נגישות
נגישות

חדר האוכל ביקורות וחוות דעת - עמוד 9

דירוג גולשים

3.5
אוכל
4.0
שירות
4.0
אווירה
3.5
מחיר
3.0

הייתם כאן? הוסיפו חוות דעת

176 ביקורות וחוות דעת על חדר האוכל

 - תמונה
מבקר מתחיל
4.7
19/11/10

עכשיו חזרנו אני ובני משפחתי מהמסעדה. היה פשוט ואו !!! בגלל שנאלצנו לחכות בחוץ ולהמתין לשולחן שלנו שהתעכב ובאנו לחגוג יום הולדת, זכינו לפיצוי שלא ציפינו לו מהמסעדה. השאירו לנו טעם של עוד... ועוד ועוד. האוכל מעולה, השירות מעולה והיחס...........אין דברים כאלו. נחזור בהחלט לבקר! היה מעולה. תודה תודה תודה

עוד פרטים
הוספת תגובה
 - תמונה
3 ביקורות
1.3
31/10/10

מקום רועש, אין פרטיות, (כנראה כמו בקיבוץ). המנות מגיעות בלי שום סדר והיגיון. השתיה הגיעה לאחר המנה הראשונה. סלט החסה (שנאלצנו להזכיר להם להגיש) עם שתי חתיכות קטנות של אפרסק ושתי מקלות... בטטה מטוגנות וטיפה רוטב מהווה בושה למסעדה (גם מחיר שערוריה) הזוג שליידנו החזיר את סלט החסה הזה וקיבל כתנחומים מיקפא כל שהוא..אם לא יקפידו גם על תחזוקת השירותים וגם על שיפור השירות, יצביעו קהל הסועדים ברגליים.

עוד פרטים
הוספת תגובה
hani - תמונה
hani מבקר מתחיל
1.3
24/10/10

חגגנו ביום ו/ יום הולדת בארוחת בוקר. האוכל היה סתמי. ללא יצירתיות. השקשוקה לא מעניינת ומלאה בשמן. היינו 3 והמנות הוגשו במדורג. כאשר הראשונה לקבל סיימה לאכול הבאה רק קיבלה. מנה אחרונה... שקיבלנו ע"ח הבית גם היא היתה פשוט פשוט לא טעימה. לא נחזור

עוד פרטים
הוספת תגובה
 - תמונה
2 ביקורות
1.3
15/10/10

מלצרית ראשונה חביבה שהתחלפה באחת אנטיפטית. מנת קובה עגל שערורייתית בגודלה או בקוטנה יותר נכון (ראבק 24 ש"ח על מה?) ולפחות אם הטעם היה משהו... סינייה דג - הטעם גן עדן!!! באמת, שוב המנה... זעירה והמחיר......44 ש"ח ( עסקית מלאה ולא רעה בכמה מקומות).קבב טלה בגריל.....טוב אין מה להגיד סתם עוד קבב לא לטוב ולא לרע.לסיכום: אכזבה. נפחנות במקום מסעדנות. חבל.

עוד פרטים
הוספת תגובה
 - תמונה
2 ביקורות
4.0
11/10/10

לאחרונה ביקרנו מספר פעמים. האוכל טעים מאד, יש לציין את לחם הבית ואת מנת השרימפס החרוכים והנהדרים. במקרה אחד בעלי לא היה כל כך מרוצה מהעיקרית שלו, המלצרית הפצירה בו להחליף, אך הוא בכל... זאת החליט להישאר עם המנה. לי לא נראה שבמקרה כזה הם היו חייבים לנו משהו, אך בכל זאת בסוף הביאו לנו מיוזמתם קינוח על חשבון הבית. זה בעיני מקצועני ואפילו מרגש.

עוד פרטים
הוספת תגובה
Igor - תמונה
Igor מבקר מתחיל
4.0
10/10/10

אחרי הצגה ביום שישי בצהריים (בקאמרי), נכנסו לאכול במקום.היה מעולה - אוכל טוב, שירות נדיב ומקצועי.מנות - ראשונות: כבד קצוץ, לבנה חציל. עיקריות: נקניקיות עם פירה, קדרה (בשר עגל, כבש... וכו'). מצויינות. יין. מתוקים יחסית פשוטים. ממליץ בחום.

עוד פרטים
הוספת תגובה
 - תמונה
מבקר מתחיל
4.0
03/10/10

ביקרנו בשבוע שעבר במסעדת "חדר האוכל" והופתענו לטובה מרמת השירות וכמובן המנות הנפלאות. המסעדה מעוצבת כחדר אוכל קיבוצי ונעים לשבת בה. המחירים בהחלט סבירים לעומת מסעדות אחרות בהן ביקרנו... . המנות הראשונות היו טעימות ומשביעות וכך גם המנות העיקריות שהוגשו ביד נדיבה וסיפקו תמורה מלאה לכספנו. הבאנו איתנו למסעדה אורחת מחו"ל שהתרשמה כמונו מהמקום והודתה לנו על בילוי מקסים. נשמח לחזור "לחדר האוכל" בעתיד .

עוד פרטים
הוספת תגובה
orenwa - תמונה
orenwa 4 ביקורות
4.3
23/09/10

הגענו אשתי ואני בלי הרבה ציפיות ומאד נהנו. הזמנו כמה ממנות הפתיחה, אשר היו מאד טעימות. הזמנו עוד קבב עגל על שיפוד שהיה נחמד מאד. אשתי מאד אהבה את הקרם באווריה. יצאנו שבעים עד מלאים. לא... יקר מדי, ולא פלצני. אנו עוד נחזור. תודה למלצרית וצוות המסעדה

עוד פרטים
הוספת תגובה
 - תמונה
4 ביקורות
4.3
14/09/10

היינו אתמול בפעם הראשונה : שירות מעולה, אוכל מצויין, קרם חצילים עם סילאן וצנוברים.....מד-היםםםם! תפריט ילדים סה"כ פשוט אך זכה להתלהבות רבה מהילדים שלי. מקום שבאמת עושה חשק לחזור אליו.

עוד פרטים
הוספת תגובה
 - תמונה
מבקר מתחיל
4.0
13/09/10

ממש ממש נחמד בכל פעם מנות חדשות ומענינות כל הכבוד

עוד פרטים
הוספת תגובה