נגישות
נגישות

מיט-בר - Meat Bar ביקורות וחוות דעת - עמוד 2

דירוג גולשים

3.5
אוכל
4.0
שירות
4.0
אווירה
3.5
מחיר
2.5

הייתם כאן? הוסיפו חוות דעת

59 ביקורות וחוות דעת על מיט-בר

אלי רוזן - תמונה
אלי רוזן מבקר מתחיל
מאכזב ויקר
3.0
07/08/19

מחירים ברמת מסעדת שף ללא הצדקה. הזמנו סטייק אנריקוט 300 גר׳ במחיר של 168 ₪ הגיע סטייק בינוני לגמרי. אכלנו טובים ממנו ובמחיר זול ממנו.

עוד פרטים
הוספת תגובה
רונית - תמונה
רונית 4 ביקורות
מסעדת בשר מדהימה
4.3
15/07/19

פעם שלישית שאנחנו הולכים למסעדה הזאת ופשוט לא מתאכזבים, עולה על כל הציפיות. כל פעם לפני שאנחנו הולכים לשם אני חושבת "כמה טעים כבר בשר יכול להיות..?" ואז אני מופתעת שוב! מי שלא אבל... סטייק במיט בר לא יודע מה זה סטייק טעים! ממש ככה! אל תצפו למחירים נמוכים אבל זה לגמרי שווה את זה.

עוד פרטים
הוספת תגובה
תמי - תמונה
תמי 3 ביקורות
מאכזב
4.0
13/04/19

בתאריך 12.4 2019 הייתי בארוחת ערב פעם ראשונה שלא נהניתי השיבו אותי בשולחן מספר 55 פשוט הרגשתי שאני בשוק. רעש פשוט אכזבה . ואני אוכלת שם די הרבה . פשוט מאכזב. ישבתי בקושי חצי שעה סיימנו... לאכול ויצאנו כבר לא היה חשק לקינוחים. חבל.

עוד פרטים
הוספת תגובה
Dan - תמונה
Dan 5 ביקורות
מקדש לקרניבורים
4.0
27/01/19

הזמנתי ביחד עם מכרה סטייק ריב אנטריקוט על העצם בגודל של 900 גרם והוא היה פשוט מושלם. הצלייה,העסיסיות,הטעם, אחד הסטייקים הטובים ביותר שיצא לי לאכול. גם סלט השוק שהזמנו למנה ראשונה היה... מצויין וטובל היטב. המלצרים אדיבים ויעילים,נותנים הסברים מדוייקים על המנות. המנות מאוד יקרות אך כנראה על איכות אתה משלם. אחזור לשם שנית לנסות מנות נוספות.

עוד פרטים
הוספת תגובה
Yasmin - תמונה
Yasmin מבקר מתחיל
מדהימה!!! נחזור שוב ושוב, מומלץ לאירוע בעל משמעות
5.0
05/01/18

חגגנו הערב לאחותי יום הולדת 50 קיבלנו את החדר הפרטי שהובטח לנו עם מלצר אישי שלנו, קיבלנו שני מלצרים מדהימים, הכירו כל מנה וידעו להמליץ, החוויה היתה מדהימה, האוכל טעים טעים טעים, החל... מהראשונות ולעיקריות הטעימות והעסיסיות והקינוחים שנעשים במקום פשוט טעים, לא זול אבל גם לא מאד יקר, לארוחת גורמה המחיר בהחלט סביר. תודה רבה לצוות הייתם מדהימים

עוד פרטים
הוספת תגובה
שירלי - תמונה
שירלי 2 ביקורות
לא חוזרים לשם
2.5
31/12/17

יקר, יקר ויקר ! סלט ביצים שעולה כמעט 40 ש״ח - כלל כמות של מצקת רגילה + 3 שמיניות עגבניה + 3 פרוסות דקות מלפפון חמוץ + בצל ירוק אחד ! יצא לנו ל-2 אנשים כמעט 500 ₪ + טיפ 10% - סה״כ 550... ש״ח ולא שתינו אפילו יין .. מאוד מאכזב !

