נגישות
נגישות

איטלקיה בפשפשים ביקורות וחוות דעת - עמוד 7

דירוג גולשים

4
אוכל
4.0
שירות
4.0
אווירה
4.0
מחיר
3.5

הייתם כאן? הוסיפו חוות דעת

138 ביקורות וחוות דעת על איטלקיה בפשפשים

יוסי - תמונה
יוסי 2 ביקורות
אוכל איטלקי פשוט אך איכותי ביותר!
5.0
03/11/13

אתם יודעים איזה כיף זה ליפול באיטליה על מסעדה פשוטה, משפחתית עם אוכל משובח אחרי שנופלים בכמה כאלו שח תיירים?... ובכן זאת ההרגשה! פשוט, כייף וטעים ביותר... מוצרים טריים, פסטות בעשיה... מקומית - אוכל איטלקי משובח בפשטותו. מנה ראשונה של כבד עם פטריות ברוטב מהמם מתקתק וסלט ירקות טריים עם פרמזן ומעט ריקוטה(שביקשנו וקיבלנו טריה מהממת..). פפרדלה עם רצועות בקר ומעט ירקות - מדהים! ופילה פורל על פלנצ'ה ברוטב לימון וחמאה וירקות טריים...פשוט חגיגה לחייך. את הקינוח העדפנו ממול בגלידת כפיתולינה (פשוט לא עמדנו בפיתוי :-). שווה ביותר.

עוד פרטים
הוספת תגובה
OrenG - תמונה
OrenG 18 ביקורות
מקום נפלא ומומלץ בחום !
4.8
08/10/13

ישבנו זוג באיטלקיה, ראשית המקום ממוקם בפינת רחוב בפשפשים - כיף אמיתי ויש כל הזמן עניין ברחובות. אווירה טובה, שירות לא מתנשא (חשוב), וכמובן אוכל מעולה. הזמנו פיצה כמנה ראשונה שהייתה... מצוינת ומשביעה. העיקריות היו נהדרות - הרבה זמן לא אכלתי ניוקי כזה טוב. הקינוח היה טיפה מאכזב - הטעם של הריבת חלב היה קצת פרווה. בגדול- היה מעולה, נחזור בטוח...

עוד פרטים
הוספת תגובה
נועה - תמונה
נועה 6 ביקורות
יופי של מסעדה
4.5
06/10/13

סעדנו בשבת אחר הצהרים. כל המנות היו מצוינות. השירות היה מקצועי. בקיצור - מומלץ בחום.

עוד פרטים
הוספת תגובה
רותם - תמונה
רותם 4 ביקורות
האוכל טוב מאוד, השירות ההיפך הגמור!
2.5
14/09/13

לפני כשבועיים ביקרנו במסעדה ביום שישי אחר הצהריים. המקום היה ריק (2-3 שולחנות בנוסף אלינו). היינו שולחן אחד של 5 אנשים. המלצר שטיפל בנו היה חסר סבלנות, לא נחמד ולא נעים. כאשר ביקשנו... הסבר על מנה מסוימת או לסוגי השתייה הקיימים, החמיץ פנים ונתן "הסבר" לא ברור ולא מספק. גם כאשר התחלף המלצר (סיים משמרת), המלצרית שהחליפה אותו המשיכה עם אותו סבר פנים לא נעים. מה גם, שהתחושה שקיבלנו הייתה -"תאכלו ותלכו", לא ניתן לנו זמן בין המנה הראשונה לעיקריות, המנות הוצאו במהירות הבזק, מבלי להתחשב בקצב האכילה ומבלי לאפשר אווירה נעימה של בילוי. חשוב לציין, שבניגוד לשירות, כל המנות היו מאוד טעימות ומיוחדות. גם המיקום משרה אווירה נעימה ופסטורלית. חבל ששירות קלוקל מעיב כל כך על אוכל טוב וסביבה פסטורלית כ"כ.

