נגישות
נגישות

איטלקיה בפשפשים ביקורות וחוות דעת - עמוד 2

דירוג גולשים

4
אוכל
4.0
שירות
4.0
אווירה
4.0
מחיר
3.5

הייתם כאן? הוסיפו חוות דעת

138 ביקורות וחוות דעת על איטלקיה בפשפשים

Irena - תמונה
Irena 21 ביקורות
אחלה מיקום באווירה אותנטית
4.8
03/02/19

המסעדה ממוקמת בשוק הפשפשים, מיקום מעולה באווירה של חו"ל. המסעדה אותנטית, אוכל טוב ושירות מצוין. הזמנו שתי מנות עיקריות ובקבוק יין, המנות היו נדיבות וטעימות (חייבת לציין כמי שחולה על... אוכל איטלקי אכלתי מנות יותר טעימות אך עדיין זה לא רע בכלל). אני עדיין ממליצה על המקום, כי הפיצות אצל הסועדים האחרים נראו מגרים מאוד.

עוד פרטים
הוספת תגובה
sabutbul - תמונה
sabutbul 50 ביקורות
כיף
4.3
14/02/18

ישבנו במסעדה זוג, האווירה נעימה עם מוזיקה טובה, המלצרים חייכנים ואדיב, מנות האוכל (פסטה עם פלפלים קלויים, רביולי, סלט ירוק ולקינוח עוגת שוקולד נמסיס) היו טעימות והמחירים סבירים בהחלט.

עוד פרטים
הוספת תגובה
גולש - תמונה
גולש מבקר מתחיל
מסעדה פצצה
5.0
22/01/18

מסעדה מושלמת, אוכל טעים מאוד, שירות מעולה ונעים לשבת

עוד פרטים
הוספת תגובה
Lena - תמונה
Lena 5 ביקורות
אוכל איטלקי אמיתי
5.0
11/12/17

אוכלים שם מדי כמה חודשים באופן קבוע כבר מספר שנים. כיף כיף כיף! בכל ביקור יש מנות חדשות ומעניינות, יינות מיוחדים, אוירה מצוינת ושירות טוב.

עוד פרטים
הוספת תגובה
Merav - תמונה
Merav 2 ביקורות
מעולה!!!
4.0
01/06/17

אכלתי לא פעם ולא פעמיים באיטלקיה בפשפשים.. אין ספק שזו המסעדה שתמיד הכי כיף לי לחזור אליה.! האווירה שם מדהימה! באמצע השוק עם תחושה של איטליה.. אוכל טעים מאוד מאוד!!!! המחירים בהחלט... הוגנים. אחלה שירות עם אחלה אנשים. בטוחה שאמשיך לחזור עוד הרבה.. :)

עוד פרטים
הוספת תגובה
Cohen - תמונה
Cohen מבקר מתחיל
בזיון
1.0
19/05/17

מסעדה שמביישת את עצמה !!!מזמינים מקום ל9 אנשים ואז עומד בחור בשם בר וטוען כי אין מקום ונפלה כנראה טעות . בלי לנסות אפילו לפתור את הבעיה,בושה וחרפה !!!! מקום כזה לא ראוי בכלל שאנשים... יבקרו בו

