נגישות
נגישות

איטלקיה בפשפשים ביקורות וחוות דעת - עמוד 4

דירוג גולשים

4
אוכל
4.0
שירות
4.0
אווירה
4.0
מחיר
3.5

הייתם כאן? הוסיפו חוות דעת

138 ביקורות וחוות דעת על איטלקיה בפשפשים

Shlomit - תמונה
Shlomit 55 ביקורות
לא רעה בכלל:)
3.0
31/03/15

היינו כמה אנשים והזמנו מקום בערב שישי. היה מזל שהושיבו אותנו בפנים, כי בחוץ זה לאכול את הארוחה עם כל הגזים שפוטות המכוניות הרבות שעוברות כמעט בתוך הצלחת.. הזמנו רק מנות עיקריות שהיו... נחמדות, מה שלא מצא חן בעיני זו העובדה שמנה עולה כ 70 ש"ח ועל זה יש תוספת של 8 ש"ח אם רוצים שהפסטה תהיה טריה ולא משקית"איכותית" נראה לי שזה הופך המחיר לגבוה ולא משתלם. סה"כ אכלנו 5 מנות עיקריות של פסטה ושני בקבוקי קולה קטנים והחשבון היה 350 ש"ח. הניוקי היה טעים, טיפה מלוח, הפרפדלה ופירות הים היתה סתמית וכמעט לא הורגשו פירות הים, כנ"ל לגבי המנה עם החצילים שכן השקיעו ושמו "בשר" חצילים. לסיכום, נחמד וזהו. את הקינוח העדפנו לאכול בגלידה ממול.

עוד פרטים
הוספת תגובה
orifen - תמונה
orifen 3 ביקורות
פינה קסומה באזור שוקק
4.8
01/02/15

הגענו לראשונה למסעדה, והיה פשוט מעולה. גולת הכותרת זה ללא ספק שילוב של האוכל המדהים והשירות. פשוט היה כיף גדול ושמחנו לפתוח כך את השבוע. בטוח שנחזור.

עוד פרטים
הוספת תגובה
aleosha - תמונה
aleosha 43 ביקורות
בהחלט מסעדה מעולה
5.0
31/01/15

לא הבאנו למה כולם מתלהבים מהמקום, עד שלא ביקרנו בעצמינו. למנות ראשונות לא מגישים פוקצה, כמו בהרבה מסעדות איטלקיות אחרות, אבל לחם הבית שלהם מצוין. למנות עיקריות הזמנו פסטה פונגי עבודת יד... ופוטנסקה קייצית עם אנשובי. גודל המנות מכובד, ושניהן היו טעימות (פונגי יותר, לטעמינו). לקינוח הזמנו טירמיסו, שמגיע בצנצנת. מומלץ. אחת המסעדות האיטלקיות היותר טובות, במיוחד עם להתחשב במחירים. בטוח נחזור.

עוד פרטים
הוספת תגובה
Inna - תמונה
Inna מבקר מתחיל
מאוד איטלקי
4.5
28/01/15

קראתי את חוות הדעת ואמרתי ניסעה אם זה נכון משה כותבים אנשים... וכן נכון מקום קטן, אוכל מאוד טעים ואיטלקי אותנטי מומלץ!!! שירות נדיב וטוב ומהיר....

עוד פרטים
הוספת תגובה
adi.fran - תמונה
adi.fran 3 ביקורות
אווירה טובה, אוכל נחמד
3.5
26/01/15

יום חמישי בערב, האווירה טובה ונעימה האוכל טעים ומעניין. אכלנו סלט סלק וגבינת עיזים-טעים מאוד פיצות מיוחדות, רביולי ארטישוק טעים, פפרדלה עם סלמון, ריזוטו סלק המנות טעימות... ומפנקות. הקינוחים לעומת זאת מאכזבים, אין הרבה מבחר והם לא ממש מפנקים. אמרו לנו ללכת לגלידריה ממול שזה היה ממש מוזר אבל בכל מקרה סה"כ החוויה היתה טובה. אפשר בכייף להעביר ערב נעים וכייפי

עוד פרטים
הוספת תגובה
Bombi - תמונה
Bombi 2 ביקורות
מקום מהמם, אווירה טובה, אוכל מדהים!!!
5.0
24/12/14

הזמנו פיצה מרגריטה ופסטה עם הסלמון, היה פשוט טעים. המלצרית התנהגה באדיבות אין קץ. מרגיש כמו בחול...

