נגישות
נגישות

איטלקיה בפשפשים ביקורות וחוות דעת - עמוד 6

דירוג גולשים

4
אוכל
4.0
שירות
4.0
אווירה
4.0
מחיר
3.5

הייתם כאן? הוסיפו חוות דעת

138 ביקורות וחוות דעת על איטלקיה בפשפשים

Efrat - תמונה
Efrat מבקר מתחיל
היה טעים פלוס פלוס
4.0
30/03/14

פעם שניה שאנחנו אוכלים באיטלקיה בפישפשים ומרוצים עד הגג. היה טעים טעים טעים. (הזמנו סלק למנה ראשונה- טעים, פיצה עיזות - מעולה!!, רביולי - הכי טעים שאכלתי, ספגטי חצילים ועגבניות - פחות... אהבתי, ולזניה - טעים) יש אוירה טובה, השרות טוב, המלצרים חיובים, המקום דוג פרנדלי אבל הכי חשוב האוכל נפלא... מומלץ בחום.היינו 5 אנשים, 5מנה ראשונה אחת, 4 מנותעיקריות ו2 כוסות יין פלוס שרות 380 ש"ח

עוד פרטים
הוספת תגובה
איתן - תמונה
איתן 18 ביקורות
חבר המליץ והתאכזבתי קשות
2.3
18/03/14

מנה ראשונה שרימס לפתיחה היתה טובה. מנות עיקריות מאכזבות, פסטה קרבונרי בטעם מזעזע עם שינקן יבש וחסר טעם. מנה נוספת של שרימס עם ניוקי וגבינה לא אטרקטיבית בכלל. כוס קטנה מאד של סנגריה... קרה לא מקצועית, טעם עלוב במחיר 32 ש"ח זאת גזלה וזלזול בלקוח. לא ממליץ לאכול שם !!!

עוד פרטים
הוספת תגובה
Adi - תמונה
Adi 55 ביקורות
נחמד
3.5
14/03/14

שישי בערב, 2 זוגות, ישבנו בחוץ. האווירה נחמדה אבל לפעמים הרחוב נכנס מדי לצלחת. האוכל בסה"כ בסדר אבל ציפיתי לקצת יותר לנוכח ההמלצות על המקום. והמחיר קצת גבוה מדי. בקיצור, נחמד אבל לא... חובה.

עוד פרטים
הוספת תגובה
Nimrod - תמונה
Nimrod מבקר מתחיל
מומלץ. מאוד.
5.0
28/02/14

בלי הרבה מילים; ריזוטו סלק, סלט מוצרלה, ניוקי שמנת פטריות, פיצה מלא ירקות ולקינוח אפוגטו. - טעים ומדוייק. השירות- פשוט מושלם. המלצרית היתה מקסימה וחייכנית, דאגה שהכל בסדר ואפילו צ׳ייסר... על חשבון הבית. חוויה נהדרת.

עוד פרטים
הוספת תגובה
סתםקונה - תמונה
סתםקונה 14 ביקורות
חוות דעת כנה על המסעדה
4.5
15/02/14

ישבנו היום (יום שבת ה-15.2.14) בצהריים במסעדה (4 מבוגרים ו-4 ילדים) והנה המסקנות: חניה באזור יש ברחוב מאחור (גם בתשלום למתקשים), האוירה במסעדה נחמדה, מרווחת, מוזיקה שקטה ויפה, מלצרית... מאוד נחמדה שענתה על כל שאלותינו וגם המארחת שהייתה מקצועית גם בטלפון כשהזמנו מקום, אהבנו את העובדה שלא היה רועש! הלזניות שהזמנו היו מעולות וזכו לשבחים! דג הלוקוס היה טרי וטוב, הפולנטה לצידו פחות אהבנו. הפסטה בולונז הייתה נחמדה ומנה נדיבה, הפסטה פונגי הייתה חביבה אך טפלה (עצה - יותר טעים להכין פסטה טריה). הסלט היה טעים מאוד וכך גם הרוטב. סה"כ לא יקר כ"כ יחסית למסעדות איטלקיות אחרות. נהנינו מאוד.

