נגישות
נגישות

גשן ביקורות וחוות דעת - עמוד 6

דירוג גולשים

4
אוכל
4.0
שירות
4.0
אווירה
4.0
מחיר
3.5

הייתם כאן? הוסיפו חוות דעת

270 ביקורות וחוות דעת על גשן

אני - תמונה
אני 9 ביקורות
מסעדת בשרים כשרה
3.3
23/06/13

ישבנו שם כמה חברים והזמנו נקניקיות, קבב, אסאדו אורז ותפוחי אדמה ואנטי פאסטי, היה נחמד מינוס, מתאים מאוד לאוהבי כשרות, אני אישית לא התחברתי.

עוד פרטים
הוספת תגובה
zuriadi - תמונה
zuriadi 3 ביקורות
נחמד אבל מאכזב...
2.3
20/04/13

היינו ביומולדת שלי. הזמנו את מנת הטעימות וקיבלנו אחת חינם בגלל היומולדת. הגיעו בשרים על פלטה. האנטריקוט היה טוב מאוד אם כי מלא שומן. שאר הבשרים ברמה נמוכה מאוד ולא מתאימה לאופייה של... המסעדה שקוראת לעצמה מסעדת בשרים. התוספות של תפו"א ושעועית היו טעימות. המנות הראשונות היו גם אכזבה, סלט ירוק עם עלים שזרקו מתוך שקית סופר ובלי טעם וריח הקרפציו היה נחמד. המנות האחרונות היה טעימות, סלט פירות וסופלה. סה"כ דיי מאכזב ויקר. 170 ש"ח לארוחת טעימות אחת זה יקר מאוד, והבשרים מיותרים על הפלטה.חוץ מהאנטריקוט. לא נראה לי אחזור.

עוד פרטים
הוספת תגובה
wrdana - תמונה
wrdana 22 ביקורות
בשר טוב, שירות טוב
4.3
01/04/13

ישבנו 13 איש בחדר הפרטי למעלה (יחד עם עוד 15 בשולחן אחר). אתחיל מהסוף - יחסית למסעדה כשרה, האוכל מעולה, וגם הקינוחים (פאי דובדבנים מעולה, סופלה שוקולד נחמד וגולת הכותרת - קרם עם שיערות... חלבה - מדהים!!). המסעדה מתמחה בבשרים, וזה ניכר. מבחינת שירות - היה עלינו בין מלצר לשניים בכל רגע נתון. החליפו לנו סטייק כשלא הייתה שביעות רצון ממידת העשייה ושאלו כל הזמן האם טעים ומתאים(לא בקטע מציק). לסיום קיבלנו גם כמה קינוחים בחינם. פעם רביעית ולא אחרונה.

עוד פרטים
הוספת תגובה
אבי - תמונה
אבי 15 ביקורות
מושלם ליום האבה
4.8
17/03/13

לקחתי את בת זוגתי למקום לאחר שסעדתי בו בעבר וממש נהנתי, המקום היה מקושט יפה ואינטימי לכבוד יום האבה, השולחן חיכה לנו למרות שאיחרנו קרוב לרבע שעה, ולמרות כל העומס שהיה במקום עקב יום... האבה, קיבלנו שירות מדהים ומפורט מהמלצרית ששירתה אותנו, הסבר על כל מנה ומנה. בחרנו כל אחד פלטת בשרים (ככה זה שלא אוכלים כלום מהבוקר), קיבלנו מגש מפנק ועם כמו אימתנית של בשרים, בנוסף קיבלנו גם סלט על חשבון הבית וזר פרחים קטן לחברה שנתן תחושת אהבה ונתינה אמיתית. ישבנו וסעדנו לנו עד אחרי חצות והמשכנו לקבל שירות מדהים. מסעדה שממוקמת בלב תל אביב ובלב רחוב מלא חנויות אך מי שינסה לא יתחרט לרגע! מומלץ!

עוד פרטים
הוספת תגובה
יפית - תמונה
יפית 15 ביקורות
מומלץ !
3.8
05/03/13

היינו במסעדה במסגרת העבודה ולקחנו את החדר אירועים הפרטי. האוכל אמנם הגיע בעיכוב קל אבל היה טעים מאוד! גם השירות היה טוב אבל היינו באירוע אז לא ברור אם זה אותו שירות שמקבלים גם בישיבה... במסעדה. סה"כ נחזור לשם בגלל האוכל, טעים ומיוחד אבל לא פלצני .