עוד פרטים
הוספת תגובה
אבי - תמונה
אבי 22 ביקורות
חווייה איטלקית
4.3
21/12/14

היינו אשתי ואני ביום שישי בצהריים במקום. המסעדה בשעות אלה מלאה לחלוטין ויש רשימת המתנה, כך שמי שאינו רוצה לחכות, להגיע לפני 12:00 או אחרי 15:00. חיכינו 20 דקות (בינתיים שמענו אופרה... ברחוב !!!) והושיבו אותנו על הבר, אמרנו תודה ולא מתאים, אבל דקה אחרי שהלכנו המארחת התקשרה ואמרה שהתפנה מקום רגיל. לאחר מכן רצינו מקום אף אנטימי יותר ומיד העבירו אותנו. לאורך כל זמן ההמתנה לאוכל (כפי שאמרתי המסעדה היתה עמוסה), תמיד פנו אלינו באדיבות והתנצלו. אך ההמתנה היתה שווה - אוכל איטלקי אותנטי. במיוחד תוספת הארטישוק האיטלקי (יבוא מיוחד שלהם) על הפיצה והרביולי. הכל עשוי במקום והכל טרי וטעים. אפילו קבלנו קינוח מדהים בסוף, על חשבון הבית. מנת הרביולי (כפי שעדכנה מראש המלצרית) אינה מספיק גדולה לשניים רעבים, אבל בפיצה בהחלט יכולים שניים לחלוק.

עוד פרטים
הוספת תגובה
ayalatl3 - תמונה
ayalatl3 מבקר מתחיל
אכזבה
2.5
07/12/14

ביום שבת, 06/12/14 הגעתי עם בעלי למסעדה. לאחר המתנה בת כ- 50 דקות למקום על הבר, התיישבנו לסעוד. נאלצנו להמתין למנה הראשונה 30 דקות!!! וכשזו הגיעה, בקשנו פרוסת לחם. לפרוסת הלחם נאלצנו... להמתין, למעלה מ- 10 דקות, ומבוקשנו ניתן לנו רק כאשר קמנו והכרזנו כי אנו עוזבים את הארוחה מבלי להמתין לסופה. בעלי המקום - לתשומת לבכם, לא ניתן להכניס אנשים למקום שבו רק 4 להבות!! צוות העובדים אינו יכול לעמוד בלחץ למרות נכונותם, רצינותם והתייחסותם. אני מכירה את המסעדה ואין זו הפעם הראשונה לביקור. לא עוד. האוכל מעולה, העובדים משתדלים אבל זה לא מספיק, ממש לא מספיק.

עוד פרטים
הוספת תגובה
גד - תמונה
גד 4 ביקורות
נחמד
3.8
28/10/14

בקרנו במסעדה ביום ראשון בערב.היינו 3 זוגות הישיבה קצת צפופה. האוכל טעים, השירות בסדר. בסך הכול מקום שבהחלט נרצה לחזור אליו. הערה, בזמן ההזמנה נאמר לנו שזמן הישיבה מוגבלת לשעתיים, אומנם... לא הקפידו על כך אבל זה מאוד לא נעים לקבל תנאי כזה.

עוד פרטים
הוספת תגובה
ll.danie - תמונה
ll.danie 2 ביקורות
הפתעה בפשפשים
4.8
28/10/14

חלפתי על פני המקום כמה פעמים מבלי לשים לב אליו, עד שיום אחד הלכנו לאכול שם וגילית מסעדה איטלקית מעולה עם אוכל במרה גבוהה מאוד, תפריט עשיר ואחלה של שירות. האוכל שלהם טרי, מאוד טעים, עשוי... נכון ונותן תחושה אמיתית של איטליה. בנוסף לזה יש להם מזגן בשירותים שזה שווה ממש (ויש שם גם ברכת העסק מקורית ומצחיקה) אז תודה לאיאן על שירות מעולה והמלצות טובות מומלץ מאוד!

עוד פרטים
הוספת תגובה