נגישות
נגישות

מודרן, מוזיאון ישראל - modern ביקורות וחוות דעת - עמוד 6

דירוג גולשים

4.5
אוכל
4.5
שירות
4.5
אווירה
4.5
מחיר
4.5

הייתם כאן? הוסיפו חוות דעת

90 ביקורות וחוות דעת על מודרן, מוזיאון ישראל

משפחת אלישע - תמונה
משפחת אלישע מבקר מתחיל
אירוע פרטי - בר מצווה
4.8
16/05/15

שלום, אני חייבת לשתף כי עשינו ב7/5/15 ארוע פרטי - חגיגת בר מצווה לבני הבכור, לאחר סיור בכותל. המפגש עם אדי מארגן האירוע היה מצויין, אדיב, מהיר וענייני. יחד עם אדם נעים במיוחד שהתחשב בכל... בקשה שלנו ותשומת לב קפדנית לכל הפרטים. היינו בקשר רציף עד הגעתנו למקום, וקיבלנו שרות מצויין לכל הבאים. אורחינו שיבחו אותנו על בחירתנו את המקום , האוכל הטעים והשרות המהיר והאדיב. תודה למודרן ולאדי על חוויה נעימה ומיוחדת. נשמח לחזור אליכם לעוד אירועים בעתיד. שיהיה לכולנו בשמחות.

עוד פרטים
הוספת תגובה
Yvonne - תמונה
Yvonne מבקר מתחיל
בר מצווה
4.8
11/05/15

נכדנו הבכור הגיעה למצוות וחיפשנו מקום מתאים לחגוג יחד עם המשפחה וחברים שהגיעו מארצות שונות. על המרפסת של מסעדת מודרן זכינו בגדול: המקום מהמם, האוכל יוצא דופן בקנה מידה ישראליים והשרות... מצויין.

עוד פרטים
הוספת תגובה
שלמהנטר - תמונה
שלמהנטר מבקר מתחיל
חתונה נפלאה
5.0
02/01/15

היה נעים כל כך לעבוד עם הצוות המקצועי. עזרו לנו מעל ומעבר למסעדה עצמה, קישרו אותנו אל הספקים הכי טובים וגרמו לנו בגדול להרגיש נוח. האירוע עצמו היה מעל ומעבר לציפיות שלנו. מומלץ ביותר!

עוד פרטים
הוספת תגובה
ירושלמי - תמונה
ירושלמי מבקר מתחיל
אירוע בת מצוה
4.8
01/01/15

ערכנו אירוע בת מצווה במסעדת מודרן. האירוע היה מקסים, ועמד בכל הציפיות שלנו ואף מעבר. צוות המקום היה מיומן, לא היו כל "הפתעות לא תוכננות" והאירוע התנהל בדיוק מופתי. לא למותר לציין את תמי... - מנהלת האירועים, ואת אמנון מנהל המקום. השתמשנו בעצות מועילות ביותר שקיבלנו מהם, והעצות תרמו עוד יותר לאירוע. שורה תחתונה- מקום מושלם לאירוע קלאסי ומיוחד

עוד פרטים
הוספת תגובה
ארז - תמונה
ארז 2 ביקורות
ארוע בת מצווה
4.8
31/12/14

חיפשנו מקום קטן לבת המצווה של בתנו. רב המקומות שראינו היו מאוד לא מספקים בעיקר מבחינת האוירה. במודרן מצאנו מקום נעים בעל אוירה ייחודית שהתאימה לנו מאוד. בנוסף המקום מציע אופציות... מגוונות מבחינת סידור, רחבת ריקודים מצגות וכדומה. המקום מעוצב פשוט יפהפה ולכך תוסיפו צוות מקסים שעבד בצורה מקצועית ומפתיעה. לירון שליותה אותנו במהלך ההזמנה ובזמן האירוע נחמיה ואמנון. ראוי לציון גם צוות המלצרים שדאג במהלך האירוע לשאול את האורחים אם הם שבעי רצון וכל דרישה נענתה למרות שלא ביקשנו האורחים נשאלו אם יש משהו צמחוני ודאגו למנות צמחוניות. והכל בנועם ומקצועיות ראויה לשבח.

