נגישות
נגישות

מודרן, מוזיאון ישראל - modern ביקורות וחוות דעת - עמוד 7

דירוג גולשים

4.5
אוכל
4.5
שירות
4.5
אווירה
4.5
מחיר
4.5

הייתם כאן? הוסיפו חוות דעת

90 ביקורות וחוות דעת על מודרן, מוזיאון ישראל

קרני - תמונה
קרני מבקר מתחיל
חתונת שישי צהריים במודרן- המלצה חמה!!!
5.0
01/10/14

אנחנו זוג שערך את החתונה שלו במודרן ב- 19.9.14 ורצינו מאוד, מאוד, מאוד להמליץ על המקום. לקראת החתונה היינו באין ספור גני אירועים ואולמות. חיפשנו אווירה אינטימית ומיוחדת ובמודרן הבנו כבר... מהרגע הראשון שמצאנו את מה שחיפשנו. המקום מדהים ומיוחד- מבחינת העיצוב, האווירה וכמובן הנוף. לאורך כל ההכנות לחתונה תמי, אמנון וצפריר עמדו לרשותנו, היו זמינים, נחמדים, יעילים ואדיבים. לכל אורך הדרך היינו רגועים לגמרי מתוך ידיעה שהחתונה שלנו בידיים טובות. בחתונה עצמה הכל עבד בצורה מושלמת וכל אנשי הצוות עשו מעל ומעבר כדי שהאירוע יהיה הצלחה. מאז החתונה אנחנו לא מפסיקים לקבל מחמאות על המיקום המדהים, השירות המקצועי, האוכל המעולה והאווירה המיוחדת. בזכות מודרן ובעיקר בזכות תמי, אמנון וצפריר זכינו לאירוע מיוחד שאנחנו וכל האורחים שלנו נזכור לעוד שנים רבות. המון, המון תודה, קרני ועידן

עוד פרטים
הוספת תגובה
mizhaim - תמונה
mizhaim 3 ביקורות
ברית מילה שעשינו במסעדה
5.0
21/09/14

בשעה טובה נולד לנו בן ועשינו את ברית המילה במרפסת הפתוחה במסעדה בשעות אחר הצהריים. היתה אווירה מצויינת, נוף מקסים, מרווח, מסודר יפה ונקי מאוד. האוכל היה ממש טוב, וקיבלנו פיידבק כזה מכל... האורחים שממש היו מרוצים, וכולם הסכימו שהאוכל היה מוגש יפה, אסטטי, והכי חשוב עשוי מצויין! הצוות היו פשוט נהדרים, כולם! תודה רבה לכם על האירוע הנהדר, אין ספק שאנחנו ממליצים בחום. המשפחה המרוצה!

עוד פרטים
הוספת תגובה
מודרן - תמונה
מודרן מבקר מתחיל
נהנינו מאוד מאוד
4.5
17/09/14

לצוות מסעדת MODERN, רצינו להביע את שביעות רצוננו מאירוע מקסים שחגגנו במסעדה, האוכל היה טעים, מוקפד ואסתטי, הערה אחת :יש להקפיד להגיש את כל המנות ( בשריים וצימחניים ) בוזמנית, אבל... מעבר לזה אנחנו נהנו מאוד מאוד. פשוט מקסים . מומלץ בחום על ידינו. תודה.

עוד פרטים
הוספת תגובה
אורטל - תמונה
אורטל מבקר מתחיל
חוויה מפנקת:)
4.0
10/09/14

השבוע ישבתי עם משפחתי במסעדת ׳מודרן׳ שבמוזיאון ישראל. המקום יפה ומעוצב בטוב טעם, האוכל טעים להפליא וצוות העובדים אדיב במיוחד. לא חיכינו יותר מידי שיצא האוכל, המלצרית עברה כמה פעמים... והתעניינה אם הכל בסדר וטעים לנו. נהננו מאוד! מומלץ בחום!!

