נגישות
נגישות

פורטר אנד סאנס - Porter and Sons ביקורות וחוות דעת - עמוד 12

דירוג גולשים

4
אוכל
4.0
שירות
4.0
אווירה
4.0
מחיר
3.5

הייתם כאן? הוסיפו חוות דעת

109 ביקורות וחוות דעת על פורטר אנד סאנס

 - תמונה
2 ביקורות
4.7
01/04/10

Confession – I am not a beer drinker…but I can finally say that I found not only one but three beers [so far] that I really like! The wide selection at Porter is perfect for both the... beer lover and the ones in search. food is great! nice size portions, very tasty and lots to choose from. great beer, great food, great atmosphere – worth a visit

עוד פרטים
הוספת תגובה
 - תמונה
2 ביקורות
4.3
01/04/10

מקום נעים ביותר לשבת ולאכול בו עם חברים, ישבנו 8 אנשים על הדלפק (מיני בר) נהננו מאוכל טוב, טעמים חדשים של בירה (ואפילו מי שלא מת על בירה מצא בעזרת המלצר את הטעם שלו) ושירות מקצועי... ומשעשע. יצאנו מבושמים קלות ומרוצים עד מאוד. בנות - מומלץ בחום לדייטים ראשונים.. ככה לא תשארנה רעבות ובלי נושאי שיחה, 50 ברזים של בירה מספקים אחלה שובר קרח.

עוד פרטים
הוספת תגובה
 - תמונה
מבקר מתחיל
4.3
15/03/10

עברנו במקרה ברחוב הארבעה, וראינו שהפאפאגיו מת סוף סוף, ושבמקומו יש מקום צבוע בירוק. לא היה שלט, אבל נכנסנו סקרנים. מקום גדול, מעוצב מקסים, עם דגש על בירות - חמישים ברזים. האוכל היה... טוב מאוד - המבורגר וסטייק מצויין, ומנה ראשונה טובה מאוד של ניוקי סולת. הקינוחים קצת מאכזבים, אבל בסך הכל - מקום מעולה, שנשמח לחזור אליו.

עוד פרטים
הוספת תגובה
edreai_o - תמונה
edreai_o 2 ביקורות
4.3
13/03/10

יופי של מקום - המקדש לחובבי הבירה בארץ , חגיגה קולינארית. בהצלחה בהמשך.

עוד פרטים
הוספת תגובה