נגישות
נגישות

פורטר אנד סאנס - Porter and Sons ביקורות וחוות דעת - עמוד 6

דירוג גולשים

4
אוכל
4.0
שירות
4.0
אווירה
4.0
מחיר
3.5

הייתם כאן? הוסיפו חוות דעת

109 ביקורות וחוות דעת על פורטר אנד סאנס

הרבה במסעדות (גם בחו"ל) - תמונה
הרבה במסעדות (גם בחו"ל) 29 ביקורות
איזה כיף שיש אותם...
4.5
13/04/13

הפאב הכי טוב בישראל בעיני... לא איכזב גם הפעם. שישי סערב, שתי זוגות. בירות (חבית) מעולות שהוגשו הכי נכון שיש (לונדון פורטר, אלכסנדר ושבע ולקחנו גם את מגש הטעימות) האוכל (המון מנות קטנות... וסטייק פילה) היה אחלה, הרבה יותר מאחלה כשזוכרים שזה פאב ולא מסעדת גורמה, ולא יקר... פשוט כיף.

עוד פרטים
הוספת תגובה
אלה - תמונה
אלה 24 ביקורות
סלקציה בכניסה?
1.0
04/03/13

היינו 4 זוגות בסביבות 12 בלילה, ביקשנו לשבת, המארחת ואחראי משמרת אמרו שאין להם שולחן ל8 פנוי, אמרנו שאנחנו מוכנים להצמצם ולשבת בשולחן עם הספות שמיועד ל6 אנשים, הגענו למצב משפיל של... התחננות כי תפריט האוכל והבירות היה מזמין ביותר והיינו מאוד רעבים (יצאנו ממועדון שפרינצק הסמוך ), חשוב לציין כי המסעדה הייתה חצי ריקה ואנחנו היינו במצב של להוציא הרבה כסף. בסוף ישבנו באחד המסעדות השכנות ונהננו, ההפסד הוא של porter & sons כמובן ולא נראה לי שאחד מאיתנו ירצה לחזור לשם וחבל.

עוד פרטים
הוספת תגובה
טל - תמונה
טל מבקר מתחיל
מסעדה נהדרת
4.5
28/02/13

היינו אתמול בערב במסעדה, חגגנו יום נישואין. המסעדה יפה מאוד, נעימה, הכל מעץ ובר יפה. אווירה רומנטית :) ביקשתי לשבת בשולחן פינתי שקט ואכן זה מה שקיבלנו. בכניסה מארחת חייכנית ונחמדה... שהושיבה אותנו. התפריט לא מעייף ולא גדול מדי, הזמנו מנה ראשונה ניוקי סולת שהיה טעים. לעיקריות - פירה בטטה עם כבדי עוף ברוטב מתקתק (בעלי נהנה מאוד) וקונפי אווז ברוטב פירות יער עם פירה בטטה - טוב מאוד. המלצרית הייתה מאוד אדיבה ולא מציקה בשאלות. בעלי ביקש לטעם בירה או שניים והביאו לו לטעום בשמחה. תפריט הבירות עשיר מאוד, חובב הבירה מאמינה שיהנו שם! יצא לנו חשבון 220 שקל לזוג, לא נורא בכלל, כולל שתיה כמובן. נחזור שוב. תודה לכם, היה נפלא.

עוד פרטים
הוספת תגובה
Regina - תמונה
Regina 4 ביקורות
מנות עיקריות מעולות
4.5
13/01/13

ישבנו 4 אנשים במסעדה, מבחר הבירות מעולה. המנות הראשונות היו חלוקות בדעות. קרפצ'יו מוסר ים היה קצת חסר טעם, הייתה מנה מהמיוחדות בסגנון סביצ'ה שייתה טעימה מאוד, סיר מולים היה לא משהו.... המנות העיקריות היו נהדרות - לינגוויני שרימפס, ספריבס, סינטה מישנת, נקניקיות הבית.

