נגישות
נגישות

חדר האוכל ביקורות וחוות דעת - עמוד 6

דירוג גולשים

3.5
אוכל
4.0
שירות
4.0
אווירה
3.5
מחיר
3.0

הייתם כאן? הוסיפו חוות דעת

176 ביקורות וחוות דעת על חדר האוכל

מיכל - תמונה
מיכל 12 ביקורות
טעים ונעים....
3.8
24/07/13

הגענו באמצע השבוע לעסקית השירות היה נעים ומקצועי, עוד בכניסה עם המארחת שהשתדלה לעזור לנו עם שולחן פרטי ולא משותף... לראשונות הזמנו חציל קלוי ומהספישלים סלט קינואה מתוק וטעים. היתה המתנה... מעט ארוכה עד שהגיעו העיקריות אבל בסה"כ סביר,הזמנו פסטה תרד חמה שמוגשת עם שמנת חמוצה קרה, מנה פשוטה וטעימה (מומלץ) וקבבוני טלה המוגשים עם תתפו"א וסלט עגבניות קטן, הגשה אסטטית וטעמים טובים על אף שהבשר היה מעט יבש. לקינוח קרמבל תפוחי עץ טעים, מנה מתוקה ובגדול הנכון לסיים ולא להתפוצץ. הלחם שמוגש בתחילה מעולה. עסקיות זולות ושוות באווירה נעימה, מחכה לפעם הבאה(:

עוד פרטים
הוספת תגובה
Shuky - תמונה
Shuky 4 ביקורות
אהבתי, אהבתי, אהבתי...
3.8
20/04/13

אהבתי 1 - האוכל טוב ומוגש יפה. אהבתי 2 - השירות טוב. יעיל ואדיב. אהבתי 3 - הזמנת השולחן בטלפון הייתה זריזה וטובה.

עוד פרטים
הוספת תגובה
שרון - תמונה
שרון 42 ביקורות
שרות נוראי
2.0
03/04/13

ביום שישי בצהריים אכלתי עם שתי בנותי. כשהגענו המסעדה היתה דיי ריקה, המלצרים ישבו ושוחחו. כל קריאה/ בקשה נענתה אחרי תזכורת: - המלצר שכח להקליד את השתיה שהזמנו - אחת המנות, פסטה עם רוטב,... הגיעה ללא רוטב, רק לאחר הפעם השניה בה ביקשנו הגיע סוף סוף הרוטב. - פינוי השולחן ותפריט קינוחים הגיעו רק לאחר בקשה מפורשת, ואח"כ נשכחנו ולא חזרו אלינו לרשום את הזמנת הקינוחים. לא נחזור וחבל, האוכל היה טעים.

עוד פרטים
הוספת תגובה
Isack - תמונה
Isack 6 ביקורות
בושה
1.5
28/02/13

חגגנו יום הולדת לבתי והזמנו ליום שישי לשעה 18:00 6 מקומות הזמנו את המנות שלנו ראשונות ועיקריות או כפי שנהוג במסעדה מה שמגיע ראשון יוצא לשולחן ולאחר מכן הזמנו קינוחים. לפתע בשעה 19:25... מגיע אחראי משמרת מגיש לנו את החשבון ואומר לנו שעלנו לעזוב בשעה 19:30 השולחן מחכה לאורחים הבאים השולחן ביום שישי הוא עבור שעה וחצי לא נאמר לנו בהזמנה על כך כלום. מעניין שליד השולחן שלנו ישב סלב שישב לפננו לא באו להקים אותו לאחר שעה וחצי הוא המשיך לשבת .ביתי כתבה למילר על המקרא באותו ערב ועל ההחזבה הגדולה שהיתה לה ביום ההולדת למחרת התקשר שותפו של מילר היתנצל והבטיח לה פיצוי על הארוחה באחת המסעדות של האדון מילר .

עוד פרטים
הוספת תגובה
אירית - תמונה
אירית 12 ביקורות
לא נחזור
2.3
28/11/12

חבל, שהשף עומר מילר, מרשה שתצא מנה כמו זו שקיבלנו אתמול בערב במסגרת מנות ה"רטרו" של המסעדה- עוף מושחר. לאחר שהמלצרית הסבירה את טיבן של המנות- הזמנתי את מנת העוף המושחר. לאחר זמן מה חזרה... המלצרית והודיעה ש- אזל- אין מנה יותר להערב. הבעתי את אכזבתי ומיד צץ אחראי המשמרת ואמר שיש מנה אחת אחרונה להערב של עוף מושחר.קיבלתי רגל קטנה של עוף(כרע) על פירה......קר וללא טעם.מנה כזו עולה 72 ש"ח!!!!!!!!!!! העוף התפרק לגורמים ורק העצמות נשארו על הפירה.. אחראי המשמרת מיד רץ להביא לי פירה חם- אך החלטנוללפרוש מיד. שילמנו על סלט אייסברג ו"עוף מושחר" שהיה כרע קטן וקר -120 שח. לא נעים.