עוד פרטים
הוספת תגובה
Maya - תמונה
Maya 15 ביקורות
מנות טעימות, יוקרתיות ובמחיר סביר
4.5
03/12/17

ישבנו לחגוג אירוע עבודה והזמנו את כל המנות הראשונות. הסלט עם גבינת המאירי פשוט היה מעולה. לעיקרית אכלתי סטייק אנטריקוט שהיה עשוי מדהים הוא היה רק ועסיסי והגיע עם פירה מלא חמאה... וטעים. מסעדה מומלצת מאוד אך מעט יקרה, מחיר ממוצע לסועד בערך 120 שח

עוד פרטים
הוספת תגובה
michalyv - תמונה
michalyv 64 ביקורות
טעים רק יקר
4.0
22/05/17

מסעדה מאד נעימה, מרווחת, אווירה טובה, מלצרים אדיבים. האוכל טעים, כמעט כולם אהבו את המנות שלהם למרות שלא נפלו מהרגליים. מה שלא טוב זה המחיר שהוא גבוה מאד.

עוד פרטים
הוספת תגובה
dafna - תמונה
dafna 18 ביקורות
אם זה לא היה יקר באופן לא פרופורציונלי - זה היה המקום האידאלי לבילוי שבת
3.5
09/04/17

נתחיל מהחיובי - יש שם מלא מקום , היינו עם פעוטה והיה לנו מספיק מרחב שהרגשנו שאנחנו לא מפריעים לסובבים. המלצרים אדיבים , זריזים ולמרות שהמסעדה יחסית מלאה - עדין השירות מעולה. המנות הגיעו... עם תוספת, וכל השולחן יצא מרוצה (סך הכל 4 בוגרים) אבל... המנות ממש ממש יקרות - ולא תמיד מרגישים שזה שווה את התמורה, המבורגר בכמעט 80 ש"ח (ולא נפלתי מהרגליים שאכלתי אותו, לא גדול ולא מיוחד). לקחנו שתי מנות המבורגר, שתי מנות ראשונות, טי-בון וקינוח (אציין, זה שהזמין את הטי-בון, היה מרוצה הן מהמנה והן מהמחיר), אבל לדברים ה"רגילים" - שהם לא רק על תאוות הבשר - אפשר לאזן את המחיר כך שהמקום יהיה יותר ריאלי. בנוסף, לקחנו בקבוק יין (רצינו בירה, אך הם מוכרים רק 1/3 במחיר של 1/2 - ויצא לנו יותר משתלם להזמין בקבוק. ודבר אחרון, למה אין שידת החתלה במקום ?????????

עוד פרטים
הוספת תגובה
לירון - תמונה
לירון 113 ביקורות
מנות טעימות אך לא גדולות במיוחד ויקרות
3.0
14/11/16

ישבנו לעסקית צהרים שכוללת ראשונה (סלטון ירוק או מרק), עיקרית ושתיה קלה (תפוזים, סודה או לימונענע). ראשית נאלצנו להמתין ללא כל סיבה עד אשר הושיבו אותנו (ההסבר שקיבלנו היה לייצר איזון... במטבח...). העסקית מחושבת לפי מחיר המנה העיקרית והמחיר הזה יקר ולטעמי לא שווה, יש באזור שפע של אלטרנטיבות... לא ניתן לשדרג את השתיה, אלא לוותר עליה (או לא) ולהזמין שתיה במחיר מלא (כולל מים מינרלים!!). המנות עצמן לא גדולות במיוחד, טעימות אבל לא שוות את המחיר. חשוב לשים לב שהחניה באזור תהיה בחניונים או עם קצת מזל בכחול לבן...

עוד פרטים
הוספת תגובה