נגישות
נגישות

גשן ביקורות וחוות דעת - עמוד 3

דירוג גולשים

4
אוכל
4.0
שירות
4.0
אווירה
4.0
מחיר
3.5

הייתם כאן? הוסיפו חוות דעת

270 ביקורות וחוות דעת על גשן

izisun - תמונה
izisun 7 ביקורות
חוויה ברמה גרועה.
2.5
19/08/16

אכזבה רצינית! יום האהבה הקדמנו הזמנו שולחן זוגי ואינטימי וקיבלנו שולחן במעבר רועש עם חיכוכי לקוחות ומלצרים. המנה של אישתי הגיעה קרה, שלי הגיעה בשר גומי, החלפתי מנה קיבלתי פילה מלוח... ובילתי אכיל החזרתי שוב וויתרתי על מנה במסעדה כזו. . למלצרים היו כל מיני הסברים לא מקובלית חוויה ממש מעליבה ביחס למחיר שהם דורשים שם. זוג לידנו החליף מנות פעמיים וחיכה שעה וחצי מכיוון שהמסעדה כשרה כנראה מנצלים זאת. יצאנו מיד כשאישתי סיימה וראינו עוד שולחן מחזיר מנה, בושה, לא ממליץ!!

עוד פרטים
הוספת תגובה
דינה - תמונה
דינה 104 ביקורות
ארוחת טעימות טעימה
4.5
10/04/16

ארוחת הטעימות של גשן מציעה מבחר מפנק של מנות טעימות. שיפודי נתח קצבים מצויינים וכך גם הירקות הקלויים. הפוקצ'ה עם מיטבלים ליוותה הכל בנעימות. המנה העיקרית מורכבת מכמה סוגי בשר, אנטרקוט ,... קבב, מרגז, פרגית ועוד כל זה מלווה בתפוחי אדמה צלויים ושעועית ירוקה מוקפצת. הכל טעים מאד לקינוח לקחנו סופלה שוקולד משובח. יין רכסים דובב ליוותה יפה את האוכל. השירות נעים ולא מעיק, גם כאשר המסעדה היתה מלאה לחלוטין. בקיצור כיף אמיתי. המחיר של 180 של (ללא היין) משקף בהחלט הגינות מול תועלת וטעם

עוד פרטים
הוספת תגובה
צביקה - תמונה
צביקה 52 ביקורות
אוכל מצוין ושירות מעולה
4.8
20/10/15

לקחתי את אשתי לארוחת ערב לחגוג יומולדת במקום ומאוד נהנינו. האוכל במקום מצויין! הזמנו מנת טעימות שכוללת מנה ראשונה ומבחר של בשרים למנה עיקרית וקינוחים, קיבלנו בנוסף גם פוקצה וארנצ'יני... (ללא תשלום נוסף) היה טעים מאוד ומשביע מאוד. השירות במקום מעולה, המלצרים במקום מאוד אדיבים ובאים כל רגע לנקות ולבדוק שלא חסר כלום. מקום מומלץ מאוד!

עוד פרטים
הוספת תגובה
Shelly Sol - תמונה
Shelly Sol 3 ביקורות
מומלץ ביותר!
4.5
06/09/15

הפתעתי את בן זוגי בארוחה שלמה ששילמתי מראש לכבוד יום הולדתו והצוות עזר ותמך בי. הושיבו אותנו בחדר פרטי יותר ואינטימי יותר. הגישו לנו מנה ראשונה על חשבון הבית :) ממליצה ליהנות מהארוחות... הטובות שלהם!

עוד פרטים
הוספת תגובה
יונה - תמונה
יונה 5 ביקורות
nayobis@gmail.com
5.0
28/06/15

חגגנו יום הולדת לבת שלנו בגושן לפני חודשיים בחדר הפרטי והיה מושלם. האחראית על האירועים הייתה מאוד נחמדה ובאה לקראתנו בכל דבר. התקשרנו אליה הרבה פעמים וכל פעם ענתה בעדיבות ופתרה את כל... הבעיות. האוכל היה טעים מאוד והגישו אותו בזמן. לא היה חסר כלום. היחס היה מושלם וכל האורחים שלנו נהנו מאוד. אני ממליצה בחום.

