נגישות
נגישות

חדר האוכל ביקורות וחוות דעת - עמוד 3

דירוג גולשים

3.5
אוכל
4.0
שירות
4.0
אווירה
3.5
מחיר
3.0

הייתם כאן? הוסיפו חוות דעת

176 ביקורות וחוות דעת על חדר האוכל

דניאל - תמונה
דניאל 138 ביקורות
מקום טוב ואוכל טוב
4.0
15/02/16

היינו בשישי בערב שני זוגות, האוירה טובה , השירות טוב ויעיל, מהמנה הראשונה הייתה הצלחה, הקציצות פרסה היו טובות.ראוי לציון מיוחד הריגטוני שפונדרה שהיה טעים במיוחד .המנות האחרונות לא... איכזבו המוס שוקולד והמלבי היו טובים.

עוד פרטים
הוספת תגובה
נטלי - תמונה
נטלי 4 ביקורות
טרי, טעים ובמחיר שווה לכל כיס!
5.0
27/12/15

פתחתנו שולחן בנות ונהנינו מאוד, כל המנות בלי יוצא מן הכלל היו ט-ר-י-ו-ת. ניתן להרגיש בקלות שחומרי הגלם טריים, הכל היה טעים, השירות מעולה. הברמן הגיע עד אלינו בכדי להציע קוקטיילים... המתאימים לטעמינו. מה שכן הקינוחים דורשים שיפור,אך ניתן בהחלט להנות מהארוחה עם המנות הראשונות המעולות והעיקריות. המחירים מאוד הפתיעו אותנו לטובה, הם מאוד שווים את התמורה ובכלל תמיד כיף לבוא לטעום ממטעמי השף החתיך, התאכזבנו שהוא לא היה שם אך נשתדל להגיע בפעם אחרת שהוא כן יהיה :) מומלץ בחום!

עוד פרטים
הוספת תגובה
יאיר - תמונה
יאיר 7 ביקורות
הפוטנציאל קיים - המימוש פחות
3.3
24/12/15

היינו השבוע, 3 אנשים לארוחת ערב. שירות - מצוין ! תפריט מעניין ומגוון. המנות - קטנות יחסית למחיר ! באחת המנות היו תפוחי אדמה שהיו בלתי אכילים בעליל (קיבלנו קינוח כפיצוי). במנה אחרת היה... 'גראטן', שהיה מלוח מדי ו"עייף". הרושם היה שחסר "מבוגר אחראי" במטבח.

עוד פרטים
הוספת תגובה
Keren - תמונה
Keren 3 ביקורות
הפתעה לטובה!!!
4.5
25/11/15

אז לאחר שיצא לי לבלות בהמון מסעדות טובות ושוות בארץ הגיע הזמן לבוא גם לחדר האוכל של עומר מילר החתיך :) לצערנו הוא לא היה שם אבל ללא ספק היה שווה לבקר בכל זאת! מסעדה מגניבה ממש, באמת... בסדנון של חדר אוכל (שולחנות משותפים).יש לציין שבגלל סגנון המסעדה היא יכולה להיות רועשת, לנו זה לא ממש הפריע אבל חשוב שתדעו. השירות היה מעולה וכך גם האוכל. לפתיחה הזמנו את הכרובית המטוגנת, הסביצ'ה(טרטר דג) עם סלט בורגול ולבנה ולחם הבית. היה מושלם וכבר נתן לנו פתיח טוב. הזמנו קוקטיילים משובחים- אני הזמנתי קוקטייל של אכולית אדומה שממש אהבתי! לאחר מכן בעקריות הזמנו רביולי תרד וריקוטה- פצצה!, דג סלמון- מעולה! ואת הסינייה דג-שהיה פשוט וואו!! אין מילים לתאר. אני לא זו שהזמינה את המנה הזאת, אלא חברה שלי ולא הפסקתי לנשנש לה מהצלחת :P מהקינוח לעומת כל שאר הארוחה פחות נהננו... זה התחיל כטעים והפך למתוק מדיי עד כדי צרבת אז על הקינוח היינו מוותרות בדיעבד או שהיינו מזמינות משהו אחר. אבל יש לציין שזה היה קינוח של שוקולד, קצפת ובננות וזה היה מהספיישלים כך שזה לא קבוע במסעדה. מה שעוד רציתי לציין לטובה זה המחיר! ממש ממש משתלם ואפילו זול יחסית למסעדת שף. בקיצור, ממליצה לבוא! לגמרי שווה ביקור!!

