נגישות
נגישות

קפה איטליה - CAFE ITALIA ביקורות וחוות דעת - עמוד 18

דירוג גולשים

3.5
אוכל
3.5
שירות
3.5
אווירה
3.5
מחיר
3.0

הייתם כאן? הוסיפו חוות דעת

178 ביקורות וחוות דעת על קפה איטליה

 - תמונה
מבקר מתחיל
2.0
21/06/08

פסטה מבושלת יתר על המידה דג ללא טעם במחיר 150 ש"ח לאדם

עוד פרטים
הוספת תגובה
 - תמונה
מבקר מתחיל
2.7
20/06/08

הומה אנשים ורועש אבל זה לא נורא. שירות יעיל וטוב. מחירים סבירים פלוס. אוכל מטוסים סתמי שיכול להתאים לכל אחד. מי שמחפש אוכל איטלקי או אפילו רק פסטה שינסה מקום אחר.

עוד פרטים
הוספת תגובה
 - תמונה
מבקר מתחיל
3.0
19/06/08

טעים. אז מה. איך אפשר להינות מארוחה עם אקוסטיקה כזאת גרועה!! כמה רעש!!!!!! לחירשים בלבד

עוד פרטים
הוספת תגובה
אלונה - תמונה
אלונה 3 ביקורות
1.7
19/06/08

הזמנתי מקום כ 5 ימים מראש, היגענו למקום בציפייה דרוכה שכן נאחנו חובבים את המסעדות של האחים ירזין. כבר בכניסה למסעדה הרעש היה בלתי נסבל, אין כל אפשרות לדבר רק לקרוא תנועות שפתיים. על כך... היינו אולי מתגברים אם האוכל היה משביע רצון. האוכל מאכזב באופן שקשה לתאר, הן בצורת ההגשה שהיתה סתמית ביותר והן באיכות שהיתה נמוכה מאד. והמדובר במנות כמו ספגטי בולונז שאיך אפשר להרוס? אנחנו לא נחזור לשם.

עוד פרטים
הוספת תגובה
סיגל - תמונה
סיגל 2 ביקורות
2.7
14/06/08

את הביקורת יש לחלק לשני חלקים: האוכל והאווירה. הגענו למסעדה עם הרבה ציפיות לאחר ביקורות מצוינות שקראנו.חבל שהמבקרים לא מתייחסים בביקורת לרעש במסעדה. האכילה במסעדה דמתה לישיבה בבית קפה... בקניון סואן ביום שישי בבוקר. הרעש במסעדה הוא בלתי נסבל ומכל עבר ניתן לשמוע את קולות הסועדים וקרקוש הסכום. הדחף הראשוני היה לקום וללכת אך נשארנו בכל זאת והזמנו שתי מנות פסטה וקינוח בלבד על מנת לא להאריך את השהייה במקום.האוכל היה טעים הפסטה ברוטב עשבי תיבול ואגוזים היתה מצויינת והטירמיסו היה טוב. המלצתנו: לא להתקרב למסעדה עד שהבעלים יתקנו את האקוסטיקה הגרועה.

עוד פרטים
הוספת תגובה
 - תמונה
2 ביקורות
2.3
14/06/08

בלינו במסעדה בערב שבת. המסעדה רועשת מאד ויש אוירה של חדר אוכל גדול. התפריט ממוצע לחלוטין , סטנדרטי ולא מפתיע בכלל . בהתחלה חשבנו שרק השם גרוע , אחרי הארוחה מסתבר שהשם ללא ספק מקרין על... המקום עצמו

עוד פרטים
הוספת תגובה
 - תמונה
8 ביקורות
1.7
13/06/08

לאור הביקורות המהללות הגענו (זוג) עמוסי ציפיות. גם המסעדה הייתה עמוסה (חמישי בערב). לקחנו 3 ראשונות, היחידה ששווה איזכור היא מנת מבחר פטריות אלי אולי, שהייתה טעימה. הזמנו 3 עיקריות -... המנות קטנות מאוד לטעמי, חומרי הגלם בסיסיים וטובים אך החיבור לכלל מנה מענגת לא מתרחש. גם הטירימיסו המומלץ מאוד לא התעלה מעבר לסתמי. בגדול, מבחינת האוכל, כגודל הציפיות גודל האכזבות.  יש מה לשפר. גם מבחינת השירות צריכים לשפר. לוקח למלצרים הרבה זמן לקחת הזמנה, מנות ראשונות יצאו יחד עם עיקריות, בלי התראה והוחזרו אחר כבוד למטבח להמתנה. לא חושב שנשוב בקרוב.

עוד פרטים
הוספת תגובה
חני - תמונה
חני 10 ביקורות
2.3
10/06/08

מקום נחמד, לא יותר. האוכל לא רע אבל גם לא משהו מיוחד. אם המחירים היו מותאמים לרמת האוכל (כלומר, בינוניים) היינו יוצאים ללא טענות. במחירים האלו יש מסעדות הרבה יותר טובות.

עוד פרטים
הוספת תגובה
 - תמונה
מבקר מתחיל
4.3
01/06/08

טוב מדובר על המסעדה שהולכת להיות הלהיט הבא בת"א. אוכל מדהים (מיד עם הביס הראשון הזכיר את איטליה), שירות מקצועי, אוירה סופנית!לא ארחיב במילים, פשוט תלכו (אם תמצאו מקום).ת ה נ ו !

עוד פרטים
הוספת תגובה
אדי - תמונה
אדי 6 ביקורות
4.3
31/05/08

אני ורעייתי מבלים כול חופשה אפשרית באיטליה ב-15 שנים האחרונות, הניחוחות, האוכל הקסום, הפשטות והגאוניות שבאוכל האיטלקי שבו אותנו. זה בדיוק מה שהצליחו לגרום לנו האחים ירזין במסעדת קפה... איטליה. "הממזרים"מקצוענים, אומנם גנבו קצת רעיונות ממסעדה איטלקית בניו יורק בשם otto אבל האוכל, העיצוב והדיוק, ראויים לכבוד גדול. המחירים סופר סבירים, אכלנו 8 סועדים ארוחת שחיתות והגענו ל-100 ש"ח לאדם. נהנינו, נספר לחברים ונחזור בקרוב...

עוד פרטים
הוספת תגובה