עוד פרטים
הוספת תגובה
oren - תמונה
oren מבקר מתחיל
בת מצווה
5.0
15/12/14

הגענו למסעדת מודרן באופן דיי מכאני לאחר המלצת אשת האירועים במוזיאון ישראל. נכנסנו למסעדה ,העיצוב והאווירה כבשו אותנו. נפגשנו עם המנהל ומנהלת האירועים,היו מקצועיים מאוד,פתחו לנו שלוחן... טעימות שלא השאיר ספק כי שם אנו רוצים לערוך את האירוע. כלל הפרטים נסגרו בהמלצת הצוות המקצועי לשביעות רצוננו ,ובערב האירוע נכח אמנון שניהל את הצוות ביד רמה ,דאג לתפקוד מדהים של צוות המלצרים ואספקת המזון. קיבלנו פידבקים חיוביים מאורחי האירוע על המקום ועל האוכל. רוצים להודות ללירון ואמנון על ערב נפלא וטעים. אנו נחזור לשם כלקוחות של המסעדה ,מקום באמת לא רגיל.

עוד פרטים
הוספת תגובה
Galia - תמונה
Galia מבקר מתחיל
בר מצווה
4.5
17/11/14

בחודש נובמבר ערכנו את מסיבת בר המצווה של בנינו שחר ואמיר במודרן. מרגע הכניסה למקום ברגע הראשון, ידענו שהגענו למקום הנכון. היחס של כל הצוות, הליווי הצמוד, ההכוונה גם בנושאים שלא קשורים... ישירות לאירוע , העיצוב וכמובן האוכל. תודה רבה לכל הצוות ובעיקר ללירון ולאמנון.

עוד פרטים
הוספת תגובה
מימי ואיציק - תמונה
מימי ואיציק מבקר מתחיל
תודה למודרן
4.5
11/11/14

תודה למודרן החוויה במודרן - הייתי אומר "אין מילים", אבל הנה בכל זאת כמה. מעולה מכל הבחינות ! הקשר עם תמי, התאום עם התקרב הארוע, זמינות ומענה מספק לכל שאלה שהתעוררה. הארוח ביום הבר... מצווה – 30 באוקטובר - משובח לפרטי פרטים. המקום על אף מרכזיותו, כשאנו ישובים באמצע האולם הראשי, שקט ונעים, אלגנטי ומאפשר שיחה שלא בצעקות בין יושבי השולחן לכל אורכו . האוכל – כל האורחים ללא יוצא מן הכלל שבחו והללו (חלקם אף רצה מתכונים). חם, מגוון וטעים ביותר, כמו כן מוגש בשפע ובתזמון מצוין. ממליצים מכל הלב. כל הכבוד ! מימי ואיציק , נתניה

עוד פרטים
הוספת תגובה
יניר - תמונה
יניר מבקר מתחיל
מקום מדהים , אוכל טעים ושירות מצוין
4.8
09/11/14

חגגנו במסעדה בר מצוה כאירוע מרכזי אחרי הכותל . כ 70 אורחים בפטיו משני צידי המזנון ועדיין היה מאוד מרווח . האוכל טעים והשירות מצויין . כבר באירוע עצמו , עוד לפני שקיבלנו את המחמאות... מהאורחים , ידענו כי קיבלנו את ההחלטה הנכונה לחגוג במקום .

עוד פרטים
הוספת תגובה
Yoav - תמונה
Yoav מבקר מתחיל
אירוע בת מצווה
4.8
09/11/14

כמפיקים, ערכנו ב"מודרן" אירוע בת מצווה ל-140 אורחים מחו"ל. האירוע התקיים במוצ"ש, וכלל גם להקה, די-ג'יי, ופסנתר. מבחינתינו האירוע היה מושלם: לא רק בגלל האוכל הטעים והשירות המעולה, אלא... בעיקר בגלל העבודה המשותפת על פני יותר משנה עם צוות המסעדה ובעיקר תמי מנהלת האירועים - שהלכו איתנו עם כל בקשה שלנו, היו אמינים, אחראיים, מקצועיים ואדיבים. כיף לעשות אירוע במודרן!

עוד פרטים
הוספת תגובה