נגישות
נגישות

איטלקיה בפשפשים ביקורות וחוות דעת - עמוד 10

דירוג גולשים

4
אוכל
4.0
שירות
4.0
אווירה
4.0
מחיר
3.5

הייתם כאן? הוסיפו חוות דעת

138 ביקורות וחוות דעת על איטלקיה בפשפשים

אריאלה - תמונה
אריאלה 4 ביקורות
פלצני++
2.3
31/08/12

הזמנו מקום ל8 דרך האתר וקיבלנו אישור.למחרת צלצלו מהמסעדה להקדים בחצי שעה ולהגביל את זמן השהייה לשעתיים.המקום יפה והאווירה בסדר.אבל המחירים לדוגמה 48 ש"ח לסלט פתיחה בגודל קטן מופרזים ללא... ספק!! קמנו בתום הזמן הקצוב ועברנו למסעדה הסמוכה להמשך ערב קסום!!!

עוד פרטים
הוספת תגובה
yogev - תמונה
yogev 3 ביקורות
שישי באיטלקייה
3.8
11/08/12

המיקום, האוירה, והמחירים העממיים מחפים רמת האוכל הבינונית. מנת האנטיפסטי - הייתה טובה. הזמנו מנות שונות של ניוקי כמנה עיקרית שהיו דיי משעממות וללא כל טעם וגוון מפתיע שהיינו מצפים... ממסעדה.

עוד פרטים
הוספת תגובה
lubranit - תמונה
lubranit מבקר מתחיל
היה טעים מאוד
4.5
06/08/12

היה טעים וידידותי לילדים פיצות יותר טעימות מפסטות

עוד פרטים
הוספת תגובה
יונית - תמונה
יונית מבקר מתחיל
מ-ק-ס-י-ם וטעים !
4.5
05/08/12

פרפדלה סלמון - מנה פשוט מטורפת!! המקום מקסים, נעים, כיפי, אוירה קובנית (שאני לא באמת יודעת מה זה אומר, אבל בשבילי זה אומר - חם, לח, יושבים בחוץ מול מאוורר, מוזיקה, כיף, אוכל טוב..) ממש... ממש ממש מומלץ - יש לקחת בחשבון שיושבים בחוץ (אין מקום ממוזג בפנים - יש בר ויש שולחנות בחוץ)

עוד פרטים
הוספת תגובה
Rina Faynerman - תמונה
Rina Faynerman 2 ביקורות
חמוד
3.8
05/08/12

מנת השרימפס הייתה טובה מאוד! הקרפצ'יו נחמד אך לא מיוחד. הפסטה פפרדלה הייתה נהדרת, חבל שרוטב השמנת/פטריות היה מלוח ונאלצתי לחכות למנה חדשה. האוירה נעימה ונחמדה והשירות היה מקסים, בכל... מקרה, לא נפלתי מהאוכל.

עוד פרטים
הוספת תגובה
נועה - תמונה
נועה מבקר מתחיל
היה טעים
4.0
05/06/12

אהבתי את האווירה הכפרית, האוכל מיוחד וטעים ולא יקר.

עוד פרטים
הוספת תגובה
Joe Swrz - תמונה
Joe Swrz 5 ביקורות
אלי אוליו אספרני
3.3
19/05/12

מצופה ממסעדה איטלקית שמכבדת את עצמה,לכתוב את שם המנה הזו כמו שצריך: "אליו אוליו" (Aglio olio) Aglio = שום Olio = שמן (זית) אכלתי במסעדה לא מזמן והיא לגמרי לא רעה אם כי המנות מעט... קטנות.השרות היה מהיר גם כאשר המסעדה הייתה כמעט מלאה בשעות הערב. עלו ןהצליחו!

עוד פרטים
הוספת תגובה
יונתן - תמונה
יונתן 24 ביקורות
פעם שניה - המנות איחרו להגיע
2.3
28/04/12

ביקור שני שלנו במסעדה. המנות בסה"כ לא רעות, אבל השירות מאד איטי (המתנו 35 דקות לפיצה) ובכל הזמן הזה אף אחד לא התנצל וגרמו לנו להרגיש אחנו לא בסדר ("הכל סבבה, זה בססדר, לוקח קצת זמן, זה... הכל). אמנן פיצו במנות פתיחה (שהגיעו יחד עם האוכל ולא בזמן ההמתנה), אבל לא שמענו התנצלות. זו פעם שניה שזה קרה בשני ביקורים במסעדה, כנראה שהשלישי כבר לא יהיה.... בנוסף, המקום צפוף (ישיבה בחוץ בלבד), אין מספיק שירותים.

עוד פרטים
הוספת תגובה
מיכל - תמונה
מיכל 6 ביקורות
overrated!!!!
2.5
22/03/12

וואו ממש לא! סתם לחלוטין! יש אופציות אחרות ומעולות בת"א!! מנות יחסית קטנות, ספגטי רך מדי וממש לא מעניין, פשוט לחלוטין (למרות שגם דברים פשוטים יכולים להיות הכי טעימים שיש כאן זה ממש לא... המקרה). בקיצור - ממש לא משהו ששוה לטרוח לצאת מהבית בשבילו!

עוד פרטים
הוספת תגובה
שירן - תמונה
שירן 219 ביקורות
התבססתי על הביקורות הטובות והתאכזבתי
3.5
05/02/12

זה לא שלא טעים. אבל הביקורות כאן גרמו לי לחשוב שהולך להיות חוויה מדהימה ומיוחדת. היה נחמד. זהו. המחירים נוחים כן, אבל אכלתי במסעדות עם אותם מכירים והרבה יותר מקורי. הספגטי טעים הניוקי... רך מידי. הקינוח סתמי. הכל היה טעים אבל הכל אפשר להכין בבית וכשיוצאים מהבית, לא רוצים אוכל עם טעם של בית. ובלי קשר, מעצבן לשתות יין בכוס מים. מה הקטע בלהביא כוס יין נורמאלית?

עוד פרטים
הוספת תגובה