עוד פרטים
הוספת תגובה
דינה - תמונה
דינה 104 ביקורות
הידד לגשן
4.5
08/04/15

אחרי שנים של הזמנה לחגוג את יום ההולדת אצלם, החלטתי השנה לעשות זאת. ובכן גשן עשו זאת בגדול! בן הזוג הגיע עם כושר אכילה נמוך לפיכך הסתפק הפעם במנה עיקרית בלבד של סלמון שערב מאד... לחיכו. אני קיבלתי למנה ראשונה קרפצ'יו בצלחת גדולה ונדיבה ועוד הוסיפו צלחת עם 3 ברוסקטות כבד. הכל טעים. למנה עיקרית מבחר בשרים שכלל פרגית סטייק נקניקיות מרגז קבב ועוד משהו שאיני זוכרת. לתוספת שעועית ירוקה דקיקה מוקפצת עם עגבניות שרי-טעימה מאד ותפוחי אדמה מטוגנים. אחרי טעימה מכל סוגי הבשר לא הצלחתי לעמוד במשימה של לסיים מהצלחת. מתברר שכמות הבשר היא של 500 גר. מעל ומעבר ליכולת הקיבול שלי. הנותר נארז לקינוח סופלה שוקולד טעים ומאד שוקולדי. כוס יין מרלו של ברקן ספיישל רזרב לוותה יפה את הארוחה. קשה להאמין שארוחה נדיבה כל כך היא מתנת המסעדה. דפנה המלצרית שירתה אותנו יפה ותרמה מעצותיה להצלחת הארוחה. שוב תודה רבה למסעדת גשן!! שיחקתם אותה בגדול!!

עוד פרטים
הוספת תגובה
Hedva - תמונה
Hedva 28 ביקורות
מסעדה מצויינת!!!
4.5
29/01/15

ביקרנו במסעדה בעלי ואני לרגל יומולדת. המקום נעים ומזמין- לא גדול ולא קטן מדי, האוכל מצויין!!! (חייבת לציין שהיה ממש טעים! אבל אין דברים מיוחדים, בשר רגיל, אבל אין ספק שמישהו שם יודע... להכין בשר). השירות היה מצוין (אם כי מעט איטי)- תמיד עם חיוך, המלצות טובות, והבנה מה אנחנו רוצים. אנחנו נחזור לשם- אין ספק!!!

עוד פרטים
הוספת תגובה
ארז - תמונה
ארז 3 ביקורות
גשן חווית בשרים
3.8
14/01/15

חגגתי יום הולדת וניסיתי מקום בשם גושן הזמנתי את מנת המיקס בשרים מנה שללא ספק מספיקה לשני סועדים למרות שמיועדת לסועד אחד הפרגיות היו מצוינות השילוב של הטעמים ופלחי תפוח אדמה הקבבונים... טעימים קצת קטנים ולא הכי איכותיים שירות מעולה אוירה ללא ספק טובה וכמו הרבה מסעדות טובות חבל שאין מקום חניה קצת מאכזב לחפש חניה ביום הולדת בקור הזה

עוד פרטים
הוספת תגובה
אסףפ - תמונה
אסףפ מבקר מתחיל
ארוחת ערב
3.8
18/12/14

באתי עם חברה שלי אתמול. הזמנו מקום לזוג. בהתחלה לא זיהו את ההזמנה אבל מהר הושיבו אותנו בשולחן. היה מעט רועש אבל בסדר. האוכל היה טעים.

עוד פרטים
הוספת תגובה
yossi.g - תמונה
yossi.g מבקר מתחיל
ערב מהנה
3.8
28/11/14

הגענו למסעדה ושושבנו במקום החדש מעבר לכביש. האווירה היתה נעימה אך האקוסטיקה נוראית ולכן קשה לשמוע האחד את השני. היינו 6 סועדים והזמנו ארוחת טעימות שלוותה בבקבוק יין איכותי. האוכל היה... מעולה וכמויות הבשר האיכותי שזרמו לשולחן היו מרשימות. הערה לבעלי המקום. ל6 סועדים שמזמינים ארוחת טעימות ב180 ש"ח לאדם + בקבוק יין במחיר ארוחה . לא מוסיפים 10 שקלים למנה ראשונה אחת בגלל שנבחרה עם פטריות כמהין העלות של ההפרש היתה נספגת מול הרושם הלא נכון. בכללי המסעדה ממולמצת

עוד פרטים
הוספת תגובה