עוד פרטים
הוספת תגובה
Tal Barda - תמונה
Tal Barda 2 ביקורות
טעם של עוד
4.5
27/08/12

ביקור ראשון שלי במקום, שמשום מה, שמעתי עליו רק 2 המלצות, אחת על האוכל והשנייה על מגוון הבירות הגדול... האוכל היה מצוין! לקחתי לנגוויני פירות ים שהיה פשוט מדויק בטעמו המפליא. חברי לקחת... סנט מור - המבורגר מצוין בטעמו ! בנוסף, למרות שאני לא חסיד של מגוון בירות, המגוון היה מטורף! ממליץ על הבירה ESB

עוד פרטים
הוספת תגובה
Eddy Cogan - תמונה
Eddy Cogan מבקר מתחיל
ומה אם היה מדובר באלרגיה...
2.0
09/08/12

בהמלצת המלצרית שיניתי את הזמנתי להמבורגר תוך הדגשה חד משמעית שאיני אוכל חזיר. אחרי שני ביסים, גיליתי את הבייקון שהתחבא מתחת לערמת הבצל המטוגן. היא אפילו לא התנצלה. אציין כי מנהל המשמרת... היה ערני ואדיב והציע פיצוי שלא רציתי. חבל, אבל אני כבר לא אחזור למקום הזה, במיוחד שמלכתחילה נכנסתי בגלל התפריט שהיה תלוי בחוץ והיה לא מעודכן. זו היתה הפעם הראשונה בחיי שלא השארתי תשר.

עוד פרטים
הוספת תגובה
אלעד - תמונה
אלעד 4 ביקורות
מקום חביב ליד הסינמטק.
3.0
14/07/12

מקום נחמד לאכול ולשתות בו לפני או אחרי סרט בסינמטק א5ו אם אתם באיזור. אוכל מוצלח למדי אבל לא ברמה כזו שהייתי נוסע לשם במיוחד לשם כך (מה גם שבדרך כלל קשה לחנות באיזור). הנפילה היחידה... שהייתה לי שם היא שערה שהגיע במנת פירה - המנה הוחלפה בזריזות אבל ללא בדל התנצלות - שלא לדבר על העדר פיצוי קטן בדמות קינוח או צ'ייסר כמו שנהוג במקומות רבים. מלבד מקרה זה מדובר במקום חביב ביותר.

עוד פרטים
הוספת תגובה
dannygoo - תמונה
dannygoo מבקר מתחיל
לא עפתי
2.5
24/06/12

ישבתי שם אתמול בערב עם חברה שלי, הזמנו ראשונה, שוק אווז, מחבת פירות ים ובירות. במקום מחבת פירות קיבלנו פיש אנד צ'יפס. המלצרית אמנם התנצלה ובסוף קיבלנו את המחבת, אך נאלצנו לחכות עוד... 10-15 דקות למנה הזו. באמצע הארוחה פתאום נכבו חלק מהאורות בתא שישבנו בו. כשביקשתי מהמלצרית אם אפשר להדליק את האור קצת, היא אמרה לי שהיא יכולה להעביר אותנו שולחן, אבל התאורה נשארת ככה. פיצוי בכלל לא היה בלקסיקון שלהם עד שביקשתי אותו בעצמי. המלצרית חזרה עם הצעה לקינוח וגם הוסיפה בכעס "אף אחד לא כיבה לכם את האורות, התאורה פשוט מתעמעמת בשעות מסוימות". נו טוב... אז פיצוי לא היה (ויתרנו על הקינוח כי לא אהבנו את המקום), שתי המנות העיקריות היו רחוקות מלהשביע ויצאנו משם עם 300 ש"ח פחות ובאסה של חווייה. ייאמר לזכותם שהמקום נראה יפה ונוח ושהשוק אווז היה טעים, אבל חוץ מזה - התבאסנו לגמרי. לי אין מה לחזור לשם.

עוד פרטים
הוספת תגובה
ולרי - תמונה
ולרי 2 ביקורות
מקום נעים לישיבה עם איכות מנות טובה
4.3
14/04/12

הגענו למקום בעקבות רייטינג גבוה באתר ה - rest ולא התאכזבנו. המנות היו ברמה טובה (חוץ אולי מקינוחים שפשוט לא מצאנו לטעמנו) . השירות היה טוב ומהיר. בהחלט מומלץ לבקר.

עוד פרטים
הוספת תגובה
natali - תמונה
natali 3 ביקורות
מסעדה טובה מאוד
4.8
26/11/11

היינו ביום שישי בערב והייתה אווירה מעולה. האוכל טעים והמנות גדולות ומשביעות.

עוד פרטים
הוספת תגובה