נגישות
נגישות

מיט-בר - Meat Bar ביקורות וחוות דעת - עמוד 7

דירוג גולשים

3.5
אוכל
4.0
שירות
4.0
אווירה
3.5
מחיר
2.5

הייתם כאן? הוסיפו חוות דעת

59 ביקורות וחוות דעת על מיט-בר

adicohn - תמונה
adicohn 9 ביקורות
4.7
17/04/09

לרגל יום ההולדת שלי כל המשפחה הגיע. בסה"כ 7 אנשים ו3 דורות (החל מאימי עד לאחיינים). כולנו מאד נהנינו מהאוכל (ממליץ בחום על הספר ריבס). גם השירות היה מעולה. האחיינית שלי שפכה את... השתייה שלה בטעות, והמלצרית ישר הביאה לה שתייה חדשה על חשבון הבית. המוזיקה היתה בווליום הנכון, ניתן לשמוע אותה ואין צורך לצעוק ע"מ לשמוע אחד את השני. בקיצור מאד ממליץ על המקום.

עוד פרטים
הוספת תגובה
 - תמונה
מבקר מתחיל
4.3
04/04/09

היינו ביום שישי בערב במסעדה ובחרנו בארוחת האנטריקוט ב- 98 ש"ח והיה מדהים. קיבלנו מנה ראשונה, לחם, אנטריקוט 300 גרם לעיקרית, קינוח וכוס יין. האנטריקוט היה מצויין. עשוי כהלכה ונימוח בפה.... השירות היה מקצועני ביותר. ארוחה משתלמת ביותר לכל הדיעות. מומלץ בכל פה.

עוד פרטים
הוספת תגובה
יוסיב - תמונה
יוסיב 5 ביקורות
4.0
29/03/09

יום שישי לפני שבוע, צהריים, נשארנו רק עם הבן הקטן, ובצורה אקראית נכנסנו למסעדה הראשונה שראינו. הקטן בקושי אוכל, הזמין שניצל עם צ'יפס ונראה שנהנה ממנו (לנו הוא לא מוכן להגיד...). אנו... הזמנו T600 30-70 מדיום שהגיע עשויי למופת. היינו יחידים במסעדה כך שהמלצרית החדשה וההססנית הגישה לנו ללא בעיות, רק לגבי נושא המחירים, היא ציפתה שאנו נחשב את המחיר של הסטייק בעצמנו, תוך שהיא חוזרת ומדגישה את המחיר ל-100 בעוד ביקשנו לדעת את המחיר הכולל שלו. את הקינוחים לא בדקנו.

עוד פרטים
הוספת תגובה
רוית - תמונה
רוית מבקר מתחיל
4.3
13/03/09

לכבוד יום הולדתו ה-30 של חבר שלי החלטתי לפנק אותו באנטריקוט טוב ומכולם שמעתי על הבשר של Meat Bar . הגענו בערב פורים,התיישבנו על הכורסאות המפנקות ונהננו מההתחלה עד היציאה. לטענת בן זוגי... האנטריקוט היה אחד הטובים שטעם, השניצל שלי היה טעים וע-נ-ק ולבסוף פינקו אותנו על חשבון הבית בתותים עם קצפת...מדהים.. בהחלט מקום לחזור אליו...ותודה על השירות!

עוד פרטים
הוספת תגובה