נגישות
נגישות

גשן ביקורות וחוות דעת - עמוד 7

דירוג גולשים

4
אוכל
4.0
שירות
4.0
אווירה
4.0
מחיר
3.5

הייתם כאן? הוסיפו חוות דעת

270 ביקורות וחוות דעת על גשן

asaf - תמונה
asaf 5 ביקורות
הכל היה טוב חוץ מהבשר
3.0
27/11/12

חגגנו לאישתי יום הולדת. הגענו כ10 אנשים, חלקם שומרי מסורת, לכן חיפשנו מקום כשר. מנות הפתיחה והרטבים היו מצויינים. השירות היה טוב מאוד ונחמד. האווירה טובה, אך המקום מאוד רועש. לצערי... איכות הבשר הייתה בינונית מאוד. כחובבי בשר מושבעים, ממש לא נפלנו אפילו די התאכזבנו. הפריים ריב היה די קשה ולא עשיר בטעמים. הצלעות אנגום, היו בינוניות מאוד, הפילה רך אך... באמת מאכזב. יש בארץ בשרים כשרים טובים ואכותיים, ויש מקומות כשרים שמרגישים בהם מגע שף, אך זה ממש לא המקרה!!!

עוד פרטים
הוספת תגובה
דוד - תמונה
דוד 15 ביקורות
משביע וטעים!!!!
3.5
27/11/12

פשוט מסעדה עם רעיון מגניב אבל רק כשבאים קבוצה ועושים תפריט סגור פשוט טעים מאוד, מגיע עם אספקה שלא נגמרת יין שמגיע בחבילה מאוד מאוד טעים

עוד פרטים
הוספת תגובה
גיא - תמונה
גיא 42 ביקורות
טעים ומהנה אך יקר
3.5
02/11/12

מסעדה טובה והאוכל בה טוב מאוד. הזמנו את מנת הטעימות שכוללת סוגים רבים של בשרים, וגם קיבלנו שתי מנות פתיחה ושני קינוחים. החסרון היחיד הוא המחיר המאוד יקר. בסה״כ מדובר במסעדה לאנשים... עמידים, וכל האחרים ייתקשו לסעוד בה על בסיס קבוע (כמוני). מומלץ לסעוד בה באירוע מיוחד ופעם בתקופה. או שתקחו הלוואה, גם אפשרות.

עוד פרטים
הוספת תגובה
עמוס - תמונה
עמוס 147 ביקורות
מסעדת גושן
4.5
19/10/12

פעם שלישית שלנו במסעדה. נהנים מאוד מהאוכל, ועוד יותר נהנים מהשירות.

עוד פרטים
הוספת תגובה
חיים - תמונה
חיים 4 ביקורות
היה עשר!
5.0
23/09/12

חגגתי ארוע רב משתתפים יחסית -יום הולדת לאשתי.כל שסיכמנו בע"פ התקיים. האוכל ,השרות האוירה היה מעולה .דורון חן והצוות היו עשר. יישר כח.זכיתם לתשבחות גם מהאורחים. בתודה קירשנבוים חיים

עוד פרטים
הוספת תגובה
Tsachi Adato - תמונה
Tsachi Adato מבקר מתחיל
היה טו אוב!!!
3.8
12/08/12

ביקרתי לפני כשנה בגשן ונשאר לי טעם טוב והחלטתי לחזור לשם אתמול עם קרוב משפחה מחו"ל. הזמנתי דרך האתר שולחן שעתיים לפני ההגעה (מוצ"ש). הגענו 8 מבוגרים רעבים בטירוף עם 4 דרדקים וקיבלנו... שירות מעולה עם פינוק של 2 סיבובי שנאפס ופוקצ'ה על חשבון הבית והזמנו מיקס גריל עם מנות ראשונות וקינוחים והיה פשוט פיצוץ!

עוד פרטים
הוספת תגובה
Bat-Chen - תמונה
Bat-Chen 8 ביקורות
טו באב מסעדת גשן
4.3
05/08/12

למרות הלחץ וכמות החוגגים במסעדה השירות היה מעולה! אדיב ונעים וגם האוכל היה נפלא

עוד פרטים
הוספת תגובה
Edie Molot - תמונה
Edie Molot 2 ביקורות
ערב מצויין
4.8
03/07/12

מסעדת גשן פשוט מעולה. המלצר שלנו היה אדיב ועזר לנו לבחור מנות. האוכל הגיע מהר, היין היה מצויין והקינוחים היו טעימים. המזוקיה היתה גרועה אבל בקשנו להנמיך אז היה בסדר. :)

עוד פרטים
הוספת תגובה
הילה - תמונה
הילה 35 ביקורות
מסעדה טובה
4.3
02/07/12

הלכנו לחגוג את יום הולדתי האוכל היה טעים מאוד, הקינוח קצת פחות. פינקו אותנו בשני צ'ייסרים. האווירה הייתה נעימה וסה"כ מאוד נהננו.

עוד פרטים
הוספת תגובה
hillelsc - תמונה
hillelsc 2 ביקורות
אווירה נחמדה, שירות טוב ואוכל טוב
4.3
30/05/12

היי זאת ישראל... שום דבר לא ישתווה לבשר של אמריקה לדעתי... אבל השירות טוב מאוד, האווירה נחמדה והאוכל טעים. אנחנו אוהבים ללכת לשם.

עוד פרטים
הוספת תגובה