עוד פרטים
הוספת תגובה
sh - תמונה
sh 8 ביקורות
מקום יפה
4.0
11/02/14

ישבנו שם ביום ראשון בערב , המקום ממש חמוד, השולחנות עם מפות משובצות, משקיף על רחוב יפו... קיבלנו שירות טוב ממלצרית מקסימה שכל הזמן באה לבדוק שהכל בסדר.. הזמנו 2 פיצות, אחת מהן עם בטטה... וגבינת עיזים(סוף הדרך) והשנייה עם ירקות שגם הייתה טעימה.. הפיצות ענקיות ומשביעות..לקינוח הזמנו קרם גבינה ודיי התאכזבנו, זה הוגש במעין צנצנת כזאת והיה לזה טעם תעשייתי...אבל חוץ מהקינוח נהנו מאוד, וכמובן נחזור!

עוד פרטים
הוספת תגובה
נוי - תמונה
נוי 27 ביקורות
מטורףףףףף
4.8
01/02/14

אהבתי כל מנה שהזמנתי במסעדה!!! פסטה וסלט פשוט מושלמים!! ממליצה בחום למי שעוד לא היה!

עוד פרטים
הוספת תגובה
יהודית - תמונה
יהודית מבקר מתחיל
אוכל טעים מאד ומקום כייפי
5.0
07/12/13

התאמצו מאד לסדר לנו מקום (אחרי שהיתה אי הבנה בתאום השולחן), השירות היה מצויין, האוכל הגיע מהר, המנות היו טעימות להפליא! המקום כייפי, נעים ומאד מזמין! ממליצה בחום!

עוד פרטים
הוספת תגובה
זוהרה - תמונה
זוהרה 8 ביקורות
ככה ככה
2.5
20/11/13

הזמנו מקום במסעדה לשבת בצהרים. מאחר שסיווגי המיקום המופיעים באינטרנט לא אמרו לנו כלום לא בחרנו את האזור הנכון, והושבנו באזור שמעל המסעדה, שכולו באלכסון, צמוד לארון חשמל (זה רחוב, זה... ארון חשמל ציבורי) שבוודאי פלט לעברנו קרינה לא ממש בריאה. אני בכלל לא חושבת שהגיוני שיהיה שולחן במיקום כזה. לאחר שהתפנה שולחן העבירו אותנו לחלק התחתון, הסימפטי יותר של המסעדה. ברמה עקרונית - מסעדה חביבה. אוכל טעים. שרות טוב. אבל - המחיר ממש גבוה בשביל הארוחה. שתי מנות ראשונות, שתי מנות פסטה צמחונית, שלוש פיצות, שלושה קינוחים, רק אלו לבד כ-500 שקל. תוסיפו לזה 5 שתיה קלה וקפה אחד והגענו למחיר לא מאוד סביר לארוחה כזאת. והערה: הבן הצעיר הזמין פיצה 4 גבינות "מוצרלה, ריקוטה, פטה, פרמג'יאנו " אבל הגבינה היחידה שאת נוכחותה ניתן היה לראות לטעום ולהרגיש היתה הריקוטה המעט מתקתקה. התוצאה - פיצה לא אכילה ולקוח צעיר מאוכזב. חבל.

עוד פרטים
הוספת תגובה
shwartzm - תמונה
shwartzm 3 ביקורות
מעולה
5.0
09/11/13

אכלתי בערב עם זוגתי באיטלקיה, ישבנו על אחד השולחנות המוגבהים בחוץ. הזמנו את המנות הממולצות באתר קרפצ'ו בקר לראשונה וניוקי אפונה ובייקון לעקרית, הקרפצ'ו היה בסדר גמור וטעים אבל הניוקי... היה מדהים עשוי בצורה מעולה הבייקון השתלב שם בצורה מדהימה. המנות יצאו במהירות ויעילות מרשימה ביותר השירות היה טוב ואדיב האווירה הייתה נעימה, והמחירים סבירים ביותר, חוויה מומלצת בהחלט אחזור שוב.

עוד פרטים
הוספת תגובה