נגישות
נגישות

צפון אברקסס - North Abraxass ביקורות וחוות דעת - עמוד 5

דירוג גולשים

3
אוכל
3.0
שירות
3.0
אווירה
2.5
מחיר
2.5

הייתם כאן? הוסיפו חוות דעת

99 ביקורות וחוות דעת על צפון אברקסס

אורן - תמונה
אורן 4 ביקורות
4.3
04/05/11

במילה אחת מפתיע - גם מנות שהיו אמורות להיות רגילות - שאוורמה בפיתה, סנדביץ' טוניסאי היו מיוחדות , עם ניחוחות וטעמים שמשתלבים יחדיו ונמסים בפה. פשוט תענוג. הבעיה היחידה תפריט היינות -... יינות ישראלים רק מהרי יהודה, תפריט לא מגוון ומחירים בשמיים.

עוד פרטים
הוספת תגובה
 - תמונה
מבקר מתחיל
1.7
27/03/11

רבותי המלך עירום,אכלתי היום עם כמה חברות הרגשתי כמו מישהי שצוחקים עליה במצלמה ניסתרת.אוכלים על ניירות כמו חסרי בית אין לחם או תפודים כתוספות ,מלח גס נשפך על הנייר, שתיה רק סודה או מים... שום דבר מתוק .אין קפה או תה רק מים חמים עם עלי נענע.האוכל עצמו היה די טעים ושום דבר מיוחד.מי שמתפעל מהמסעדה מגיע לו.

עוד פרטים
הוספת תגובה
 - תמונה
מבקר מתחיל
4.3
02/03/11

אמן העגבניות! מנות בסיסיות ומדהימות בטעם! אוכל ישראל אמיתי , איכותי יותר מכל המסעדות הטובות ביותר בחו"ל

עוד פרטים
הוספת תגובה
 - תמונה
מבקר מתחיל
2.4
28/02/11

הרבה מטאפורות ופיוטים נשפכים ממר שני ומשפיעים על אוצר המילים של המלצר המייצג אותו. בפועל, נתקלים באוכל אנמי וחיוור. שני אינו עומד מאחורי מילותיו כיוצר קולינרי, אלא מסתמך על החיך המוגבלת... של הישראלי אשר מפחד לומר שהאוכל מתאים למסעדה של 50 שח לסועד. אייל, אתה שחקן גדול שהפנט את ההביל הישראלי ועטף אותו במונחים קוסמים. לגבי היכולות הקולינריות שלך, אני בספק... (דעה אישית)

עוד פרטים
הוספת תגובה
 - תמונה
מבקר מתחיל
2.0
25/02/11

הפעם השניה שלנו, ובניגוד לראשונה הפעם ממש אכזבה. כנראה שהתפריט משתנה כל פעם. והפעם כמעט כל המנות למעט אחת היו לא טעימות. הכרובית היתה שרופה, שוק הטלה היה בעל טעם לוואי, הקינוח מוגש... בצורה לא מעוררת תאבון. בנוסף לכל אלה גם היה ממש קר במרפסת שהיתה אמורה להיות מחוממת... בקיצור ממש לא מומלץ.

עוד פרטים
הוספת תגובה
חן - תמונה
חן 6 ביקורות
2.3
09/02/11

אני מבינה שהקונספט הוא נורא "מגניב"- לאכול על הנייר, המלח הגס נזרק על הנייר ולא מגיע במלחיה, כל פעם שמשהו נכנס לבלנדר קוראים לו "פרפום"- אני לא אוהבת, אבל זה טעם אישי. מה שכן, אם אתה... פלצן ויקרן, לכל הפחות תגיש אוכל מדהים, שלא אכלתי כמוהו בשום מקום אחר. המנות לעומת זאת, סתמיות ומטה. קלאמרי צלוי אכזב מאוד, המבורגר שלא יכול להיקרא ככה, פיצה עלובה (אני עושה בבית פיצה טובה יותר) ורוסטביף פשוט לא טעים.

עוד פרטים
הוספת תגובה
 - תמונה
מבקר מתחיל
4.3
02/02/11

אין על המסעדה הזו! אנחנו אוכלים בה כל שבוע מאז שהיא נפתחה והרמה כל הזמן עולה. אף פעם לא משעמם והאוכל פשוט מרגש. מוסיקה מעולה, אווירה משוחררת והצוות אינטליגנטי, נעים, צנוע ומייצג את כל... מה שיפה בישראל. יישר כוח!

עוד פרטים
הוספת תגובה
 - תמונה
2 ביקורות
4.0
30/01/11

האוכל היה טוב בהחלט מעבר למה שחשבתי שאקבל לפי התפריט. למנה ראשונה אכלתי כרובית מצוינת (מפתיע שאפשר לעשות מכרובית משהו טובה כזה) ולמנה עיקרית לקחתי שווארמה עגל על מצע טחינה ועגבניות... (טעים מאוד). שאר חבריי לשולחן לקחו גם כן מנות טעימות. לצד זאת חשוב לציין שהמנות קטנות יחסית (יחסית בשביל לשבוע ויחסית למחיר), אז קחו בחשבון אם אתם מאוד רעבים.

עוד פרטים
הוספת תגובה
 - תמונה
מבקר מתחיל
1.3
24/01/11

בחיים לא ראיתי מקום עם כזה יחצ על כלום בפיתה. אם אתם חדשים בתל אביב ורוצים לדבר בשדרה על כמה אתם מגניבים, בהצלחה. מזעזע

עוד פרטים
הוספת תגובה
zivaspec - תמונה
zivaspec 3 ביקורות
1.3
19/01/11

האוכל מוגש בצורה מזלזלת. מנות ראשונות לא טעימותהקרפציו סלק הגיע שרוף עד בלתי אכיל. הארטישוק הגיע לא עשוי דיו. הלחם הקרם פרש הנלווה היו טעימים.מנות עקריות היו טעימות אולם קטנות מאוד... בגודלןמנות אחרונות רגילות לחלוטין רק צורת ההגשה שונה מבוסס בעיקר על קצפתבעיני צורה זו מזלזלת בלקוחות

עוד פרטים
הוספת תגובה