עוד פרטים
הוספת תגובה
Amir - תמונה
Amir 6 ביקורות
חוויה לא טובה
2.3
02/03/13

היינו באירוע של כ-25 איש ולקחנו גשן ללא הפסקה. הבעייה המרכזית הייתה שזה היה גשן עם הפסקות ארוכות. מנה ראשונה כבד הביאו 3 חתיכות (לא 3 מנות, מנה אחת עם 3 חתיכות) לשולחן של 8, כשביקשנו... עוד אמרו שזה לוקח זמן. הגיע עוד מנה קטנה כעבור 20 דקות!!!כשכבר הגיעו המנות העיקריות של הבשרים. גם כאן הגיעו אנטריקוטים לא עשויים וכשביקשנו לשים עוד על האש רק כעבור 20 דקות הגיעו צלויים מדי. במקום למלא לבד את פלטות הבשרים, היינו צריכים להשקיע מאמץ רב כדי לקבל מילוי וגם אז המלצרים צעקו "מי רוצה עוד אנטריקוט" "מי רוצה עוד פרגית" והביאו אחרי הרבה מאוד זמן רק מנות נוספות בודדות למי שביקש ולא מילוי למרכז השולחן. לעניין איכות הבשר, האנטריקוט פחות מבינוני, כנ"ל הפרגית, צלעות הכבש שהקפיצו את מחיר העסקית, היו שמנוניות מדי ולא טובות. ואיך ניתן להעלות על הדעת מסעדת בשרים שאין ברשותה סינטה??? אגב כשארגנתי את האירוע, התקשרתי לוודא באותו יום, שעתיים לפני האירוע שנשמר לנו החדר הפרטי למעלה. אמרו לי בטלפון שלא בטוח וצריך לבדוק???? מה אתם לא יודעים שעתיים לפני האם החדר הפרטי שמור למישהו???

עוד פרטים
הוספת תגובה
Ricky Eitan - תמונה
Ricky Eitan 115 ביקורות
מקום נחמד ומרשים למדיי חיצונית
2.5
19/02/13

היינו שם ביום הולדת לפני כמה חודשים. המקום נחמד ויפה חיצונית אך המחירים דיי יקרים ולא ממש מצדיקים את המנות. למשל ביקשנו פסטה עם ירקות והאמת שזה לא היה הכי טעים והיינו מחזירים את המנה אם... לא כל אחד מאיתנו היה טועם ממנה. (היינו 10 אנשים) לא ביקשנו אפילו לארוז את מה שנשאר מהמנה (ונשאר הרבה) וזה עלה 65 ש"ח. מה שכן השעועית הירוקה הטריה שלהם עם הרוטב שמגיע עם נתח בשר ממש טעימה.

עוד פרטים
הוספת תגובה
שילה - תמונה
שילה 60 ביקורות
מאוד נחמד בתפריט סגור
3.3
01/01/13

היינו מספר אנשים מהעבודה אמנם יקר יותר אבל משתלם אם אתם הרבה אנשים טעים ומשביע מנות ראשונות גם נחמדות קינוחים מעט פחות להיט חוץ מהסופלה שוקולד מגיעים מאוד קטנים אבל בכל מקרה אין מקום... אחרי כל הבשר

עוד פרטים
הוספת תגובה
Aviya - תמונה
Aviya 4 ביקורות
היה טעים מאוד
3.8
13/12/12

הגענו לכבוד יום נישואים, איך שהתיישבנו הגיעה קבוצה גדולה של סועדים והעבירו אותנו לחדר הפרטי יותר למעלה. המנות הראשונות היו מצוינות (טארט טאטן חצילים ועגבניות, כבד) אמנם קצת קטנות... והשאירו טעם של עוד. את "הטעם של העוד" השלמנו בעיקריות אנגוס ומיקס בשרים שהגיעו על פלטה אחת עם תפו"א אפויים ופירה-ארטישוק והכל היה טעים. מלצרים לא מעיקים אבל זמינים כדי לקרוא להם אם צריך. קינוח הסופלה היה ממש במקום, וגם קיבלנו על חשבון הבית סורבה מצוין, מומלץ. ניהננו מאוד.

עוד פרטים
הוספת תגובה
אורית  - תמונה
אורית 9 ביקורות
אכזבה
2.5
28/11/12

הייתי שם לארוחת צהריים אתמול ואני ובעלי ושנינו הזמנו את ארוחת דשן ללא הפסקה (בשר ללא הגבלה). המנות הראשונות (קרפציו וקרוסטיני היו רק נחמדות) אבל גולת הכותרת - הבשרים - הייתה אכזבה... גדולה. הסינון הגיע פושרת וצמיגית, לקבס היה טעם של בשר קנוי, המרגז היה חריף מידי ורק האנטריקוט (שהציל את המנה) היה טעים וראוי. התוספות שמגיעות קבוע עם המנה (באופן מטריד לא ניתן לבחור) היו תפוחי אדמה חסרי טיבול ואורז לבן ומיימי. היינו מאוד מאוכזבים גם מכיוון שמדובר בארוחה לא זולה בכלל אפילו לעסקית. המוס חלבה היה טעים מאוד. סך הכל מאכזב. 

עוד פרטים
הוספת תגובה