נגישות
נגישות

מיט-בר - Meat Bar ביקורות וחוות דעת - עמוד 3

דירוג גולשים

3.5
אוכל
4.0
שירות
4.0
אווירה
3.5
מחיר
2.5

הייתם כאן? הוסיפו חוות דעת

59 ביקורות וחוות דעת על מיט-בר

Uzi.patr - תמונה
Uzi.patr 3 ביקורות
אכזבה חובבי הבשר זה לא המקום
2.3
12/11/16

אתמול חגגנו יום הולדת אנחנו אוהבים בשר אז הזמנו למיטבר הרצליה ואיזו אכזבה !!! אוהבי בשר התרחקו .הזמנו אני ובני נתח פורטר בגודל 850 עשוי מדיום מחיר 43 שח ל100 גרם . הגיע נתח עשוי מדיום... רר ( לטענת המלצרית אבל אמרה תרצו נחזיר לאש ) כל המנות הגיעו במידת עשויה פחות ממה שביקשנו כנראה זו השיטה החזרנו לאש חזר הנתח צד הסינטה מדיום צד הפילה שרוף יותר פחמי ביקשתי להחזיר הגיע אחמשית ואמרה תאכל את הסינטה אביא לך פילה חדש לא רציתי לחכות והסכמתי חזרו עם 4 עצמות חרוכות ללא בשר בושה וחרפה מסעדה שגובה מחיר כזה שתתן תמורה .המלצר לא התבייש לבוא ולהגיד "אני מקווה שתדעו להפריד בין פשלות של המטבח לשרות " בסוף פיצו כיד המלך עם קינוחים אבל באתי לאכול בשר ולא גלידות . בקצור רוצים בשר זה לא המקום

עוד פרטים
הוספת תגובה
עמיר - תמונה
עמיר 22 ביקורות
ביקורת על ארוחה עסקית
3.0
18/07/15

אכלנו שם ארוחה עסקית. המנות (שניצלים, המבורגרים) הגיעו מהר. והן גם גדולות ומשביעות. הייתה פשלה קטנה עם צ'יפס שהגיע קר, אבל הביאו חלופה מהירה. שירות טוב בסה"כ. המחיר די גבוה.

עוד פרטים
הוספת תגובה
Blondy - תמונה
Blondy 3 ביקורות
איזה בשר
5.0
24/12/14

ארוחת בשרים של מלכים!!! סלט עגבניות מיטבר מעולה, הבשר האנטריקוט, וואו, אין מילים היכולות לתאר את ההרמוניה שהפה והחך שלנו חווה בכל ביס וביס

עוד פרטים
הוספת תגובה
Maya Lynne - תמונה
Maya Lynne 2 ביקורות
המבורגר מושלם
4.0
16/12/14

המבורגר אחד הטובים, אם לא הטעים ביותר שאכלתי. גם שאר הבשרים מצויינים.

עוד פרטים
הוספת תגובה
itailanner - תמונה
itailanner 3 ביקורות
הסתפקו בסטייק
1.8
14/09/14

אוכל טעים אבל יקר ללא פרופורציה לסטייק האוס מתאבנים קטנים מאוד קוקטייל שרימפס עם רק 3 שרימפס ב 10 € סביצ'ה דג הים בגודל של שתי כפות 10 € הסטייקים נהדרים, אבל סביב 30 € ל300... גרם יחסית למחיר הגבוה האווירה סתמית השולחן והעריכה זולים השירות רגיל ולא על ידי מלצרים מקצועיים. הם משתדלים, אבל חסרי מושגים בסיסיים בהגשה

עוד פרטים
הוספת תגובה
עידן - תמונה
עידן 13 ביקורות
טעים מאוד. סטייק מהטובים שאכלתי בארץ
4.5
28/07/14

הייתי בארוחת צהריים באמצע השבוע. העבקיות יקרות להחריד (כ150 ש"ח לעסקית אנריקוט), אבל המסעדה מלאה למדי. האוכל מצוין. אכלתי מנה ראשונה של סלט מיט בר, שהזכיר נשכחות מפיטר לוגר, וסטייק... אנריקוט מצוין. גם הקרפצ'יו והסינטה של מי שישב איתי היו מצוינים. בקיצור, יקר אבל מצוין.

עוד פרטים
הוספת תגובה
gatzia - תמונה
gatzia 8 ביקורות
טעים כול פעם מחדש
5.0
19/06/14

הגענו לחגוג יום הולדת לבעלי , רצוי שיהיה מדובר באירוע מיוחד כי המחיר לא זול , אבל זה מקום שאנחנו נהנים לחזור אליו הנתחים שלהם ייחודיים ועשויים על העצם בשר טעים ועסיס ( פריים ריב-... אנטריקוט על העצם ) הגיע עם ציפס וכרובית מצופה ולקינוח לקחנו מנה של פחזניות ממולאות עם זיקוקים לכבוד היום הולדת ... השירות היה מדהים והמלצר יאיר היה מקסים .... כבר מחכים לסיבה לחזור שוב.

