נגישות
נגישות

גשן ביקורות וחוות דעת - עמוד 4

דירוג גולשים

4
אוכל
4.0
שירות
4.0
אווירה
4.0
מחיר
3.5

הייתם כאן? הוסיפו חוות דעת

270 ביקורות וחוות דעת על גשן

עאס - תמונה
עאס 2 ביקורות
חוויה מעולה!!
4.8
02/10/14

היינו אתמול בערב בגשן, והיה פשוט מעולה. האוכל היה מצויין והשירות היה מאד אדיב וזריז. הביאו לנו פוקצ'ה על חשבון הבית, ככה סתם, בלי שביקשנו. בראשונות בטעות המלצרית הביאה לנו קבבים במקום... כבדי עוף, אז גם אותם קיבלנו על חשבון הבית בנוסף לראשונות שהזמנו (והקבבים היו מעולים). גם הקינוח (סופלה שוקולד) היה טעים מאד. בקיצור, מומלץ ביותר!

עוד פרטים
הוספת תגובה
Liron - תמונה
Liron 3 ביקורות
מקום שקט וטוב
3.8
22/09/14

הגענו חמישה אנשים לארוחת ערב חגיגית. המנות הראשונות היו טובות. המנות העיקריות היו ממוצעות. האנטריקוט היה מעולה הפילה מניון היה בינוני. הדג ים לא משהו, הדניס טוב. בראשונות הסביצ'ה היה... חסר טיבול, הקבב היה טעים ועסיסי, הרביולי פטריות לא משהו, הקרפצ'יו היה מעולה. לא מסעדה זולה אך יחסית למסעדות כשרות היא הבסדר די טוב.

עוד פרטים
הוספת תגובה
דינה - תמונה
דינה 104 ביקורות
חגיגה של בשר
4.0
16/09/14

היינו הערב בגשן לחגוג את יום הנישואין שלנו. פתחנו בשיפודי יקיטורי של נתח קצבים. המנה מכובדת בגודלה וטעימה מאד. סלט שוק שהכיל סלק גזר מלפפון עלי ארוגולה עם תיבול נדיב של פלפל שחור היה... מרענן וטעים. לעיקריות לקחנו ספיר ריבס אנגוס על פירה שורשים ונתחי פרגיות עם שעועית ירוקה כמו כן צורפה צלחת תפוחי אדמה קטנטנים מטוגנים מעט וטעימים. הבשר הוכן בדרגת צליה מאד מדויקת לבקשתי והיה עסיסי וטעים כך גם נתחי הפרגית. לקינוח לקחנו סופלה שוקולד שהוגש עם גלידה משובחת שלא סבלה מתחלואי היותה פרווה. הייתי שמחה לקבל עליה מידע. בגלל שבאנו עם שובר הזמנה מהמסעדה שילמנו רק על המנות העיקריות כך שחגגנו גם בכיס. המקום נעים לשבת והשירות היה קשוב ונעים. נזכרתי לצלם את הקינוח רק אחרי שסיימנו לאכול אותו.

עוד פרטים
הוספת תגובה
עומר - תמונה
עומר 2 ביקורות
ארוחת ערב סבירה
3.5
20/08/14

הזמנו ארוחת טעימות, המנות הראשונות היו מצויינות. העיקריות קצת פחות, חלק ניכר מהיצע הבשרים היה עוף וציפינו שיהיה יותר בשר. הבשר היה דיי שומני ולא מאיכות גבוהה לטעמנו. הקינוחים היו קינוחי... פרווה סטנדרטים (קצפת ריץ' או דומיה..) - ציפינו להשקעה קצת יותר משמעותית בתחום

עוד פרטים
הוספת תגובה
מיכאל - תמונה
מיכאל 59 ביקורות
מסעדה טובה עם מנות נדיבות
4.0
21/07/14

אכלנו צהריים ביום אזעקות טיפוסי,המסעדה היתה ריקה מסיבות מובנות אבל שלושתינו נהנינו מאוכל איכותי,מנות נדיבות בתמחור סביר ושרות מצויין ולבבי.

