נגישות
נגישות

פורטר אנד סאנס - Porter and Sons ביקורות וחוות דעת - עמוד 8

דירוג גולשים

4
אוכל
4.0
שירות
4.0
אווירה
4.0
מחיר
3.5

הייתם כאן? הוסיפו חוות דעת

109 ביקורות וחוות דעת על פורטר אנד סאנס

Natali - תמונה
Natali 5 ביקורות
4.0
22/01/11

שבת בצהריים, ארוחה משפחתית - איזה פינוק! מנות ענקיות, טעימות, מחירים שפויים. מגוון רחב של בירות עם אוכל שכיף לאוכל. האוכל מאוד איכותי - חו"ג מאוד מוקפדים. שימשיכו ככה!

עוד פרטים
הוספת תגובה
לאוניד - תמונה
לאוניד 3 ביקורות
4.3
14/01/11

מקום יפה לא יקר מנות טעימות שירות טוב ללא פלצנות תל אביבית אופיינית למסעדות מסוג זה. מומלץ

עוד פרטים
הוספת תגובה
דניאל - תמונה
דניאל 8 ביקורות
4.7
12/01/11

לאחר מספר ביקורים במקום לאורך זמן ברור שעושים שם משהו נכון. מבחר הבירות הגדול ממילא מתעדכן וכעת נוספו שלוש בירות ישראליות חדשות מן החבית. גם תפריט האוכל משתנה והאיכות הגבוהה נשמרת, לצד... מחירים סבירים מאוד. נהנינו במיוחד מהמלכה האדמונית, הסלרה סטאוט, שוק החזירון המעושנת, הקרבונדה עם בירה דובל, תבשיל הבקר ביין אדום, מנת האנטיפסטי וקרפצ'יו הסינטה. השירות נעים, נחמד ויעיל. יופי של מקום.

עוד פרטים
הוספת תגובה
 - תמונה
22 ביקורות
4.7
28/12/10

יופי של מקום. מגוון בירות (ישבנו על הבר ונתנו לנו הרבה טעימות) - אוכל מצויין - הרבה מעבר למה שציפינו ממקום מהסוג הזה. מומלץ.

עוד פרטים
הוספת תגובה
אלה ולירון - תמונה
אלה ולירון 7 ביקורות
3.0
18/12/10

העיצוב נהדר, מבחר הבירות מרשים, השירות אדיב ומקצועי והאווירה נפלאה. הבעיה היחידה היא האוכל- הקרפאצ'ו חסר טעם, החציל הקלוי- מוגש קר וחבל כי הטעמים היו משתלבים טוב יותר על מצע חציל חם,... נקניקיות הבית - זאת שמעורבת עם גבינה משאירה טעם לוואי בפה. חסר מנות קטנות שיכולות ללכת עם בירה- אדממה, נאצ'וס וכדומה. מקום שמתהדר עם כ"כ הרבה בירות לא יכול להרשות לעצמו להיות "רק מסעדה". יש מקום לשפר את האוכל

עוד פרטים
הוספת תגובה
a - תמונה
a 15 ביקורות
4.3
16/12/10

רצינו מבחר טוב של בירות אז הלכנו לפורטר אנד סאנס. האמת שממש לא ציפינו לקבל אוכל טוב במיוחד (כמו בדכ במקומות עם "גימיק") אבל האוכל הפתיע מאוד לטובה. המנה של הרוסטביף היתה נדירה! לקחנו... עוד איזה סלט לראשונה שהיה מצוין ו-2 עיקריות מהספיישלים (שוק חזיר ותבשיל בשר בבירה) ששניהם היו פשוט טעימים... השירות היה לבבי ויעיל (ישבנו זוג על הבר) - בקיצור - נחזור. הופתענו לטובה :)

עוד פרטים
הוספת תגובה
 - תמונה
2 ביקורות
4.7
09/11/10

celebrated my birthday with a few friends this week. food was amazing, service was great and the atmosphere was perfect. A great place to get together for a great meal

עוד פרטים
הוספת תגובה
 - תמונה
4 ביקורות
4.3
08/11/10

פשוט תענוג. נעים, טעים, טעים, מרווה, וכיף אמיתי. מקום נהדר לבלות בו, לחשוב בו, להיות בו רציני, עליז או חולמני. שירות סופר מקצועי ומדוייק בהמלצות על אוכל ושתייה, אוירה מדהימה ונוחה.... והבירות- זה טעעים ממש.

עוד פרטים
הוספת תגובה
 - תמונה
2 ביקורות
4.3
06/11/10

זו הפעם השלישית שאני יושבת בפורטר, כמו בקודמותיה, גם בפעם הזו היתה אוירה מופלאה ונהנתי עד מאוד מהאוכל.

עוד פרטים
הוספת תגובה
 - תמונה
מבקר מתחיל
4.7
04/11/10

מסעדה נהדרת אכלתי שם עם עוד 4 חברים וכולנו נהנו-אם זה מהשעה המדוייק להפליא שקיבלנו את השולחן כמו שהוזמן וזה המשיך השירות הנפלא של המלצריות וכמובן האוכל המופלא ומבחר הבירות העשיר שלא... ניתן למצוא בכל מקום בטח שלא במקומות שמנסים לשלב אלכוהול טוב שיתאים לאכול מעולה-זהו ביקורי הרביעי במסעדה ואמשיך להגיע להמליץ עליה לכל חבריי ומכריי המחפשים מסעדה שנותנת הרגשה ביתית מעולה עם אוכל מדהים ואלכוהול עשיר ביותר

עוד פרטים
הוספת תגובה