עוד פרטים
הוספת תגובה
Colargol - תמונה
Colargol 4 ביקורות
ההמבוגר קפץ למחיר לא הגיוני
3.3
23/04/14

אני נוהג לאכול בסניף הרצליה פעמיים בשבוע עם חבריי לעבודה. מזמינים תמיד המבורגר , ללא ספק הקציצה הטובה באיזור בשנה האחרונה המחיר קפץ מ 58 ל 62 שקלים והיום כשקיבלנו את החשבון המחיר קפץ... ל 68 שקלים.... עם כל הכבוד וההערכה שלי להמבורגר של מיט-בר , 68 שקלים זה פשוט מחיר שערורייתי להמבורגר ולכן אני וחבריי לעבודה נחפש מקום אחר לארוחת צהריים.

עוד פרטים
הוספת תגובה
קראו תגובה אחת
תמונה של תגובת בית העסק
תגובת בית העסק
27/04/2014
שלום רב שמחנו לקבל את פנייתך ונשתדל לתת מענה לכל תלונה, טענה או בעיה, אנו רואים זאת כחלק מהשירות במיטבר. ראשית נרצה לעמיד דברים על תיקונם – 68 ₪ הוא המחיר לארוחת צהריים עסקית מלאה הכוללת לחם הבית, מנה ראשונה לבחירה, המבורדגר 250 גר' בלחמנייה, תוספת חמה ושתייה קלה לבחירה- למיטב ידיעתנו יותר מהמקובל בסביבה. שמחנו לשמוע ממך שההמבורגר במיטבר הוא הטוב בסביבה וזה לא בכדי. אנו משתמשים בחומרי גלם מובחרים – בשר טרי הנטחן יום יום , לחמניות שנאפות במקום וירקות מובחרים מטובי הספקים. בשנה האחרונה עלו מחירי המזון וחומרי הגלם שאנו משתמשים בעשרות אחוזים בדגש על מוצרי הבשר ולראייה מדיניות הממשלה להוריד את המכס בייבוא בשר מחו"ל שמטרתו להוריד את מחירי הבשר בארץ, ולכן נאלצנו להעלות את מחירי ארוחות הצהריים. אנו במיטבר מאמינים באיכות בשר ללא פשרות ובטיב השירות ונשמח להמשיך לעמוד לרשותכם בכל פעם שתבחרו להתארח אצלנו. מקווים לראותכם בקרוב. בברכה. מיטבר.
אסף - תמונה
אסף 2 ביקורות
ירדה הרמה
1.8
25/02/14

כרגע סיימתי ארוחת ערב במיט בר לכבוד יום הולדתה של בתי. עד לפני חצי שנה נהגתי לאכול במסעדה זו לא מעט ותמיד נהניתי מאיכות הבשר. היום התאכזבתי קשות. הבשר כבר לא מה שהיה. הזמנתי ניו יורק... (סינטה) על העצם במשקל 500 גר׳, מידת עשיה מדיום. קיבלתי נתח שנחתך מעצם עבה מאוד והלאה לכיוון הקצוות, דק מאוד ולכן ברובו היה well done. איכות הבשר לא כפי שהיתה ולא מה שהיתה מצפה מבשר שטוענים שהוא המובחר ביותר מרמת הגולן ועלותו 170 ש׳ח. שאר יושבי השולחן הזמינו המבורגר שהיה בסדר, אבל לא בהמבורגר נמדדת מסעדה כזו. בראשונות קיבלנו חציל בלאדי לא אפוי שהוחלף, מנת סביצ׳ה שהלכה והתמזערה לעומת הפעמים הקודמות שהזמנתי את אותה מנה. לצערי לא הרגשתי בנוח להחזיר את הסטייק כשהגיע אלי. טעות שלי. הפיצוי שהוצע אחרי שהבאתי לתשומת לב המלצרית את אכזבתי, היה שתייה חמה על חשבון הבית שאיש מלבד אשתי לא הזמין, וקרם ברולה. לא ניגש מנהל ולא נראה שהזיז למישהו. ישבנו 8 סועדים. החשבון היה לא זול. שתינו 2 בקבוקי יין איכותי ביותר. במסעדה שכזו אני מצפה לקבל את איכות הבשר וההקפדה הגבוהה ביותר ולא כך היה. חבל. עוד מסעדה שהיתה טובה וכעת בדעיכה.

עוד פרטים
הוספת תגובה
דפנה - תמונה
דפנה 6 ביקורות
שירות טוב מאוד, האוכל - לא משהו...
3.0
10/02/14

שירות חביב ואדיב, אבל כל המלצות המלצרית הנחמדה החטיאו: סטייק עגלה בלתי אכיל, סלט מוצרלה ועגבניות שמכיל עגבניות ענקיות ומעט מוצרלה מפוררת וסרת טעם... שוב - לא אכיל..

עוד פרטים
הוספת תגובה