נגישות
נגישות

איטלקיה בפשפשים ביקורות וחוות דעת - עמוד 3

דירוג גולשים

4
אוכל
4.0
שירות
4.0
אווירה
4.0
מחיר
3.5

הייתם כאן? הוסיפו חוות דעת

138 ביקורות וחוות דעת על איטלקיה בפשפשים

Lio - תמונה
Lio 3 ביקורות
אכזבה
3.0
01/06/16

לאחר מספר רב של ביקורים במסעדה, והנאה מרובה מהאוכל והאווירה, לפני כמה שבועות ביקרנו בה שוב- כ6 אנשים לכבוד יום ההולדת של בן הזוג שלי. בהתחלה המלצרית ממש לחצה וניג'סה שנקח עוד מנה ראשונה... כי טענה שלא יספיק לנו, גם לאחר שאמרנו לה שזה בסדר ואנחנו מכירים את המסעדה לחצה עד שהזמנו עוד מנה. המנה שהמליצה עליה אכן הייתה מיותרת לנו ולא טעימה במיוחד. לאחר מכן, שכחו להזמין לנו מנות עיקריות כך שחיכינו כ45 דקות עד שניגשו לומר לנו שהייתה תקלה, ולאחר מכן לכך עוד כ20 דקות עד שיצאו המנות. שיצאו העיקריות- למרות הפאשלה, מנה 1 לא הגיעה, ואחרי שחיכינו עוד 20 דק ולא הגיעה ביקשנו שתבוטל, אך הם התעקשו להוציא אותה בכל זאת אחרי שכולם סיימו לאכול ולא היינו מעוניינים בה אחרי שעתיים כמעט ממועד ההזמנה. מתוך המנות שהגיעו- 1 הוחזרה כי הבשר היה שרוף והפולנטה בלתי אכילה בעליל. מאד התאכזבנו, שילמנו והלכנו. מאז לא חזרנו ולמרות האהבה למסעדה לא נשמור לה חסד נעורים ומאמינה שגם לא נשוב.

עוד פרטים
הוספת תגובה
דניאל - תמונה
דניאל 138 ביקורות
אוירה מעניינת ואוכל טוב
3.8
15/02/16

הגענו בשבת בצהריים , האוירה טובה , השירות קשוב, כל הסביבה מזכירה חו"ל.בשבת צריך לקחת בחשבון בעיית חניה , עובדה אשר לא מפריעה כאשר מגיעים למסעדה .האוכל טוב ופשוט , הלזניה הייתה טובה מאוד... וכן הצ'יקן פרמזן.נשוב במהרה.

עוד פרטים
הוספת תגובה
estipest - תמונה
estipest 2 ביקורות
חוויה נוראית
1.0
19/09/15

אתמול הגענו למסעדה, לא הזמנו מקום, הבחור בכניסה אמר שזה ייקח רבע שעה- חיכיני 40 דקות כשכל השולחנות רייקים ואף אחד לא טורח לפנות או לערוך אותם או לא מספיקים אבל פשוט ישבנו רבע שעה מול... השולחן הפנוי והלא ערוך והמארח פשוט היה אדיש ואמר שאין מה להעצבן אם לא הזמנו שולחן. בסוף עשה לנו טובה וערך את השולחן. חיכינו שיתייחסו אליינו וכל המלצרים סימנו לנו עם היד עוד רגע ובפועל 10 דקות אף אחד לא ניגש. בסוך הגיע המלצר והיה באמת מתוק והתנצל. האוכל הגיע אחרי חצי שעה והגיעה רק פסטה לאדם אחד, הוא אכל לבד ואחרי הגיע סלט חסות שעולה 52 ש״ח והכיל 2 עלי חסה ופשוט מביך. הרגשנו כועסים ורעבים. המנהל משמרת ניגש ונעמד מאחורי המלצר וכשאמרנו לו את הטענות הוא התחיל לענות לנו שהוא עצר כניסות כשבאנו ולכן חיכינו ושפשוט התחיל לריב איתנו ובמקום להקשיב ולהתנצל...ופשוט הלך באמצע שדיברנו ואז עבר ליידנו ואמר לנו פשוט לכו אתם לא צריכים לשלם, והרגשנו נורא! ערב שלם מזלזלים בנו כאילו אנחנו לא בסדר שלא הזמנו מקום אז אנחנו לא לקוחות ובסוף מגרשים אותנו ולא גורמים לנו להרגיש טוב פשוט חוויה נוראית.

