נגישות
נגישות

איטלקיה בפשפשים ביקורות וחוות דעת - עמוד 8

דירוג גולשים

4
אוכל
4.0
שירות
4.0
אווירה
4.0
מחיר
3.5

הייתם כאן? הוסיפו חוות דעת

138 ביקורות וחוות דעת על איטלקיה בפשפשים

שלומית אוזנה - תמונה
שלומית אוזנה 2 ביקורות
ארוחה עם אווירה כיפית
4.5
24/06/13

היי התארחנו במסעדה ארבעה אנשים, זו לא הפעם הראשונה ותמיד אנו שמחים לחזור לשם, הפעם הזמנו פיצות שכולם היו נהדרות.

עוד פרטים
הוספת תגובה
אורנה - תמונה
אורנה מבקר מתחיל
חוות דעת : מעולה מעולה מעולה
5.0
08/06/13

זו פעם שניה שאני אוכלת באיטלקיה. פעם ראשונה אמרתי וואלה מקרה, המקום מעולה. נעים, נקי, אסטטי, שרות עם חיוך ואדיבות. אבל פעם שניה? כנראה שזו לא יד המקרה, אלא יד הבעלים שמסכילים להבין את... המשמעויות הקטנות של הישראלי המפונק, שאוהב לקבל תמורה בעד כספו. אדיבות, ניקיון, שרות מהיר, אוכל טעים. פשוט חו"ל כמו שאנחנו משווים , לא ששם, בחו"ל הכל מושלם. אבל זה לא שלנו אז הדרישה פחותה. כאן זה שלנו ואנחנו כישראלים דורשים הרבה. אני מאחלת לכם להמשיך לשמור על הרמה הגבוהה של המסעדה. צרפתי גם תמונה של הטלפון הציבורי... אורנה בצלאל

עוד פרטים
הוספת תגובה
ballasn - תמונה
ballasn 6 ביקורות
אכזבה
2.0
12/05/13

חגגנו יום הולדת, היינו 8 אנשים. שירות מתחת לכל ביקורת, מלצר חוצפן ! מנות בנאליות וקטנות. במילה אחת: אכזבה !!! מקום שלא נחזור אליו שוב.

עוד פרטים
הוספת תגובה
Lena - תמונה
Lena 5 ביקורות
מעולה!
4.8
04/05/13

פעם שנייה שאנחנו במסעדה והיה מעולה! האוכל טעים, השירות מצויין והאווירה נעימה. מומלץ בחום! אין ספק שנחזור לשם.

עוד פרטים
הוספת תגובה
Ori - תמונה
Ori 90 ביקורות
חביב
3.5
02/04/13

הגענו לאיטלקיה בפשפשים ביום חם והיה רק מקום בחוץ. לא היו מאווררים והיה ממש חם! הפסטות היו טעימות אך די פשוטות, והקרפציו היה נחמד. מסעדה חביבה אך לא מעבר לכך.

עוד פרטים
הוספת תגובה
Netali - תמונה
Netali מבקר מתחיל
מסעדה מושלמת
4.5
01/04/13

המיקום, האווירה, היין, המנות! אל תוותרו על מנות ראשונות וכמובן על אחת מן הפיצות המדהימות!

עוד פרטים
הוספת תגובה
ggilad - תמונה
ggilad מבקר מתחיל
Value for money
5.0
24/03/13

היינו חמישה בשבת בצהריים לפני שבוע. שירות אדיב, איכותי ולא מכופתר, כמו שמצופה ממסעדה בשוק. אוכל טעים ומעניין, איכותי ומשביע ובעיקר מאוד טעים! אווירה טובה, קלילה וכיפית! מומלץ בחום למי... שאוהב אוכל טוב!

עוד פרטים
הוספת תגובה
lioash - תמונה
lioash 8 ביקורות
ארוחת ערב טובה!
3.8
13/03/13

תמיד כיף להגיע לשוק הפשפשים, האווירה במסעדת האיטלקיה, בהחלט נעימה והמלצרים מאוד אדיבי ונותנים יחס אישי וחם. נהניתי מאוד מפיצה שהזמנו למנה ראשונה, הייתה טעימה מאוד. הזמנתי גם את הפפרדלה... סלמון- היה מעולה, אך לא לגמרי משביע (על אף רוטב השמנת) לסיכום - מומלץ, עם מחירים נורמאליים.

עוד פרטים
הוספת תגובה
מירי - תמונה
מירי 57 ביקורות
תענוג
4.5
15/02/13

אין מה להרחיב. ללכת ולהנות. הפיצות והפסטות שהזמנו ניכרו בטריות, היחס לילדים בחבורה היה מעולה- הם קיבלו מנות שמתאימות להם, בלי "ירוק" ברוטב של הפסטה, ובדיוק מה שילדים אוהבים לאכול.... הגדולים יותר נהנו מפסטות כגון פטריות ושמנת, ופיצות החל ממרגריטה סטנדרטית דרך יותר מושקעות. הכל שם טעים וטרי, והעיצוב של המסעדה משרה אווירה של סמטה ברומא. המחירים אמנם לדעתי מעט מעל הממוצע אבל ביחס לכל החוויה שקיבלנו היה שווה את זה.

עוד פרטים
הוספת תגובה
מירי - תמונה
מירי מבקר מתחיל
מסעדה מצויינת !!!!
5.0
25/01/13

למרות ההזמנה מראש מאתר rest, ההזמנה לא נקלטה במסעדה. גיא המדהים קבל אותנו מיידית, ההינו 7 בנות וקבלנו שירות מעל ומעבר. הצוות נענה לכל פנייה והאוכל היה מאוד טעים !!!! יש במקום גם אפשרות... לאכול ללא גלוטן וזה מצויין - כדאי לפרסם זאת לסיכום: מסעדה מצויינת, אוכל משובח ושירות נהדר במחיר סביר ביותר תודה לכם !!!! אנו עוד נחזור

עוד פרטים
הוספת תגובה