עוד פרטים
הוספת תגובה
איילת - תמונה
איילת מבקר מתחיל
האמת- אכזבה אחת גדולה
2.0
12/11/12

בחדר האוכל היינו כבר פעמים רבות ונהנינו מאד, והנה חלפה לה כמעט חצי שנה שלא היינו במקום ובתוך חודש(שני ביקורים) הבנו שמשהו קרה,המקום השתנה אימים! מבחינת המנות- הביקורת היחידה היא על... תזמון ואיחור רב בהוצאת חלקן. רוב הביקורת מופנת על השירות. בפעם הראשונה ישבנו על הבר, למרות שהיינו הזוג השני על הבר השירות היה מסורבל,מבולבל ולפעמים הרגשנו כאילו לא מעוניינים בנו. הפעם השניה הייתה קטסטרופה- שוב-שירות מסורבל,צבא מלצרים שמתרוצץ סביב ועדיין, הרגשה שיד ימין לא יודעת מה יד שמאל עושה, צעקות מהמטבח, איחור במנות, אחמ"ש שגוער במלצרים כאילו היו בהמות משא והרגשה כללית של לחץ, בקיצור חבל.

עוד פרטים
הוספת תגובה
ניסים גורמה - תמונה
ניסים גורמה 85 ביקורות
ביקרתי
2.0
13/10/12

האוכל טעים המנות לילדים אין תמורה לכסף

עוד פרטים
הוספת תגובה
hagar - תמונה
hagar 2 ביקורות
לא נבוא לשם עוד ואנחנו מציעים גם לאחרים לחשוב על זה... פעמיים
2.0
11/10/12

לא נהנינו מ"חדר אוכל" ואנחנו לא ממליצים על המקום, בלשון המעטה! השרות היה מסורבל, כלומר איטי ולא יעיל (מכירים את זה שצבא מלצרים מבולבלים משרתים אותו שולחן?). האוכל שהיה צריך להיות מוגש... חם הוגש קר ועל גבי מחבת ברזל יצוק קר(!); המחירים מקוממים למדי, בטח שביחס לטיב השרות והאוכל, וגם ביחס לגודל המנות. לא נבוא לשם עוד ואנחנו מציעים גם לאחרים לחשוב על זה... פעמיים.

עוד פרטים
הוספת תגובה
אודליה צוקרמן - תמונה
אודליה צוקרמן מבקר מתחיל
הארוחה האחרונה
2.0
30/08/12

בשבוע שעבר ביקרנו במסעדה בשעות הצהרים. המחירים של המנות בשמים יחסית לתוכנן וגודלן. לדוגמא, מנת ״פילה דג על ירקות ירוקים״ עלתה מעל 60₪ והכילה מחצית דג בלבד! השירות היה איטי למדי למרות... נווכחות של הרבה מלצרים, ובאווירת המקום - רועש. עקב האכזבה מהמנות, המליר והאווירה - לא נשוב למסעדה הזו, שבה ביקרנו מספר רב של פעמים (תוך התעלמות מהמחיר הגבוה).

עוד פרטים
הוספת תגובה
Danny - תמונה
Danny 3 ביקורות
תחילתו של הסוף... פעם אחרונה שלנו במקום
1.3
15/04/12

זו פעם רביעית או חמישית שלנו במקום ואין ספק שרואים את הסוף של המקום. הגענו חמישה אנשים (שלושה מבוגרים ושני ילדים) בשבת בצהריים. הזמנו קציצות עוף לילדים עם אורז לבן, 3 מנות ראשונות... הכוללות גם "חצי אייסברג" וכבדי עוף ופרגית למנות עיקרית. כאשר החסה הגיעה (ממש שני חצאי חסה ועליה כל שאר המרכיבים)ביקשנו לחסוך מאיתנו את ההתעסקות עם החיתוך ופשוט לחתוך לנו את החסה במטבח. חתכו לנו ל4 רבעים. שוב ביקשנו אם אפשר בבקשה לחתןך לנו קצת יותר כי לא באנו למסעדה ל"עבוד". יצאה האחראית ואמרה שזה לא יקרה. ככה זה מגיע! ויתרנו על המנה... העיקריות הגיעו באיחור רב ולא ביחד. שכבר הגיע מנת הפרגית הייתה בה שערה ארוכה כאורך הגלות. כמובן שקראנו למלצר והחזרנו את המנה. לא נראה שלמישהו שם היה אכפת שהחזרנו את המנה או יותר מכך - שהגישו לנו מנה עם שערה. הזמנו חשבון, שילמנו וקיבלנו עודף.(לא יאמן שלא אכלנו כלום בעצם ושילמנו 220 ש"ח!!!) השארנו טיפ וכבר קמנו ללכת ואז ניגש המלצר וביקש סליחה על כל העניין עם השערה ושאל אם אפשר לפצות אותנו בקפה וקינוח על חשבונם. איזו פארסה. טוב שנזכרתם שאנחנו עוד עומדים ליד השולחן ולא בדלת... לסיכום: מחירים בשמיים ושרות גרוע. פעם אחרונה שלנו במקום.

עוד פרטים
הוספת תגובה