עוד פרטים
הוספת תגובה
שרה - תמונה
שרה מבקר מתחיל
בקיצור- אכזבה
1.5
29/06/14

הגענו 7 אנשים (בהם 2 ילדים) בשישי בצהריים לחגוג יום הולדת. הצטערנו לשמוע כי קיים תפריט יום שישי שהינו מצומצם ממגוון המנות המוצעות בדר"כ. תחושת האכזבה התגברה יותר כשנאמר לנו כי 2 מתוך 9... המנות הראשונות ומנה 1 מתוך 9 המנות העיקריות "נגמרו". אם המסעדה בוחרת להציע תפריט מצומצם אז לפחות שתדאג כי כל המנות יהיו במלאי. בקשתי לקבל כוס מים נענתה רק לאחר הפעם הרביעית.באחת ממנות הילדים, שניצל ופירה, לא צוין ע"י המלצרית כי הפירה הינו מבטטות והילד סירב לאכול ממנו. גם מנת הילדים השניה שהוזמנה נחלה כשלון לאחר שהתברר כי ה"פסטה בולונז" אינה מכילה לא רוטב עגבניות ולא בשר טחון אלא חתיכות בשר ואפונה (בבולונז לילדים??) והיתה חריפה. מנת ילדים זו, על אף שהוזמנה עם הגיענו למסעדה, התעכבה והוצאה ביחד עם המנות העיקריות של המבוגרים בעוד מנת הילדים הנוספת הוצאה עם הראשונות (והילדה שהגיעה רעבה מביה"ס חיכתה למנה שלא היתה אכילה עבורה). מנות המבוגרים היו לא יותר מבסדר ובטח לא מעבר למשהו שניתן להכין בבית. אכיל וסביר אינה רמה שמצופה מאף מסעדה ובטח לא מכזו בעלת התמחור של גשן. גם המנות העיקריות- הפרגיות, כבד עוף והדג דניס היו חריפות. כפי שניתן להבין, השירות לאורך כל הדרך היה חובבני ולא מספק: בנוסף למה שכבר נכתב, המלצריות לא טרחו להתעניין מדוע הילדים לא אוכלים את המנות, אך עברו ליד השולחן ושאלו אם הכל בסדר במהלך הזמן בו השולחן היה ריק והמתנו למנות העיקריות, רק בשביל לעשות "וי". השיא נשבר כאשר הוצאו הקינוחים: המלצרית לא מצאה לנכון לציין כי הכלי של סופלה השוקולד לוהט ויצא זה עתה מהתנור, מה שהביא לכוויה לאחת הילדות. לאחר שציינתי זאת בפני האחראית, היא אמרה כי "העירה את תשומת ליבה של המלצרית להבא" אך כמובן לא טרחה לא...

עוד פרטים
הוספת תגובה
me.batch - תמונה
me.batch 4 ביקורות
ארוחת ערב של מלכים
4.8
05/04/14

הגענו לגושן אחרי טיול בנמל תל אביב בעקבות המלצה מחברים. אוכל נהדר ואווירה מדהימה. מנות ראשונות של ניוקי פטריות כמהין שפשוט נמס בפה, לחם עם מטבלים שלא היה אפשר להפסיק לאכול; סלט חצילים... חם וטעים, סלט ירקות עם תיבול של כמון וסומק, פשוט טעים! המנות העיקריות היו תענוג, מדליוני פילה בקר על מצע פירה מירקות שורש עסיסי ומלא טעם. סטייק אנטריקוט עשוי בדיוק במידה הנכונה, דג דניס על מצע פסטה מיוחד וטעים. והקינוחים?? כבר לא היה מקום אבל עשינו את זה. מוס חלבה, קרמבל דובדבנים ופיסטוק, סופלה שוקולד עשיר. צוות המלצרים חייכני ויעיל, אחרי המשמרת היה מקסים, בקיצור חוויה קולינרית אמיתית. מחמאות לשף ולטבחים המקצועיים!!

עוד פרטים
הוספת תגובה
eyald - תמונה
eyald 2 ביקורות
מסעדה מעולה
4.5
16/03/14

לא היה אסאדו ולכן הזמנו פרגית. הפרגית הייתה עשויה טוב והייתה עסיסית. המלצר היה אדיב מאוד ונענה לכל בקשה. מומלץ בחום

עוד פרטים
הוספת תגובה
pkaeobp - תמונה
pkaeobp מבקר מתחיל
בשר איכותי
3.8
13/03/14

מסעדה ברמה גבוהה - סעדנו 8 אנשים - שירות מעולה בשר רך וטעים . ממליץ על האנטריקוט וקינוח חלבה

עוד פרטים
הוספת תגובה
gad.maor - תמונה
gad.maor 8 ביקורות
ביקורת חיובית על מסעדת גשן
4.8
07/03/14

אתמול 06/03, ישבנו 3 צעירים במסעדת גשן בתל אביב. השירות היה טוב וזריז (את העיקריות 3 מלצרים הביאו במקביל!). האוכל היה טרי, טעים וללא יומרות מיותרות. אווירה נחמדה ולא היה רועש למרות... הצפיפות במקום. מומלץ בחום לצהריים בתל אביב והעסקיות משלתמות.

עוד פרטים
הוספת תגובה