נגישות
נגישות

פורטר אנד סאנס - Porter and Sons ביקורות וחוות דעת - עמוד 4

דירוג גולשים

4
אוכל
4.0
שירות
4.0
אווירה
4.0
מחיר
3.5

הייתם כאן? הוסיפו חוות דעת

109 ביקורות וחוות דעת על פורטר אנד סאנס

Li-Or - תמונה
Li-Or 248 ביקורות
ארוחה רגועה
4.0
08/08/16

המבורגרים מוצלחים (בעיקר זה ללא הלחמניה), גם אם במחיר גבוה, שירות נעים וזמין של צוות המלצרים, עיצוב ביתי. מבחר הבירות הנמצא בתפריט אינו תמיד זמין, וזה מעט מאכזב במקום שמתהדר במבחר שלו.... בערבים באמצע השבוע האווירה רגועה ביותר.

עוד פרטים
הוספת תגובה
קראו תגובה אחת
תמונה של תגובת בית העסק
תגובת בית העסק
08/08/2016
אנחנו מתנצלים על הפער שנוצר בין התפריט לחדר חביות שלנו, זה קורה בדרך כלל כשמגיעות חביות "פסולות" (קורה לא מעט כאשר מדובר בבירות בוטיק ומבשלות קטנות ומיוחדות), וקורה גם כאשר אנחנו משנים את התפריט ובעצם כמה ימים של החלפת תפריט עם בירות ישנות\חדשות. בנוסף, גם כאשר אנחנו מחליפים חביות וגם כאשר מגלים חבית פסולה אנחנו תמיד משתדלים לחבר חבית אחרת שמחכה על מנת לשמור על מבחר של 50 סוגים מהחבית, הצוות מתודרך ותמיד נשמח להסביר על כל בירה ולתת טעימה לכל דורש :) שבוע טוב
הילה - תמונה
הילה מבקר מתחיל
בשר ובירות- מעולה!!!
5.0
17/06/16

ביקרתי פעמיים במסעדה, בפעם הראשונה עם בן זוגי ובפעם השנייה עם חברים ובשתי הפעמים הייתי מאוד מרוצה! מגוון של בירות, והאוכל מעולה! בפעם הראשונה הזמנתי למנה ראשוני קריספי קלמרי ולמה שנייה... המבורגר עם גבינות והיה מאוד טעים, גם מסלול הטעימות היה מעולה. בפעם השנייה הזמנתי המבורגר BBQ עם בייקון- מאוד טעים. אחזור למסעדה שוב- זה בטוח!

עוד פרטים
הוספת תגובה
Ido - תמונה
Ido 7 ביקורות
פורטרס אנד סאנס - גאווה ישראלית במיטב טעמי חו"ל!
4.5
14/05/16

אושר צרוף! אין אפילו מנה אחת שהיתה פחות ממושלמת. הזמנו אנטריקוט ארגנטינאי, ונקניקיות הבית, כל אחת מהמנות הנ"ל נשאה את הסועד אותה אל מחוזות ילדותה שלה. האנטריקוט מנתח בשר משובח,עסיסי... ומאוזן נעשה ביד אומן במידת הצלייה המדוייקת שביקשתי (מדיום). הנקניקיות - חגיגה בווארית ססגונית של טעמים אותנטיים, ה"תפורים" לבירה גרמנית משובחת! השירות גם כן מקצועי ביותר, וידידותי במידה נעימה אך לא מעיקה. המלצר הפגין בקיאות מרשימה בהיצע הבירות, והתאים את הסבריו גם למי שאינו בקי בתחום בסבלנות רבה. האוירה עצמה והעיצוב משרה נינוחות בריטית יוקרתית. גם תייר מאנגליה או גרמניה ימצא את עצמו פה אפילו יותר מבבית.. המחיר: לא זול, אבל שווה כל שקל.

עוד פרטים
הוספת תגובה
דניאל - תמונה
דניאל 138 ביקורות
אחד ממוסדות הבירה הטובים
4.0
20/02/16

הגענו לארוחת שישי בערב, אוירה טובה עם מוזיקה מתאימה , השילוב של האוכל עם הבירה מעולה ,המקום הצליח לשלב את שניהם שילוב נהדר. מבחר הבירות מעולה ועונה לכל האנשים בשולחן. עפ"י עיצות... המלצר הצליחנו לשלב את שניהם.