עוד פרטים
הוספת תגובה
Ilan - תמונה
Ilan מבקר מתחיל
ממליץ בחום
3.8
07/02/17

ישבתי במסעדה עם 4 חברים. הזמנו מגוון מנות ראשונות ועיקריות ובגלל שחלקם סוג של פודיז אז חלקנו ביננו את המנות. זו לא הפעם הראשונה שאני שם כך שיש לי מעט פרספקטיבה ושמחתי לגלות תפריט... שמתעדכן ומשתפר, ואפילו לא מפחד להעז, תמיד קל למסעדות איטלקיות ליפול למנות הצפויות והמשעממות אבל אני חייב לומר שבאיטלקיה כנראה שהפנימו את העניין ויצרו לא מעט מנות שהן לא רק טעימות אלא יש בהן עניין, שאפו! השירות היה מצויין, המלצרית הייתה חייכנית וסבלנית ואף גילתה ידע ולא נבהלה גם מהשאלות הפלצניות...בסוף הארוחה אפילו פונקנו בצ'ייסרים:) ללא ספק מקום מצויין לארוחה משפחתית, חברית וכמובן שגם לדייטים. באופן כללי המקום משדר אווירה נעימה, קלילה ובגובה העיניים. המנות בגודל סביר לחלוטין ובכל הקשור לכסף, כל אחד לכיסו. אני וחברי ללא ספק אהבנו!

עוד פרטים
הוספת תגובה
alon - תמונה
alon 2 ביקורות
מאכזב, יקר, לא טעים. תגיעו עם עודפי זמן אם בכל זאת הולכים.
2.0
08/07/16

פעם שלישית במסעדה אבל הפעם הייתה האחרונה. שירות מבורבל ולא יעיל - ביקשנו מים מ-4 מלצרים שונים במשך 20 דקות עד שתפסתי את המנהל ודרשתי לקבל מים. לאחר מכן האוכל (המתומחר היטב) הגיע קר... ותפל. למזלו היה שמן זית, מלח ופלפל על השולחן אז הצלחנו להוציא מהמנה ארוחה אכילה. לאחר מכן (כבר התרגלנו) חיכינו זמן בלתי הגיוני לקבל תפריט קינוחים. את החשבון הם הביאו מיד. מעניין. אמנם פעם שלישית במסעדה, מה שיכול לסמן כי אנחנו נהנים ממנה, אך זו ללא ספק הייתה הפעם האחרונה.

עוד פרטים
הוספת תגובה
Eran - תמונה
Eran מבקר מתחיל
התמורה הכי נמוכה לכסף שתקבל במסעדה איטלקית
1.3
07/07/16

כנראה הארוחה האיטלקית הגרועה בחיי. נכנסנו לצהריים שלושה אורחים. הזמנו סלט אנדיב שהגיע טובע בשמן וכלל חתיכה מיקרונית של גורגונזולה, וצלחת ירקות שהוכנה ברישול עם ירקות שלא נשטפו היטב.... למנה העיקרית לקחנו "מלנזנה" שהייתה סבירה ולא מרגשת, לינגוויני פטריות שהייתה ממש באותה רמה כמו שהבת שמונה שלי מכינה בבית, ו"לינגוויני ראגו" שהיה בעצם בולונז בסיסי. המנות היו קטנות ולא הוגשו חמות מספיק. וגם השירות היה איטי, עם מלצר אחד שניסה לשרת את כל השולחנות בחוץ (בחום של יולי). ועל כל זה (עם שתיה קלה) שילמנו 224 ש"ח + טיפ.

עוד פרטים
הוספת תגובה
סתם אחת - תמונה
סתם אחת 50 ביקורות
חמוד אבל מעט יקר
3.8
05/06/16

אחרי אירוע ישבתי עם כמה חברים לאכול משהו, כל שאר המקומות היו מלאים אז התיישבנו שם. היה סה"כ נחמד. לאחר התלבטות עם עצמי ועם המלצרית החלטתי להזמין פיצה אספרגוס שהייתה טעימה עם בצק דק... מאוד, הרבה גבינה, רוטב בלסמי שהפתיע לטובה, בצל ירוק ומעט אספרגוס, והייתה בגודל פיצה אישית (60 ש"ח) החסרון שכל המנות אצלם יקרות, גם מנה ראשונה אנטיפסטי עם גבינה עולה סביבות ה-50 ש"ח והיא הייתה מנה קטנה יחסית, ושאר מנות הפתיחה במחירים של מנות עיקריות אז העדפתי כבר להזמין פיצה או פסטה במחיר 60 ש"ח שישביעו אותי.

עוד פרטים
הוספת תגובה