נגישות
נגישות

מודרן, מוזיאון ישראל - modern ביקורות וחוות דעת - עמוד 5

דירוג גולשים

4.5
אוכל
4.5
שירות
4.5
אווירה
4.5
מחיר
4.5

הייתם כאן? הוסיפו חוות דעת

90 ביקורות וחוות דעת על מודרן, מוזיאון ישראל

רחלי - תמונה
רחלי 2 ביקורות
מודרן- המקום לארוע פרטי בירושלים
5.0
16/02/16

חגגנו בר מצווה לבננו בארוע ערב במודרן. הארוע היה מוצלח במיוחד, האורחים החמיאו על המקום והאוכל. תמי ליוותה אותנו מההתחלה ונענתה לכל בקשותינו בנועם ובסבלנות. המקום יוקרתי ומכובד והאוכל... מיוחד ובכמות נדיבה. השרות יוצא דופן ואנו ממליצים בחום. יש לשים לב לחלוקה של מרפסת ואולם שבדיעבד קצת הפריעה וגם לחימום מספק במרפסת.

עוד פרטים
הוספת תגובה
בנימין - תמונה
בנימין 6 ביקורות
מסעדה מצויינת לאירוע משפחתי, תמורה טובה מאוד למחיר.
5.0
14/01/16

חגגנו אתמול מסיכת יום הולדת משפחתית, בהשתתפות 42 אורחים. התיאומים מול תמי מנהלת האירועים היו יעילים, והיא הצליחה לענות לכל מבוקשנו. קיבלנו מתחם פרטי, עם אפשרות לחיבור ציוד שמע והקרנה... פרטיים. האוכל היה מצוין לדברי כל האורחים והוגש בשפע. השירות היה אדיב מאוד. תמורה מצויינת למחיר. תודה רבה.

עוד פרטים
הוספת תגובה
אורית ואודי - תמונה
אורית ואודי מבקר מתחיל
בר מצווה במודרן
5.0
16/12/15

חגגנו בחנוכה בר מצווה לבננו מסעדת מודרן מקום יפהפה לאירועים האוכל משובח ומרהיב עין יחס ושירות מעולה ומתחשב אוירה נעימה וסולידית קיבלנו מאורחינו מחמאות רבות על המקום תודה לתמי, אדי וכל... הצוות

עוד פרטים
הוספת תגובה
LeaA - תמונה
LeaA מבקר מתחיל
אירוע פרטי - בר מצווה
5.0
30/11/15

החודש חגגנו לבננו בר מצווה במסעדה, אין מילים בפי לתאר את היחס המקצועי מצד אחד והחם ועוזר מצד שני שקיבלנו מתמי ואדי (ישר כח), האוכל היה מעולה וטעים, האווירה נעימה ומשרה רוגע(בדיוק הדבר... לו היינו זקוקים). במילה אחת - מעולה! תודה לכם תמי, אדי וכל הצוות המקסים

עוד פרטים
הוספת תגובה
משפחת סלע - תמונה
משפחת סלע מבקר מתחיל
בת מצווה במסעדת מודרן
4.8
30/11/15

בנובמבר 2015 ערכנו בת מצווה לבתנו במסעדת מודרן. אהבנו את המקום ממבט ראשון ולא התחרטנו. היחס היה מעולה - גם של אדי וגם של תמי; ארוחת הטעימות היתה פינוק אמיתי; באירוע עצמו לא היו שום... בעיות, היה מספיק אוכל (כולל שניצל וצ'יפס לילדים), האוכל היה טעים מאד, המקום היה יפה, השירות היה טוב ולא חסכו בכוח אדם. בקיצור, נהנינו מאד. נהננו גם להצטלם קודם במוזיאון ישראל. אנו מודים וממליצים מאד.

עוד פרטים
הוספת תגובה
נטע ורועי - תמונה
נטע ורועי מבקר מתחיל
אירוע פרטי - חתונה
5.0
03/11/15

התחתנו ביום שישי 16.10.15 במסעדת מודרן, ומאז אנחנו לא מפסיקים לקבל מחמאות על האוכל המדהים, הקינוחים, השירות והאווירה הקסומה והכיפית שהייתה במקום. ההתנהלות מול צוות מודרן הייתה קלה,... עניינית ומקצועית, זכינו ליחס אדיב וחם מכל צוות המקום - צפריר, תמי ואדי, וללא ספק יום החתונה שלנו עבר בשמחה גדולה וברוגע בזכותם. לא יכולנו לבקש מקום טוב יותר להתחתן בו, תודה!

עוד פרטים
הוספת תגובה
Liat - תמונה
Liat 3 ביקורות
כשרה אלגנטית וטובה
4.8
26/08/15

חגגנו ארוע פרטי קטן בצהרי שישי. האוכל היה מצויין. שרות מעולה. כל האורחים נהנו מאוד. מומלץ!

עוד פרטים
הוספת תגובה
Matty - תמונה
Matty מבקר מתחיל
אירוע פרטי
5.0
10/07/15

בתאריך 9.7.15 חגגנו בר מצווה ולא יכולנו לבחור מקום טוב ומהנה יותר לסיום היום בארוחת הצהרים במרפסת של המסעדה. האווירה האינטימית שמזמנת המרפסת תרמה לחגיגיות של היום. ומעל לכל האוכל... שהוגש,ההגשה והאירוח של כלל הצוות היו פשוט נפלאים. ומילה לסיום-על מנהל האירועים אדי- מהשיחה הראשונה ועד לסיום האירוע השרה אוירת ביטחון,מקצועיות,חביבות ונעימות שתרמו להצלחת האירוע. תודה לכם מודרן!!

עוד פרטים
הוספת תגובה
Ori - תמונה
Ori 5 ביקורות
אוכל מעולה
4.5
30/06/15

קיבלתי המלצה חמה מחבר והוא דיבר במיוחד על יחס המלצרים. בהחלט יש שם יחס אישי. הזמנתי סטייק מדהים,אחד הסטייקים הטובים שאכלתי בחיים מומלץ מומלץ מומלץ!!!

עוד פרטים
הוספת תגובה
סוכריה. המלצות לא משוחדות - תמונה
סוכריה. המלצות לא משוחדות 3 ביקורות
מסעדה נהדרת עם ילדים במוזיאון ישראל
5.0
31/05/15

ראיתי שהם זכו לאחרונה באות הצטיינות של טריפאדוויזור. ובאמת שווה ביקור. היינו עם 2 ילדים. שקיבלו מנות גלידה מאוד מושקעות בתום הארוחה מה שעשה את הארוחה למומלצת מיידית. המחיר לילדים כנראה... מסובסד כי המנות שוות יותר.

עוד פרטים
הוספת תגובה