נגישות
נגישות

חדר האוכל ביקורות וחוות דעת - עמוד 5

דירוג גולשים

3.5
אוכל
4.0
שירות
4.0
אווירה
3.5
מחיר
3.0

הייתם כאן? הוסיפו חוות דעת

176 ביקורות וחוות דעת על חדר האוכל

shai - תמונה
shai מבקר מתחיל
טעים ברמה בינלאומית
4.5
07/06/14

חזרתי מביקור של 10 ימים באיטליה ואתמול סעדנו 2 זוגות להנאתנו הרבה . זו מסעדה שעשויה להתמודד ברמתה עם כל מסעדה באירופה . השרות יעיל ותכליתי , האוכל טעים מאוד , המקום נקי מרווח ומשרה... אווירה נעימה . שווה כל מחיר .

עוד פרטים
הוספת תגובה
אורי זיו - תמונה
אורי זיו מבקר מתחיל
בזיון
1.8
10/05/14

אתמול 9/5/2014 בשעה 19:30 התישבתי עם אישתי ובתי הצעירה לאכול בחדר אוכל. מאוד מצא חן בעיני המקום וגם הרעיון חוץ מזה האוכל שקבלנו פשוט מתחת לכל ביקורת מנות ראשונות לא טריות לא אכילות... ומוגשות בצורה מזלזלת ולא מעוררת תאבון. מנות עיקריות מוגשות באופן שאינו מעורר תאבון ( כאילו זרקו משהו לצלחת ) עשויות מחומרים לא טריים, ברישול, ולא טעימות. טעמנו והתאכזבנו !!! השרות היה סביר ואנשים נחמדים אשר הציעו מנות חלופיות החלטנו לא לקחת סיכון נוסף. מנות אחרונות: אין תגובה. לסיכום לא נחזור למקום הזה.

עוד פרטים
הוספת תגובה
amitlevi - תמונה
amitlevi 23 ביקורות
מומלץ בחום
4.0
28/03/14

לפני הצגה באופרה התפנינו לסעוד בחדר אוכל - מסעדה מוכרת לנו מפעמים קודמות, יש לציין את השירות המופתי של המלצרים נימוס ואורך רוח, בהזמנה התבקש הטבח למידת עשייה של הסטייק מדיום ואולם הגיע... לשולחן WELLDONE המנה הוחלפה מיידית ללא שום ויכוח והסטייק שהגיע בסופו של דבר היה מעולה!!! מוגש על רוטב חזרת ומונח על לביבה שילוב מנצח! - סטייק פרגית קראנצ'י עם תפוחי אדמה בתנור טעים מאוד. לסיום הארוחה הופתענו לקבל קרמבל תפוחים על חשבון הבית... - הפתעה נעימה וטעימה!(מסעדה שאוהבת לפנק את הלקוחות שלה). (הערה לבריסטה: כדאי לנקות את הצלחת עליה מניחים את ספל הקפה, שכן בין הצלחת לתחתית הספל היו שאריות האספרסו מהמכונה, לא נורא אבל גם לא נעים במיוחד) לסיכומה של חוות הדעת נציין כי המחירים סבירים, הטעם נפלא, השירות אדיב - בקיצור מומלץ! בתיאבון

עוד פרטים
הוספת תגובה
שירן - תמונה
שירן 219 ביקורות
המסעדה האהובה עלי!
5.0
09/03/14

הכל כאן טעים. הכל! אכלתי בשר, אכלתי דגים, הסלטים והראשונות מצויינות (הכבד קצוץ אלוהי, וגם הכרובית!) הלחם מעולה. והמחירים מגוכחים ביחס לתמורה. מדובר על מסעדת שף עם אווירה מאוד "שכונתית... ולא מחייבת". כיף כאן. ולדעת שאפשר לצאת עם נזק נמוך זה מאוד נעים! בהחלט אחזור.

עוד פרטים
הוספת תגובה
itzik - תמונה
itzik 42 ביקורות
מקום אידאלי לארוחה משפחתית
4.3
01/02/14

8 אנשים רעבים מתוכם 3 ילדים. מנות הילדים מצוינות,קציצות הדגים והשרמפס טעימות ופקנטיות במידה. לחם הבית טעים קרם החצילים והאיקרה הביתית עושים את העבודה. גם מנות הבשר גדולות. לא אוכל גורמה... לא רומנטי אך בהחלט המקום הנכון לאירועים משפחתיים. שרות מושלם. מחירים הוגנים מאוד.