עוד פרטים
הוספת תגובה
סיו - תמונה
סיו 7 ביקורות
נחמד וזהו
4.0
23/08/15

המקום יותר בשביל האווירה ופחות בשביל אוכל . המנות הראשונות סבירות מינוס ... העיקריות די בנאליות

עוד פרטים
הוספת תגובה
אורי - תמונה
אורי 5 ביקורות
סבבה, אבל....
2.8
07/08/15

אוכל טעים, שירות מקצועי אבל באמת, כמה מסעדה שיושבת באמצע הרחוב ביפו יכולה להיות להיות יקרה!? הם בטח לא משלמים הרבה על שכירות ובטח לא על הוצאות על חשמל של מזגן או משהו. שלא לדבר שבעלי... המקום לא ממש דואגים ללקוחות שמוטרדים ע"י התופעות המרנינות של רחובות יפו.

עוד פרטים
הוספת תגובה
Nadav - תמונה
Nadav 2 ביקורות
אכזבה
2.0
29/06/15

חשבנו שהלכנו על בטוח. עד היום חזרנו למקום לא מעט פעמים והערב התאכזבנו. חיכינו שעה לאוכל ואז התברר שמתוך 4 מנות אחת הגיעה ללא קשר למה שהוזמן אחת הוחזרה לאחר כבוד למטבח והשתיים הנותרות... סביר מינוס. המלצרים התיחסו באדישות לאחור המוגזם ולא טרחו לנסות ולשפר את האווירה שנוצרה סביב השולחן. לסיכום לא מומלץ.

עוד פרטים
הוספת תגובה
Amnon Yosef - תמונה
Amnon Yosef 16 ביקורות
גרוע!
1.3
24/06/15

שף יקר, מה ציפית שיקרה אחרי שהגשת לי לזניה שרופה? אין לך כבוד ללקוחות או למסעדה שלך שהרי אף שף שמכבד עצמו לא היה מגיש זאת. המנה נאספה ע"י המלצרית בשתיקה עצובה. חבל, לא ציפינו לכזו... נפילה איומה במקום כל כך פוטנציאלי. חבל , כמובן שאליכם לא נחזור.

עוד פרטים
הוספת תגובה
Gal - תמונה
Gal מבקר מתחיל
מעולה
5.0
09/06/15

אמש היינו 12 אנשי צוות לארוחת ערב,המלצרית שלנו היתה נופר(08/06/15)והיא היתה מקסימה!!++האוכל היה מדהים והשירות אדיב מאוד.נופר כאילו בלי להתאמץ כלל כבשה את ליבנו כולנו. תודה רבה ובטוח... שנחזור

עוד פרטים
הוספת תגובה
דני - תמונה
דני 4 ביקורות
הגזמנו קצת חברים...
3.3
30/05/15

היינו בשבת בצהריים, זה ביקור חוזר חוזר ועד כה היה נחמד וטעים. גם היום היה טעים אבל קצת מתחילים להגזים בגודל המנות לעומת המחירים - הזמנו את המיוחד של היום ריזוטו עם צלע כבש - מאוד מאוד... טעים אבל הגודל - צלחת קטנה, אולי 150 גרם ריזוטו וצלע קטן במחיר של 82 ש"ח...סלט עגבניות שרי וגבינה - באמת היו בצלחת 10 עבניות שרי חתוכות לשניים עם רוטב וגבינה מגורדת - ממש טעים אבל במחיר של 52 ש"ח ל 10 עגבניות חצויות..10 שרימס קטנטנים ברוטב חמאה ב 54 ש"ל... הפיצה הייתה גדולה וטעימה כרגיל והמחיר יחסית לשאר המנות היה טוב. בקיצור יצאנו רעבים וקצת מנוצלים, ממש חבל.

עוד פרטים
הוספת תגובה
Dudi Rosenblum - תמונה
Dudi Rosenblum 2 ביקורות
חגגנו אכלנו נהננו ☺
3.8
11/05/15

היום סעדנו בצהריים במסעדה הממוקמת במקום נהדר בלב שוק הפשפשים שנותן אוירה של חו"ל. המלצריות היו חינניות מקצועיות ולבביות מאד. המנות היו יפות חמות וטעימות מאד. נחזור לשם בהזדמנות קרובה.

עוד פרטים
הוספת תגובה