עוד פרטים
הוספת תגובה
דרומית - תמונה
דרומית 32 ביקורות
אכזבה... אכזבה... אכזבה...
1.3
14/08/14

הגענו בעקבות המלצות ברשת.היינו שני ילדים ושני מבוגרים בחופשה שנתית בירושלים , במהלך ביקור במוזיאון. הושבנו על הבר וקיבלנו טעימות קטנות עד שהשולחן שלנו התפנההילדים הזמינו 2 מנות ילדים :... המבורגר וצ'יפס ואנחנו 2 עסקיות . המסעדה יפה, וקבלת הפנים היית נעימה. . כאשר הגיעו מנות הילדים היינו המומים לגלות שמדובר בשניצלונים מוכנים מסוג תעשייתי כלשהו ודומיו, והמבורגר מעובד, ובצ'יפס מוכן. המנות שלנו הגיעו באיחור רב, וללא המנה הראשונה ( סלט ירוק ) שהגיעה 10 דק' לאחר המנה העיקרית . הזמנו מעורב ירושלמי שהמלצרית יידעה מראש שלא יהיו בו כבדים כי נגמרו, ויהיה טחול במקום. במעורב היה אמור להיות אנטריקוט אבל הנתח שהיה בו ממש לא היה אנטריקוט , אלא בשר שהזכיר מסטיק לא לעיס ומאכזב מאוד. הקבב מישמש ( 4 יחידות ) על מצע בורגול עדשים היה נא מבפנים לחלוטין ( נראה שהייתה בעיה בגריל כי גם השולחן לידנו החזיר סטייק אנטריקוט ). כאשר ביקשתי לשים את הקציצה שוב על הגריל הוא הגיע יחד עם הקינוח. המנות האחרונות ( כדורי גלידה) הגיעו חצי שעה מרגע הזמנתן ( גלידה בסך הכל) ועוד 10 דק' למנות האחרונות שלנו ( גם גלידה...) השירות היה איטי ועייף, המלצרית שכחה את קנקן המים והייתה מאוד לא אדיבה. בקיצור? ממש לא נהננו והארוחה הייתה יקרה בתמורה למחיר.

עוד פרטים
הוספת תגובה
Naomi - תמונה
Naomi מבקר מתחיל
חוויה מקסימה
4.8
15/07/14

ב-9 ליוני התקיים אירוע במסעדת מודרן ל 120 משתתפים, מחו"ל ומכאן. פה אחד כולם נהנו מהאירוע היפה, האווירה הנהדרת, השרות האדיו וכמובן האוכל המצויין. אשמח מאוד לקיים אירועים נוספים במודרן....

עוד פרטים
הוספת תגובה
חיה - תמונה
חיה מבקר מתחיל
החתונה שלנו
5.0
13/07/14

מהרגע הראשון שנכנסנו למסעדת מודרן ידענו ששם תתקיים חתונתנו. היחס האדיב, העזרה בכל פרט: מעצבת, נגנים, סלון כלות, והפניות לענות לנו על כל שאלה. אנחנו והאורחים שלנו מאד נהננו מהשירות,... האוכל, האווירה הטובה והיחס החם. תודה!! מומלץ למי שמעוניין בחתונה עד 100 איש.

עוד פרטים
הוספת תגובה
yael - תמונה
yael מבקר מתחיל
בר מצווה במודרן
4.3
08/07/14

לפני כשבועיים ערכנו ארוע בר מצווה ביום שישי בצהריים. הארוע התקיים בתוך המסעדה והאוכל הוגש בחוך , השילוב בין הפנים לחוץ היה מקסים, האוכל טעים והאווירה נעימה. מנהל הארוע אמנון היה קשוב... ואמפטי ועמד לשירותנו כל הארוע. לסיכון האורחים נהנו , אנחנו מרוצים ומה צריך יותר.

עוד פרטים
הוספת תגובה
Meir - תמונה
Meir מבקר מתחיל
תודה לצוות מסעדת מודרן
4.5
12/12/13

לצוות מסעדת MODERN, רצינו להביע את שביעות רצוננו מאירוע בת מצווה מקסים שחגגנו במסעדה, האוכל היה מאוד טעים, מוקפד ואסתטי, אווירה קלאסית ושירות מצוין לוויתם אותנו עד הפרטים הקטנים. הערה... אחת יש להקפיד להדגיש את הפרטים הקטנים בחוזה בשביל למנוע בלת"מים, אבל מעבר לזה האורחים שלנו, אנחנו וגם ילדת הבת מצווה נהנו מאוד מאוד. פשוט מקסים ושווה כל שקל. מומלץ בחום על ידינו. תודה.

עוד פרטים
הוספת תגובה
אלמוג - תמונה
אלמוג 10 ביקורות
טעים ונעים
4.3
12/12/13

הגענו ביום גשום וקר אחרי ביקור במוזיאון המדע זוג ושני ילדים קטנים. השירות היה אדיב ומהיר, האוכל טעים והמנות יחסית גדולות. כולנו נהנינו. ממליץ בחום.

עוד פרטים
הוספת תגובה