מידי. האוכל חביב. הכרובית טעימה, הסלק חביב. לעקריות לקחנו דגי ים מטוגנים... ברוטב עגבניות וטחינה שהיו טובים. מנת הלוקוס לפי גרם הייתה פחות מוצלחת. הזמנו גם תפוחי אדמה כתוספת אולם עקב עומס במטבח שכחו את המנה והחלטנו שאנחנו לא מחכים. המחירים לא זולים. בכללי בסדר פחות או יותר.

עוד פרטים
הוספת תגובה
Amit Noga - תמונה
Amit Noga מבקר מתחיל
לא שווה את הכסף
2.0
19/03/15

פעם שניה שבאתי לאייל שני אחרי שהזכרון מהפעם הרשאונה היה אכזבה והדבר היחיד שהיה טוב (לפת מוקרמת שכבר איננה בתתפריט) העיסקית זה לחם שהוא נחמד עם לבנה, ראשונה מאכזבת ועיקרית שזה סה"כ פיתה... קטנה ובסוף פודינג .. לא מצדיק את הכסף אם העיסקית היתה מתומחרת ב 70 ולא 85 הייתי אומר נו מילא אבל לא שווה את הכסף

עוד פרטים
הוספת תגובה
meir - תמונה
meir 2 ביקורות
ארוחה עיסקית - היא לא שווה
2.3
05/03/15

הגענו זוג אחר הצהרים בשעה שלוש וחצי. היה רגוע ולא היה עמוס. הזמנו ארוחה עיסקית הכוללת מנה ראשונה, עיקרית קינוח ושתייה חמה במחיר של 97 ש"ח. האווירה היתה נעימה - ישבנו ושוחחחו. המנות... קטנות מאד, אבל עם טעם מיוחד וייחודי למקום. בתפריט הערב ישנם אותן מנות, פחות או יותר. כאשר הסתכלנו על המחירים של הערב, המחירים שונים לחלוטין. למשל - מנה של נתח קצבים עולה בערב 61 ש"ח - בעיסקית - זה עולה 97 ש"ח. כלומר אתה משלם את כל המנות שאתה מקבל בעיסקית בצהרים. נהוג כי בצהרים אתה משלם לפי המנה העיקרית - ומקבל מנה ראשונה ושתייה (לא תמיד). מסקנה - העיסקית אינה עיסקית - היא התחכמות מבית היוצר של אייל שני. לא נחזור לשם עוד פעם - וחבל.

עוד פרטים
הוספת תגובה