עוד פרטים
הוספת תגובה
mor.ober - תמונה
mor.ober 8 ביקורות
חוויה תרבותית ומעניינת!
4.8
31/01/16

אכלנו כבר מספר פעמים. מה שמושך מאד במסעדה זה מגוון הבירות הבלתי נגמר כולל המון בירות ישראליות ומיוחדות, הכל מהחבית. כמה פעמים ישבנו על הבר וקיבלנו יחס אישי מהברמן :) פעם אחת על שולחן... והיה פחות מעניין אבל עדיין נחמד. שירות מאד נעים. אמנם קצת דל מבחינת המנות הצמחוניות (רק 2 מנות לבחירה) אבל מאד מאד טעים בסה"כ. הבשרים עסיסיים וטעימים ויש לכל מנה את הבירה המומלצת! סה"כ אחלה חוויה ותמיד מוצאים את עצמנו חוזרים לשם בסופו של יום.

עוד פרטים
הוספת תגובה
לירון - תמונה
לירון 113 ביקורות
מנות גדולות וטעימות, אוירה נעימה ומחיר סביר בהחלט
3.8
06/10/15

ישבנו לארוחה משפחתית, היה טעים מאוד! המנות גדולות מאוד כולל מנת הילדים המשתלמת במיוחד. יש מבחר גדול של 50 סוגי בירות מהחבית ועוד כ-70 סוגי בירות בבקבוק. אוירה כייפית ונעימה והמחיר משתלם... בהחלט.

עוד פרטים
הוספת תגובה
Miri - תמונה
Miri 2 ביקורות
איזה יופי
4.5
19/02/15

חגגתי אתמול את יום הולדתי עם בעלי. היה נהדר. האוכל מעולה. הזמנתי שוק אווז ברוטב פירות יער. הדבר הכי טוב שאכלתי. מנה מעולה. השירות היה נחמד, אדיב, מהיר. הכלים יפיפיים. חבל רק שמגוון... היינות כה קטנטן ואין קוקטילים עבור מי שלא אוהב בירות.

עוד פרטים
הוספת תגובה
קראו תגובה אחת
תמונה של Jeremiah
Jeremiah
19/02/2015
כיף גדול לשמוע שנהניתם אצלנו. מבטיחים להרחיב את מגוון היינות בקרוב. מזל טוב!
Michael - תמונה
Michael 45 ביקורות
אחלה מקום
4.0
29/11/14

הגענו ליומולדת של חבר, פעם ראשונה שלי שם. מלא בירות חבית ומלא מבחר בקבוקים. המליצו לי כולם על הספריבס אבל לצערי לא יכולתי לאכול כלום כי הגענו אחרי ארוחה. שתיתי סיידר, אחלה אוירה, אחלה... מקום

עוד פרטים
הוספת תגובה
aleosha - תמונה
aleosha 43 ביקורות
המקום של השנה
5.0
01/11/14

כך יצא, שזאת הפעם הרביעית שלי השנה שאני מבקר במסעדה זאת, והחלטתי שהגיע זמן לכתוב חוות דעת על המקום הנפלא הזה. בשבילי ב Porter&Sons פשוט אין חסרונות. השרות שלהם מדהים. מגוון הבירות עצום.... והאוכל פשוט מצוין. תוך ארבע ביקורים, פעמיים עם אישתי, ניסינו חצי מהמנות העיקריות בתרפיט. הכוכב האישי שלי הוא המבורגר סנט מור, אבל ממש כל מנה שנסינו טעימה מאוד, וגם מגיעה בגודל מתאים.

עוד פרטים
הוספת תגובה
ganit - תמונה
ganit 35 ביקורות
פשוט מעולה
4.5
25/10/14

היינו בשבת אחרי צהריים, שעה טובה-אחרי הבלגאן של המשפחות בצהריים מהמבוגרים של הערב. בירות במגוון מטורף, אוכל מעולה שירות נפלא. מה צריך יותר מזה?

עוד פרטים
הוספת תגובה