עוד פרטים
הוספת תגובה
Yaacov - תמונה
Yaacov 2 ביקורות
טעים אבל רועש
3.0
14/07/15

מוצ"ש. המסעדה מלאה. למרות זאת, השירות היה אדיב ומקצועי. האוכל היה טעים מאד. ביחס למיקום המסעדה ולטיב, המחיר היה סביר בהחלט (אנחנו בתל-אביב, זוכרים?). אבל הרעש!! הבעלים לא שמעו על תקרות... אקוסטיות? בקיצור, חתכנו את החוויה וברחנו לבית קפה באזור לקינוח וקפה רגוע. חבל.

עוד פרטים
הוספת תגובה
שמרית  - תמונה
שמרית 4 ביקורות
אוכל טוב
2.8
17/06/15

האוכל ממש טעים, אך נורא רועש ויקר יחסית. לא כ"כ נעים לשבת... אבל בהחלט נחזור, שוב, בזכות האוכל. כל מנה הייתה מוצלחת מאוד.

עוד פרטים
הוספת תגובה
יאיר - תמונה
יאיר מבקר מתחיל
רשמים מאתמול
2.8
06/06/15

המסעדה סובלת מחוסר איזון בין שלושת המדדים - איכות, גודל מנות ומחיר. מנת הקרפצ'ו היתה טובה אך חסרה טוסט או לחם שיבואו איתה. אין הצדקה לכך שאשלם בנפרד על תוספת כזו שצריכה להיות חלק מהמנה,... בוודאי בהתחשב במחיר המנה. הבטטה הצלויה - מנה שכאילו לא נעשתה עד הסוף, חימום קל של הגבינה היה עושה את העבודה. הרטבים שליוו את לחם הבית - מיונז צבוע שהוצג כרוטב פלפלים - חסר כל אופי. פסטו בינוני מאוד עד כדי חשש שנעשה ממרכיבים שאינם טריים. מנת הקלמארי הייתה ברמה של פאב בלי כל קשר לטבעות הצ'ילי שפוזרו בא. לרוטב שהתלווה אליה אפשר לקרוא איולי כמה שרוצים אבל זה היה מיונז מתובל ותו לא. היה מתאים יותר רוטב מרענן שינגוד את שמן הטיגון של הקלאמרי. מנת הניוקי הייתה טובה וטעימה רק קטנה מידי, כך גם הרביולי. התוספות שהזמנו ועליהן שילמנו בנפרד הן ברמה של יריקה בפרצוף הסועדים שלכם. מוס השוקולד היה טוב מאוד. קראמבל הנקטרינות היה טוב אך במחיר לא מוצדק. השירות של בר היה מצויין.

עוד פרטים
הוספת תגובה
atara - תמונה
atara 16 ביקורות
תחזרו להיות טובים
3.5
17/05/15

אהבנו ולצערי התאכזבנו. בתפריט הצטמצם המבחר של המנות הקטנות ומנות העיקריות לא גדלו אבל התייקרו. גם הטעמים השתנו - לא מזמן התמוגגתי על מנת סינייה דג אך הפעם קבלתי דג אומנם טעים אך מכוסה... בעלי רוקט , בצל וצנונית חריפים שהתגברו על טעמו. חבל

עוד פרטים
הוספת תגובה
חחח - תמונה
חחח 3 ביקורות
מאד נעים
4.3
11/04/15

למרות הרעש מסביב, היינו אמש-מוצאי פסח 7 אנשי משפחה וחגגנו יום הולדת. האוכל היה טעים מאד, הגשה אדיבה ונעימה- ע"י יובל החמודה עם הצמה..שאפו ליובל !!!

עוד פרטים
הוספת תגובה
דוד בן חיים - תמונה
דוד בן חיים 57 ביקורות
מאכזב
2.5
13/03/15

היינו שלושה: מרק בצל היה גרוע - ללא טעם, ו"פלטת פותחים שולחן" הייתה סבירה. השירות היה טוב. יחד עם זאת במסעדה אנו מצפים שהמנות יהיו טעימות.מאכזב לגלות שרמת האוכל הייתה בביקור זה מחחת... לבינונית.

עוד פרטים
הוספת תגובה