נגישות
נגישות

זוני - Zuni ביקורות וחוות דעת - עמוד 18

דירוג גולשים

4
אוכל
4.0
שירות
4.0
אווירה
4.0
מחיר
3.0

הייתם כאן? הוסיפו חוות דעת

175 ביקורות וחוות דעת על זוני

 - תמונה
מבקר מתחיל
4.3
24/09/06

הגעתי למסעדה עם רף צפיות נמוך והופתעתי לטובה. מנה ראשונה - חציל בגריל ברוטב יוגורט - מנה מעולה!! בתוספת סלט חסה מצויין. מנות עקריות: נתחי עוף בארטישוק, סטייק אנטריקוט והמבורגר - היו... כולם מצוינים. בקיצור - צאו מהקופסא ותנסו מקום חדש. בינתיים - מצויין.

עוד פרטים
הוספת תגובה
eladkofman - תמונה
eladkofman 2 ביקורות
4.7
04/09/06

השולחן הזוגי במרפסת הקטנה!!חבל על הזמן...חץ מזה אוכל מאוד איכותי במחירים סבירים וצוות מקסים. היה לנו נורא נורא כיף, תודה!שמנו עין על ארוחות הבוקר לפעם הבאה...

עוד פרטים
הוספת תגובה
 - תמונה
מבקר מתחיל
4.7
03/09/06

היה מצוין, באנו בעקבות ההמלצות וממש לא התאכזבנו. אוכל מצויין, מרק פירות ים מעולה, שירות מפנק ומתחשב. כדאי מאוד.

עוד פרטים
הוספת תגובה
 - תמונה
3 ביקורות
4.0
31/08/06

מאז שגילינו את זוני אנחנו לא מפסיקים לבקר. מקום קטן וחמים, אווירה טובה ושרות מקצועי ומפנק. כבר טעמנו כמעט את כל התפריט ויש הרבה מה לכתוב. אבל ראשית - לא לחמיץ את סטייק האנטריקוט!! הכי... טוב בירושלים!! ללא ספק, עשוי מבשר מיושן מעולה, נתח גדול ומרשים, פשוט תמורה מלאה. גם הקלמארי עשוי מעולה (רואים שהשף יודע מה הוא עושה) מרק הבצל איכותי ומצויין, הריזוטו עשוי ממש כמו באיטליה, מנת הדג מצויינת וגם הפסטה. והמנות האחרונות מעולות אחת אחת. המלצה לבעלים - החליפו את השם לעוגת השוקולד - זה פשוט עוול לקרוא לפאי שוקולד מענג שכזה רק "עוגת שוקולד" - קדימה אוהבי האוכל האיכותי והשרות המעולה - הסתערו בהמוניכם... אנחנו עוד נחזור.

עוד פרטים
הוספת תגובה
Elya - תמונה
Elya 2 ביקורות
4.3
22/08/06

המסעדה הכי טובה שהייתי זמן רב!!אוכל טעים, מושלם והשירות בסט!שלא נדבר על היחס החם של הבעלים ללקוחות!מקום רומנטי, מעולה לדייט, אוירה מעניינת.חבל שהכניסה לא בולטת יותר, היא נבלעת בסמטה...

עוד פרטים
הוספת תגובה
 - תמונה
מבקר מתחיל
4.3
13/08/06

מקום יפה נעים ורומנטי. האוכל מעולה למרות ואולי בגלל תפריט מצומצם יחסית.דגמנו מספר רב של מנות מהתפריט וכולן היו מעולות (ניתן להמנע מהסלטים השיגרתיים כדרכם של סלטים). מומלץ במיוחד מרק... פירות הים.השירות היה מעולה, קשוב ומקצועני.שימו לב מחירי היינות מעט גבוהים כדאי לבדוק אפשרות להביא בקבוק יין מהבית ולשלם עבור הביקבוק...מומלץ בחום רב!

עוד פרטים
הוספת תגובה
 - תמונה
מבקר מתחיל
4.3
16/07/06

אוכל נהדר, המון סוגים של יין טוב, לא לוותר על מרק פירות הים המדהים או מרק הבצל עם עטיפת בצק העלים הנהדר מן המנות הראשונות ועל פילה הבקר או שוק המולארד המדהימים!חובה ללכת, לטעום ולהנות.... מחירים סבירים ביותר לאוכל של 3 רמות מעל לאותו המחיר.

עוד פרטים
הוספת תגובה
 - תמונה
מבקר מתחיל
4.7
15/07/06

אוכל מעולה, אווירה נפלאה, שירות מעולה. לשבת שם במרפסת הירושלמית והפסטורלית המשקיפה על נחלת שבעה - חוויה ירושלמית, מדהימה. הגענו מתל-אביב, היה שווה, בהחלט יש לירושלים מה להציע בתחום... הקולינרי. נגיע שוב בחדווה גם לבקר את העיר וגם בכדי לשבת בזוני.

עוד פרטים
הוספת תגובה
 - תמונה
5 ביקורות
4.3
08/07/06

בתור ירושלמי ותיק אני חייב לציין כי סוף סוף יש משהו מרענן בעיר הזאת. כל הכבוד. אוכל מצויין, עיצוב הכי נעים בעולם וכל כך רומנטי. בקיצור, לי ולחברה שלי יש מסעדה קבועה, ממליץ בחום.

עוד פרטים
הוספת תגובה
 - תמונה
5 ביקורות
4.7
06/07/06

אז ככה, אין לי מילים לתאר את החויה יוצאת הדופן שהיתה לנו אמש במסעדה. החל בעיצוב המרשים, המשיך באוכל המעולה והסתיים בשירות חם ואדיב. המרפסת של ZUNI היא ללא ספק האטרקציה הבאה של... ירושלים.המשיכו כך!!!!

עוד פרטים
הוספת תגובה