נגישות
נגישות

חדר האוכל ביקורות וחוות דעת - עמוד 7

דירוג גולשים

3.5
אוכל
4.0
שירות
4.0
אווירה
3.5
מחיר
3.0

הייתם כאן? הוסיפו חוות דעת

176 ביקורות וחוות דעת על חדר האוכל

איולי איולי - תמונה
איולי איולי 5 ביקורות
היה מצויין
4.3
27/02/12

נכנסנו אני ובן זוגי במקרה אחרי הצגה בקאמרי והיה מצויין, הזמנו 4 מנות ולחם ושבענו ממש! כבד קצוץ נימח, מתקתק וממש טעים, כרובית עדינה וטעימה, איקרה שמתפצפצת בפה וקלאמרי חביב ברוטב אדום עם... טחינה.גם הלחם היה חביב ביותר...הכל היה נעים , השירות, האוירה. אני בטוחה שנחזור לטעום עוד.

עוד פרטים
הוספת תגובה
shlomisc - תמונה
shlomisc 4 ביקורות
פשוט מצוין
4.3
28/11/11

הגעתי היום עם בת זוגי בשעה 19:00 למסעדה. הייתי כבר כמה פעמים במקום בארוחת צהריים. הפעם התאפשר לנו ליהנות מהתפריט הרחב יותר של המסעדה בלי להיות "כבולים" (בגלל המחירים) לארוחה העסקית. מה... נגיד ומה נאמר -האוכל פשוט מצוין! הזמנו שתי מנות קובה עם טחינה ויוגורט - טעים מאוד. המשכנו עם מנות עיקריות - מנה בשם "איציק" לבת זוגי (כבד עוף על אורז במקום הפירה) וקבב טלה עם מגוון ירקות צלויים בשבילי (גזר, בצל קלוי, בצל ירוק טרי, שעועית, ותפו"א). מנת הקבב שלי הייתה פשוט טעימה מאוד מאוד. באמת קבב מעולה. שילוב הביסים בין הבשר לירקות - נהדר. גם זוגתי אהבה את המנה שלה. שתינו בסה"כ ארבע כוסות קאווה ב-3 ש"ח הכוס - מבצע נחמד מאוד לרגל חגיגות שלוש שנים למסעדה. השירות והמלצרים - אדיבים וסובלניים. החסרון היחיד - ישבנו במרפסת והיה די רועש. גם העיצוב הפנימי של המסעדה, כביכול טייק אוף על חדר אוכל של קיבוץ, מעניין מאוד ונעים מאוד (עם כי, כאמור, אנחנו ישבנו במרפסת שצופה אל מתחם האופרה והקאמרי). בקיצור, אחלה מקום. בגלל הרעש לא הייתי ממליץ על המסעדה לדייט, אבל בהחלט אחלה מקום ללכת אליו עם חברים. גם המחיר מצוין! 166 ש"ח בלי טיפ. ייתכן שכאשר יסתיים המבצע על הקאווה, ההוצאה הממוצעת תעלה (לשתיינים שבינינו).

עוד פרטים
הוספת תגובה
amnon - תמונה
amnon 4 ביקורות
2.0
13/10/11

רועש! עד סיוט

עוד פרטים
הוספת תגובה
Eli - תמונה
Eli 2 ביקורות
2.0
21/05/11

חדר אוכל יקר אתה מזמן לא חדר האוכל הקיבוצי כיון שאתה יאפי ופלצני ברוב חוצפתך על מנות שמוגדרות אולי כמתאבנים אבל הן מנות לכל דבר אתה מרשה לעצמך לגבות סכומים בין ארבעים ומעלה עד ששים פלוס... שח למנה שפשוט צריך לחפש אותה גודל זערורי כמה נתי דג בודדים בצלחת קטנה מאד עם כמה עלים ועוד כהנה וכהנה. כן מה פרובינציאלית כמוני מחולון מחפשת. שהמלצרית אומרת בינוני קטן היא מתכוונת זערורי. היה טעים אבל נגמר בביס אחד. הקינוחים שלכם איכשהוא כפרו. לסיכום אנו הדרומיים נחפש במקום אחר

עוד פרטים
הוספת תגובה
Dalia Ovdat - תמונה
Dalia Ovdat 15 ביקורות
4.7
20/04/11

חזרנו לחדר האוכל אחרי אין ספור ביקורים ושוב נהנו מהמנות המצויינות, השירות המעולה והאוירה הכייפית. אני אישית מאוד שמחה על כך שהמנות משתנות מדי פעם. זה גורם לי לרצות ולחזור. שיפוצים קלים... ונתראה בקרוב!

עוד פרטים
הוספת תגובה
 - תמונה
מבקר מתחיל
1.7
09/04/11

מנהל המסעדה הביא לנו כצ'ופר לניסוי ממרח בשם ויקטוריה ולא התביישו לחייב אותנו ב - 32 ש"ח. המנות העיקריות קטנות והמחיר בשמיים.

עוד פרטים
הוספת תגובה
 - תמונה
3 ביקורות
3.3
03/04/11

שירות ברמה גבוהה, מנות טעימות אם כי המחירים מעט יקרים ביחס לגודל המנה, סה"כ אווירה נעימה ועיצוב נקי, ממליצים לנסות.

עוד פרטים
הוספת תגובה
eitan.ku - תמונה
eitan.ku 31 ביקורות
4.0
21/03/11

היינו עם הילדים ביום הפורים. הילדים עשו לנו מיני משבר, אבל המלצרים תיפקדו נהדר ובסבלנות רבה. מנות הורדו מהחשבון ובכלל הרגשנו נהדר עם כל הלחץ שהיה לנו. אוכל מעולה ובכמות משביעה וטעימה.... יצאנו שבעים ומחייכים. מומלץ מאוד.

עוד פרטים
הוספת תגובה
גורג - תמונה
גורג 2 ביקורות
3.7
18/03/11

הגענו בהפתעה כשחיפשנו מסעדה באיזור הגלריה ליטבק.המנות הראשונות היו מצויינות,כבד קצוץ וחצילים..העיקריות טובות ומשביעות,פלוס לימונדה ולחם הבית = ארוחה עיסקית מצויינת ולא יקרה.נחזור....

עוד פרטים
הוספת תגובה
הגר  - תמונה
הגר 2 ביקורות
4.3
13/02/11

טעים, טעים, טעים........ ובגדול מקום לחזור שוב ושוב. האוכל נעשה בסופר יצירתיות ומפתיע כל פעם מחדש. חובה לנסות, כל אחד יכול למצוא דבר שיתאים לו בתפריט.

עוד פרטים
הוספת תגובה