נגישות
נגישות

מיט-בר - Meat Bar ביקורות וחוות דעת - עמוד 5

דירוג גולשים

3.5
אוכל
4.0
שירות
4.0
אווירה
3.5
מחיר
2.5

הייתם כאן? הוסיפו חוות דעת

59 ביקורות וחוות דעת על מיט-בר

 - תמונה
מבקר מתחיל
4.3
02/12/10

אני לקוח קבוע של מיטבר בהרצליה ב3 שנים האחרונות ואם פעם הייתי רק בשביל האנטריקוט היום ...אחרי השיפוץ המדהים שעשיתם אבוא יותר כל הכבוד זו דוגמא למצוינות ולמסעדנים שמשקיעים בשביל הלקוחות... שלהם! כל הכבוד תמשיכו ככה! גל.

עוד פרטים
הוספת תגובה
מארק - תמונה
מארק 2 ביקורות
3.0
19/11/10

ME AND MY WIFE WENT OUT TO CELEBRATE MY BIRTHDAY AND AFTER BEEN RECOMND BY A FRIEND TO EAT AT THE MEAT BAR WE DECIDE TO TRY THE RESTARUANT. THE FIRST COURSE WAS OK BUT WHEN I ORDRED THE... MAIN COURSE :SPARE RIBS IT COME VERY VERY DRY AND AFTER SENDING IT BACK AND ORDRED THE ENTRECOTE 300 GR ASK FOR MEDUIM GOT WELL DONE BURNED STEAK,. THAT WHEN A LOST MY APPITE FOR EATING ANY KIND OF MEAT . t

עוד פרטים
הוספת תגובה
 - תמונה
2 ביקורות
2.4
19/10/10

הזמנתי מדליוני פילה לבן וקיבלתי ארבעה גושי שלא נראים כמו מדליונים, עתירי שומן ולא עשויים בפנים. הייתי צריך לשכנע שלושה מלצרים להחליף לי את המנה. הזמנתי במקום נקניקיות איטלקיות שהיו זוג... נקניקיות שמנות וחסרות טעם. שוב השארתי יותר מחצי בצלחת והצוות בכלל לא התעניין מה קרה שפעם שניה אני לא יכול לאכול את האוכל שלהם. שירות חובבני ובשר באיכות לא טובה.

עוד פרטים
הוספת תגובה
 - תמונה
מבקר מתחיל
2.0
16/10/10

המנות ראשונות ממש מאכזבות, הזמנתי סלט יווני וקיבלתי כמה ירקות פרוסים ועליהם פרוסת גבינה מלוחה, זוגתי הזמינה קרפצ'ו ואכלה בשר תבול בחומץ....בקיצור יצאנו מאוכזבים.

עוד פרטים
הוספת תגובה
 - תמונה
מבקר מתחיל
2.0
16/10/10

שלום אנחנו זוג שאוכל דרך קבע במסעדות. הגענו אליכם עם חברים נוספים אחרי שצפיתי בתאור המסעדה והמלצות עליכם באינטרנט. הזמנו "כיד המלך" וקיבלנו "דוגמיות", בפרט של המנות הראשונות ובעיקר של... הסלט יווני שממש מבייש את המסעדה.

עוד פרטים
הוספת תגובה
תמוז פתרונות מיחשוב - תמונה
תמוז פתרונות מיחשוב 4 ביקורות
4.0
25/09/10

פשוט הנאה צרופה, אוכל טעים, שרות נעים, מחיר סביר, מוגש בזמן סביר. בהחלט מומלץ בכל פה.

עוד פרטים
הוספת תגובה
 - תמונה
מבקר מתחיל
2.0
14/08/10

האוכל בינוני ומנות קטנות מאוד ביחס למחיר הגבוה מאוד, בקיצור לא שווה את הכסף. לקח המון זמן למנות לצאת - שעתיים עברו ממנה ראשונה ועד הקינוח!

עוד פרטים
הוספת תגובה
 - תמונה
מבקר מתחיל
3.3
27/07/10

היינו בט"ו באב- המקום היה מלא אך עדיין לא המתנו להתיישב, ליוו אותנו עם ורד אל הבר. הברמנית הראתה בקיאות בתפריט ובספיישלים והיתה תמיד בקשר עין . האוכל צפוי כי ההעובדה שמקום שנראה כל כך... טוב כמו המסעדה הזו(עבדתי וביקרתי במסעדות רבות וזו אחת היפות ביותר..) מצריך אוכל טוב ומעלה. הקרפצ'יו היה אחלה, הסטייק היה אחלה וסורבה מקופסה זה אחלה. כמו שמרגול אומרת- "לא נפלתי מהכיסא" . האם אחזור- בהחלט כן!

עוד פרטים
הוספת תגובה
קוקו - תמונה
קוקו 3 ביקורות
4.7
17/07/10

ישבנו 7 אנשים ביום שבת בצהריים ולא הרגשנו את העומס.ההמבורגר מעולה, האנטריקוט היה להיט. אולי קצת לשפר את מבחר הקינוחים, אבל חוץ מזה מקום שווה.

עוד פרטים
הוספת תגובה
 - תמונה
מבקר מתחיל
4.3
26/02/10

לאור ניסיון קודם מצוין עם הסניף התל-אביבי החלטנו הפעם ללכת לסניף בהרצליה, ולו רק משיקולי חניה. הסניף החדש הצדיק את כל המוניטין הטוב של אחיו התל-אביבי ויותר מכך (למשל העיצוב יפה יותר... לדעתי). המלצרית שלנו (נעה, כדאי להתיישב בשולחן שלה) הייתה מקצועית, חייכנית, נעימה ואדיבה. והאוכל - אנחנו כנראה נמשיך לחשוב עליו מחשבות טובות עד הביקור הבא שלנו :-) המחירים אמנם לא זולים, אבל יש תמורה מלאה!

עוד פרטים
הוספת תגובה