נגישות
נגישות

גשן ביקורות וחוות דעת - עמוד 5

דירוג גולשים

4
אוכל
4.0
שירות
4.0
אווירה
4.0
מחיר
3.5

הייתם כאן? הוסיפו חוות דעת

270 ביקורות וחוות דעת על גשן

Avri - תמונה
Avri מבקר מתחיל
מאכזב ביותר
2.0
16/02/14

היינו 4 איש. לקח המון זמן עד שהמנות יצאו. הן לא יצאו יחד. מנה עם נקניקיות מרגז היתה מאד בינונית. צלעות ספריבס היו יותר מדי רכים ולא עסיסיים כלל. מבחר הסלטים ממש חלש - כשמבקשים את הסלט... ללא אחד המרכיבים - זה בלתי אפשרי. כוסות יין כבדות, עבות - ממש הכי פשוטות שיש. היין היה טעים. מנת דג סלמון היתה מצויינת. עקב תלונותינו המנהלים התייחסו וקיבלנו 4 מנות קינוח ע"ח הבית. אבל סה"כ - ציפינו למסעדת השרים איכותית והתאכזבנו קשות - בטוח לא נחזור.

עוד פרטים
הוספת תגובה
שי - תמונה
שי 2 ביקורות
אכזבה ענקית
1.8
13/02/14

שלום, צר לי לכתוב ביקורות זו ואני אף לא נוטה לכתוב ביקורות אך חשתי שפה אני חייב להביע את דעתי. ישבנו במסעדה היום, יום חמישי, ארבע אחה"צ, שמונה אנשים לארוחה מלאה בכל טוב, יצא חשבון מכובד... בהחלט, כ-2200 ש"ח לא כולל טיפ. המסעדה הייתה כמעט ריקה חוץ מאיתנו ישבו עוד שניים שלושה שולחנות והיה אירוע פרטי קטן למעלה. בהזמנה - חלק מהמנות שהיו בתפריט לא היו בפועל, חלק מהקוקטלים שהיו בתפריט לא היו בפועל. חיכינו המון זמן לקבל את המנות הראשונות וגם לא קיבלנו את המנות באותו הזמן, חלקנו סיימנו את המנות שלנו כשלחלק מהאנשים לא הגיעו המנות. צר לי לומר שכך היה גם במנות העיקריות. המנות הראשונות והעיקריות היו דיי מבזות. חלקן לא טעימות כלל, חלקן קרות וחלקן פשוט הגיעו בכמות כזו שהמחיר כלל לא היה שווה את המנה. היינו צריכים להזכיר למלצרית להביא לנו את השתיה. האחראי כל הזמן רדף אחר המלצרים ודיבר למלצרים ולמטבח בצורה שלא מכבדת אף מסעדה. כל הזמן היו ויכוח בינו לבין המטבח. כשביקשתי ממנו עוד בקבוק מים מנרלים הוא אמר שתכייף מישהו יגש אליי ואפילו לא טרח לבקש מאף מלצר באמת לבוא אליי לקחת את ההזמנה. לא היה ברמן להוציא את המשקאות והמלצרים הם אלו שהרכיבו את המשקאות האלכוהולים. הקינוחים היו בסה"כ יחסית לא רעים. השירותים גם הם לא היו נקיים מאוד. בקיצור, צר לי שזו החוויה שאני וחברי קיבלנו מהמסעדה שנחשבת לאחת המסעדות הכשרות הטובות באיזור. אני אישית לא אמליץ לאף אחד על המסעדה הזו. בברכה, שי

עוד פרטים
הוספת תגובה
liranb - תמונה
liranb 2 ביקורות
בהחלט מומלץ
5.0
23/01/14

חגגתי במתחם האירועים של המסעדה את טקס פדיון הבן בשיש בצהריים וסגרתי את שתי הקומות לטובת האירוע. ראשית השירות לפני האירוע היה ידידותי ונעים, הבעלים היו זמינים לכל שאלה עם תשובות מקצועיות... וענייניות. ביום האירוע המקום היה מסודר לפי הסיכום, המקום נראה מעולה, כמות המלצרים היתה מדויקת אותם ליוותה מנהלת אירוע אחראית וחרוצה. לגבי האוכל - מנות ראשונות הוגשו בשפע וללא הגבלה והיו מצויינות, אורחים שהגיעו באיחור זכו לטעום מהמנות בבקשה פשוטה מהמלצר. העיקריות התחלקו למנות בשר ללא הגבלה ברמה גבוהה ביותר, המסעדה לא חסכה ולא לרגע בכמוחיות ולא הפסיקה להזרים אוכל. במקביל התפריט הציע מנות לצמחונים ומנות ילדים טובות להפליא. לסיכום המקום בהחלט מומלץ. שירות מצויין, אוכל טעים ומחיר שווה לכל נפש. בסוף האירוע לא הפסקתי לקבל מחמאות מהאורחים על המקום וכמובן על האוכל.

עוד פרטים
הוספת תגובה
Chezi Grinfeld - תמונה
Chezi Grinfeld מבקר מתחיל
פשוט מושלם!!!
4.5
31/12/13

אני וזוגתי מתארחים לעתים קרובות במסעדה, האווירה והשירות יוצא מן הכלל, יש בתפריט "ארוחת טעימות" שזה מגוון בשרים עשויים היטב מומלץ מאד, מלצרים מאד נעימים.