עוד פרטים
הוספת תגובה
אלישיר - תמונה
אלישיר מבקר מתחיל
שירות מתנשא ולא מתגמש
2.8
29/12/13

אכלתי במסעדה עם מספר חברות, שתיים מאתנו טבעוניות. בתפריט מעט מאוד אפשרויות טבעוניות. הלכנו בלית ברירה על סלט הבית וביקשנו שבמקום הגבינה והביצה נקבל משהו אחר - בטטה קלויה, אבוקדו, מה... שנראה להם. המלצר לא חשב אפילו לבדוק את זה ואמר שזו מסעדת שף, כל מנה היא אמנות ואין כאלה דברים אצלם. כשביקשנו שאולי בכל זאת יברר עם המטבח הוא עשה טובה וחזר עם אותה התשובה. אז שלא יהיו דברים כאלה אצלם, אנחנו נאכל להבא במקום שהפלצנות לא פוגעת בידידותיות ללקוח. אגב, גם מקלות הלחם שהגיעו עם הסלט היו עם ביצים, להוריד את כל התוספות המיותרות עבורנו היה משתלם לשני הצדדים.

עוד פרטים
הוספת תגובה
abirstol - תמונה
abirstol 11 ביקורות
היה מעולה
4.8
16/11/13

הזמנתי שולחן ל 8, השירות היה אדיב, המנות הגיעו תוך זמן לא ארוך, והמנות היו מעולות, מעבר למצופה

עוד פרטים
הוספת תגובה
קרן - תמונה
קרן 200 ביקורות
אוכל עם טוויסט
3.8
10/11/13

הזמנו מקום ליום שבת בצהריים. קצת מוזר שהמקום מגביל את זמן השהייה במסעדה (ברור שיש סבבים אבל בדרכ לא עושים את זה בצורה מאוד מוחצנת). קיבלנו שולחן פינתי שהיה מושלם, הזמנו מנות וחלקנו... ביננו: קלאמרי סגול שיש עסיסי מאוד, חציל קלוי ברוטב עגבנית שהיה נחמד ועד כה לא ברור לי מה הקשר לטפנד זיתים שהיה שם, לחם הבית שהיה פריך וחם,רביולי ארטישוק ירושלמי ברוטב חמאת כמהין וערמונים שהיה נפלא, כבד עם ביצה עלומה והיה בדיוק במידת העשייה שבקשנו ונטרף במהירות, המבורגר טבעוני שמי שאכל אותו מאוד נהנה וכרובית מטוגנת. הכל היה טעים, אני אישית יותר מתחברת למנות המיוחדות אבל אין ספק שישנו שבעים ומאוד מרוצים

עוד פרטים
הוספת תגובה
יובל - תמונה
יובל 7 ביקורות
תמיד כיף לחזור.....
4.8
31/07/13

תפריט מלא במנות מעולות וספישלים מדהימים. אכלנו כבר ארבע חמישה פעמים ותמיד נהננו ויצאנו עם חיוך . מומלץ ביותר!!!!! גם המנה הפשוטה לילדים של שניצלונים מעולה.....

עוד פרטים
הוספת תגובה
אמיר - תמונה
אמיר 4 ביקורות
הפתעה שירותית נהדרת!
4.3
27/07/13

נתחיל מהאמצע - הסיפור שבגינו המסעדה הרוויחה ביקורת מפרגנת ממני. היינו 7 אנשים במסעדה בתאריך ה 26.7. ישבתי בקצה השולחן והזמנו מנות רבות לחלוק בינינו. בתוך הבלגאן של ההגשה אחת המלצריות... הפילה את בקבוק היין והכוס שלי ולא מעט נשפך על הבגדים. באופן מיידי 3 מלצרים והאחמ"שים זינקו עלי עם הר של מגבונים, ניקו וסידרו את השולחן והתנצלו אלפי פעמים. במהלך הערב באו והתנצלו פעמים נוספות והציעו לנו בקבוק יין נוסף על חשבון הבית. בעת קבלת החשבון הופתענו לגלות שאפילו הבקבוק הראשון לא חוייב! בנוסף, ניתנו לי פרטי ההתקשרות של הבעלים ונלקחו הפרטים שלי בכדי ליצור קשר במידה והבגדים נפגמו - המסעדה תיקח אחריות מלאה על ניקוי ובמקרה הצורך בקניית בגדים חדשים. זו תודעת שירות כמו שצריך!! יצאנו בהרגשה מצויינת. מעבר לכך, האוכל היה מצויין (הזמנו מנות רבות לחלוק בינינו, אציין במיוחד לטובה את הריזוטו ופוקצ'ת טלה שהיו מעולים), השירות טוב, והמחיר סביר בהחלט. הבעיה היחידה - המקום רועש בצורה קיצונית, קשה לנהל שיחה ממרחק של 2 כסאות ולעתים היה קשה אפילו לתקשר עם המלצרית. בסה"כ חוויה מצויינת!

עוד פרטים
הוספת תגובה