נגישות
נגישות

פורטר אנד סאנס - Porter and Sons ביקורות וחוות דעת - עמוד 7

דירוג גולשים

4
אוכל
4.0
שירות
4.0
אווירה
4.0
מחיר
3.5

הייתם כאן? הוסיפו חוות דעת

109 ביקורות וחוות דעת על פורטר אנד סאנס

יוסי מסחרי - תמונה
יוסי מסחרי 82 ביקורות
5.0
17/08/11

ביקור חוזר לאחר כשנה וראו זה פלא - האוכל נשאר טוב כשהיה. לקחנו שתי מנות יקרות יחסית - שוק אווז - מנה קשה להכנה שהייתה עשויה לעילא ולעילא וצלעות חזיר בכמות נדיבה ועשויות גם הן מצוין. גם... המנות הראשונות בעסקית מעולות. בסה"כ - עסקית לא זולה אבל שווה כל אגורה. בדקתי רק סוג אחד של בירה (מתוך כ- 50) שהיתה טובה מאד אבל המדגם קטן מדי מכדי לתת חוות דעת כללית.

עוד פרטים
הוספת תגובה
אלימלך עתיר - תמונה
אלימלך עתיר 15 ביקורות
4.7
07/06/11

לאחר מספר ביקורים ומסע מפרך אך מענג של ניסוי וטעימות, הצלחתי להשלים המשימה וללגום מכל 50 הברזים המוצבים בפאב. מסקנות: כל הבירות ראויות, הציונים נעים מ"סביר" עד "מצויין". לטעמי הבירה... המנצחת היא הלונדון פורטר, בירה מצויינת שסווארי נמל לונדון מאוהבים בה נואשות. אך אליה וקוץ בה: מידי פעם ב"פורטר סן" מחליפים טעמים ומביאים בירות חדשות... לא נורא - מחר נשתה עוד בירה חדשה. ד"א גם האוכל עומד בסטנדרטים הגבוהים, התפריט התרחב והשתפר נוספו מנות חדשות והחוויה מושלמת. ולא, אני לא קרוב או חבר של הבעלים

עוד פרטים
הוספת תגובה
 - תמונה
מבקר מתחיל
3.0
23/04/11

לצערי למרות האוירה והשרות הראויים לשבח,האוכל היה ברמה ירודהקיבלנו מחבת פירות ים שנודף ממנה ריח,פשוט אוכל לא טרי ןאף מקולקלשאר המנות היו טעימות וטריות.בעיני לא מומלץ יש מסעדות שוות יותר

עוד פרטים
הוספת תגובה
Or - תמונה
Or 5 ביקורות
4.0
08/04/11

מסעדת בירה המגישה אוכל מאוד טעים. מוזיקה שקטה שאינה גורמת לך לאכול מהר וללכת ומאפשרת שיחת צהריים נעימה. ריהוט נעים אירופאי כהה ונוח. מנת הפרגיות היתה טעימה ביותר. העוף שנרכש עבור המנה... הוא איכותי ולא הכי זול. עוגת תפוחים מפתיעה בטעמה הטוב. ארוחה לאדם מספיקה לשניים כך שיצאנו עם 65 שח לאדם. כולל בירה נהדרת עוגה וקפה. בטוח שנשוב. רק שיקנו מכונת קפה שגם מקציפה חלב.

עוד פרטים
הוספת תגובה
 - תמונה
מבקר מתחיל
2.0
27/03/11

לאחר הזמנה ליום שישי בשעה 21:00, ניגש אלינו אחראי המשמרת בשעה 23:00 ואמר כי עליו להגיש לנו חשבון למרות שטרם סיימנו. מיותר לציין כי הגענו לארוחת ערב חגיגית (חשבון של כ-600 ש"ח)עם אורחים... מחו"ל, סעדנו ונהננו ופתאום מודיע הבחור כי "זמננו תם".כמובן שהביא חשבון והארוחה תמה.האוירה הפכה מאד לא נעימה ואורחינו הרגישו לא נעים.הבחור התעקש להסביר כי מישהו היה אמור לדווח על כך טרם הארוחה (ברור שלא היינו נכנסים)

עוד פרטים
הוספת תגובה
 - תמונה
3 ביקורות
4.3
12/03/11

בת זוגי ואנוכי נכנסנו למסעדה בפעם הראשונה. מייד גילינו מקום יפה עם אווירה נעימה. צמוד לשרות היעיל והאדיב הגיע העיקר - המזון, שהיה עשוי מצויין וטעים לחך!! המחירים הוגנים, החוויה מענגת.... המקום מומלץ!

עוד פרטים
הוספת תגובה
זאב - תמונה
זאב 5 ביקורות
3.7
09/03/11

מבחר הבירות גדול ומאוד מהנה. האוכל היה מאוד טוב. הקלמרי על עדשים שחורות טעים ומתובל היטב וכן החציל אש והסלט. הקינוח (גלילונים) נראה בתחילה פשטני אך התגלה כבעל איכות מעולה.

עוד פרטים
הוספת תגובה
אלונית ושלומי - תמונה
אלונית ושלומי 8 ביקורות
3.0
06/03/11

אני אכלתי ספשל פירות ים שהיה מאוד טעים ובעלי אכל המבורגר שלא היה טוב. ההפרש בין המנות היה מאוד גדול. הבירות נפלאות והאווירה נהדרת רק הישרות קצת אכזב כאשר ביקשנו לבדוק מה קורה עם המנה של... בעלי אחרי 20 דקות של המתנה. חובה להזמין מקומות מראש- אחרת מחכים בחוץ.

עוד פרטים
הוספת תגובה
 - תמונה
מבקר מתחיל
2.0
22/02/11

ישבנו מספר חברים ולאף אחד מאיתנו לא היה ספק שלפורטר לא נחזור . למקום אין נשמה ובטח גם לא אוירה של פאב למרות העיצוב הפאבי כביכול .ולענין המסעדה (לדברי המלצרית הם מסעדה)אז כבר אכלנו פיש... אנד ציפס שלא טבלו בשמן והאנטריקוט ממש לא של מסעדת בשרים ואפילו הנקניקיות לא כצעקתה ולגבי הבירות עדיף שתבואו עם ידע מהבית כי ממבחר כה גדול לא המלצרים ידעו להמליץ על הנכונה ולסיום הבו לנו גולדסטאר .

עוד פרטים
הוספת תגובה
 - תמונה
2 ביקורות
4.7
22/01/11

היינו בשבת בצהריים - 6 מבוגרים ו-5 ילדים. המנות היו טעימות וגדולות. מנות הילדים - שניצל וציפס ופסטה בשמנת היו אף הן טעימות וגדולות ויכולות להשביע מבוגר כמנה עיקרית. המנות הראשונות... שהזמנו היו טעימות ומוגשות בצורה אסטתית. גם המנות העיקריות היו גדולות ומתובלות במידה הנכונה. הבירות ששתינו היו אף הן שונות מהמצוי וברמה גבוהה. לסיכום, האוכל טעים מאוד, המנות גדולות, השירות אדיב וסובלני והמחירים זולים.

עוד פרטים
הוספת תגובה