עוד פרטים
הוספת תגובה
idan - תמונה
idan 6 ביקורות
מצויינים
4.0
26/10/13

יומולדת. הזמנו פילה עם כבד אווז לעיקרית, קרפצ'יו ופוקצ'ה לראשונה וכוסות יין. השירות מצויין והמנות היו מעולות והגיעו בקצב הנכון. מומלץ.

עוד פרטים
הוספת תגובה
ג'ואי - תמונה
ג'ואי 6 ביקורות
יש מסעדת בשרים כשרה וטובה בתל אביב!!!
3.8
03/10/13

הגענו קבוצה גדולה מחוץ לשעות "העסקיות". מנות ראשונות טובות ונדיבות בדרך כלל (חוץ מסביצ'ה הדג שהיה גס ולא טעים). בחרנו בארוחת הטעימות ונהנינו מאד מאיכות ואופן עשיית הבשרים. זכינו בשירות... מצוין וקשוב ולבסוף הכרזנו, יש בשרית כשרה ראויה ואיכותית בתל אביב. כל הכבוד!

עוד פרטים
הוספת תגובה
מירי - תמונה
מירי 57 ביקורות
כשר בלב תל אביב
3.3
01/08/13

אכלנו ביום ראשון האחרון קבוצה של כ 10 אנשים שחלקם דתיים. יש לציין שבתל אביב לחפש (ולמצוא) מסעדה כשרה זו משימה מאוד קשה.. מצאנו את המסעדה דרך אתר REST, הממוקמת בנחלת בנימין, באזור שקרוב... לאטרקציות תיירותיות, מיקום טוב. מבחינת האוכל, קודם כל מגיעות פוקצ'ות טעימות מאוד עם טחינה וחומוס מה זה טעימים!!! וגם טאפאס של אנטיפסטי למרכז השולחן. כולנו הזמנו עיסקיות: יש כאלו במחיר של 42 שכוללות מנה בשרית ושתי תוספות. כולם אמרו שמה שהם הזמינו היה טעים: חזה עוף בברביקיו, המבורגר (ענק) אסאדו, קבבונים (יש מצב שהאסאדו במחיר קצת גבוה יותר). התוספות שמגיעות לבחירה הן אורז, שני סוגי סלט (ירוק וקצוץ) ופתוחי אדמה חצי מטוגנים חצי אפויים שהיו פשוט להיט וכולם התלהבו. ההמבורגר גם מגיע עם טבעות בצל. יש בעיית נגישות- השירותים נמצאים בקומה מעל ומשקיפים על המסעדה, שזה רעיון מאוד נחמד (חבל שאין מראות בגובה של הפנים אבל) אך יש לטפס מדרגות לשירותים וזו בעיה לאנשים מוגבלים. מבחינת שירות, היה מלצר מאוד שירותי, למרות ששיגענו אותו עם ההזמנות. לפי דעתנו חסר מבחר של בירות (רק סוג 1). המקום עצמו מעוצב יפה. מבחינת אוכל יש הרגשה של שיפודיה כי זה סוג האוכל שמגישים אך המיקום והעיצוב נותנים הרגשה של מסעדה יותר מרשימה.

עוד פרטים
הוספת תגובה
Revital - תמונה
Revital מבקר מתחיל
מסעדה מצויינת
5.0
30/07/13

מצויינת פשוט נהדרת הייתי שם לפני חודשיים מסעדה קפדנית מאוד קלאסית יוקרתית אוכל מצוין מומלץ להגיע ברדת החשיכה יש אווירה נהדרת :)

עוד פרטים
הוספת תגובה
יעל - תמונה
יעל מבקר מתחיל
אוכל מעולה!
4.5
26/07/13

אכלנו אתמול במסעדת גושן. השירות היה מצויין והאוכל מעולה. בשרים עשויים במידה הנכונה ובשפע. המנה הראשונה הייתה מעט קמצנית אך השאר חיפה על כך. המקום יפה אך בשבילנו היה קצת רועש. נהננו!

עוד פרטים
הוספת תגובה
סהר - תמונה
סהר 6 ביקורות
מסעדה מעולה
4.8
23/07/13

ברצוני לשבח את מסעדת גשן, הגעתי עם חברתי למסעדה לאחר תיאום מראש ביום האהבה, השולחן היה שמור והתיישבנו מיד. שירת אותנו מלצר מאוד אדיב, בזמן שחיכינו למנות קיבלנו מהמסעדה מנת פתיחה על... חשבון הבית, ועוד לפני שסיימנו הגיעו המנות שהזמנו. שירות מהיר מאוד. האוכל והבשר היו טובים מאוד, היו חסרים יינות שהופיעו בתפריט, אך המבחר היה מספיק גדול למרות זאת. המקום כיבד קופון שהדפסתי מראש דרך אתר, הקופון נתן אחוזי הנחה על התפריט כולו, וללא אותיות קטנות ומינימום הזמנה לסועד. למסעדה מראה המשדר יוקרה והאוירה מעולה. למי שמחפש מסעדה כשרה ואיכותית של בשרים, זה המקום, מומלץ מאוד!!!

עוד פרטים
הוספת תגובה