עוד פרטים
הוספת תגובה
tonurit - תמונה
tonurit 6 ביקורות
סביר
3.3
25/08/13

אני ובן זוגי בילינו במסעדה בחמישי האחרון. הזמנו, כוס יין פלטר טריו, קוקטייל עראק, למנה ראשונה קרפצ'יו דג ולמנה עקרית לזניה ופסטה בולונז. הטוב,הלזניה הייתה מעולה!!! הרע, את הקרפצ'יו... החזרנו - הסתבר שמדובר בדג ים מסוג פלמידה שלטענת המסעדה יש לו ריח חריף מאוד ומרקם של פירה ולא של דג, בנוסף זה הגיע בטמפרטורת החדר! לא משנה מה, דג נע לא צריך להיות בטמפרטורת החדר. החזרנו את הדג וקיבלנו קרפצ'יו בקר שהיה נחמד, לא ממש קרפצ'יו. שוב, הלזניה הייתה מעולה!! ולסיכום, מסעדה סה"כ וטבה, מפוצצת באנשים! כדאי להעלות קצת את הרמה :)

עוד פרטים
הוספת תגובה
דני - תמונה
דני 4 ביקורות
טובה
5.0
11/08/13

הבת החתן ונכדה, בקרו במסעדה לפני מספר ימים.מאוד נהנו מהאוכל, גם הנכדה היתה טועמת, אבל היא עדיין קטנטונת. ללא ספק אלך עם אשתי בקרוב.

עוד פרטים
הוספת תגובה
תומר - תמונה
תומר מבקר מתחיל
טעים מאד אך לעיתים לא משביע
3.3
28/07/13

הזמנו יין לבן בינוני שלקח זמן להגיע (סיימנו את הראשונות כבר...). הראשונות היו טעימות (וקטנות) כשהריזוטו המתחלף (קרם עגבניות ועוד משהו...) מצוין. העיקריות (ניוקי שרימפס ופפרדלה קרצ'וטו)... לא נופלות ממנו ושומרות על רף גבוה. הבעיה- לא שבענו (אחרי 2 ראשונות ו2 עיקריות!) ואנחנו שובעים בדרך כלל... נאלצנו להזמין עוד פיצה (שהייתה גם טעימה) ככה שסך הכל יצא די יקר (360 ש"ח לזוג עם יין אחרי טיפ!)

עוד פרטים
הוספת תגובה
אלדד - תמונה
אלדד 19 ביקורות
חוויה איטלקית אמיתית!
4.8
18/07/13

מסעדה מצוינת, אוכל מעולה, שרות נעים, מיקום ואווירה טעמנו מהכל והכל היה מדהים. מנות מכובדות ואיכותיות אכלנו פסטה קרבונרה מעולה, פסטה די מארה עם פרות ים. ללקק את האצבעות. פיצה אמריקנו... טעימה וקינחנו עם טירמיסו ופאנה קוטה כמובן פשוט נפלא!!!!

עוד פרטים
הוספת תגובה
Eran - תמונה
Eran מבקר מתחיל
חוויה נהדרת
4.0
26/06/13

מסעדה נעימה, טעימה באווירה מיוחדת עם הרגשה של חו"ל. היינו זוג עם שני ילדים בוגרים וילד קטן

עוד פרטים
הוספת תגובה
נועה - תמונה
נועה 10 ביקורות
ארוחת ערב נעימה בניחוח איטלקי
4.0
25/06/13

הגענו למסעדה בעקבות קופונים שרכשנו. במקום יש ניחוח נעים של בישול, המפות והאווירה בפינת הרחוב העניקו תחושה נעימה של חו"ל... הזמנו ריזוטו שהיה בינוני, ניוקי שרימפס שהיה נחמד ופיצה "עם מלא... ירקות" שהייתה מצוינת והחזירה לי טעמי ילדות נשכחים. ממליצה בחום על הפיצה. המסעדה הייתה מלאה עד אפס מקום ורעבים רבים המתינו בכניסה. השירות היה סביר (כנראה בשל העומס הרב). שלוש מנות עיקריות + בירה עלה לנו 180 ש"ח. המחיר היה סביר והאוכל טוב מאד. נשמח לחזור לשם. ממליצים.

עוד פרטים
הוספת תגובה