נגישות
נגישות

קפה איטליה - CAFE ITALIA ביקורות וחוות דעת - עמוד 17

דירוג גולשים

3.5
אוכל
3.5
שירות
3.5
אווירה
3.5
מחיר
3.0

הייתם כאן? הוסיפו חוות דעת

178 ביקורות וחוות דעת על קפה איטליה

 - תמונה
מבקר מתחיל
4.3
13/07/08

חגגנו יום הולדת לבני הבכור עם כל המשפחה הופתענו לגלות את טעמם של מסעדות מטוסקנה (שבהו אכלנו לפני כחודש) במסעדה זו, האוכל טעים ברמה, נהינינו מכל רגע, רעות המלצרית הייתה סבלנית רהוטה... ומקצועית ביותר. תודה שוב על היחס והערב המהנה.

עוד פרטים
הוספת תגובה
 - תמונה
מבקר מתחיל
5.0
13/07/08

מעולה !!! היינו טעמנו וכמובן שנחזור שנית ושלישית

עוד פרטים
הוספת תגובה
 - תמונה
מבקר מתחיל
4.7
11/07/08

היינו שם כדי לחגוג יום הולדת ונהנינו מכל דקה. האוכל היה מעולה השירות אותו דבר. נחזור בהחלט! מומלץ בחום.

עוד פרטים
הוספת תגובה
ענת - תמונה
ענת מבקר מתחיל
1.7
05/07/08

המקום רועש בצורה מחרידה, שולחן שהוזמן לחמישה סועדים מתאים רק לזוג, מנות פסטה שהוגשו בקמצנות כמו דוגמיות, זאת היתה אכזבה לשמה ובנוסף לגבי המחיר, כל מילה מיותרת. לא נורא, פראיירים רק פעם... אחת.

עוד פרטים
הוספת תגובה
 - תמונה
2 ביקורות
1.3
04/07/08

בשביל חדר אוכל של קיבוץ לא צריך לשלם 170 ש"ח לאדם! מנות כבדות נורא ,שירות וגישה חובבנית.

עוד פרטים
הוספת תגובה
 - תמונה
9 ביקורות
1.7
03/07/08

במשפט קצר: "בשום אופן לא לדרוך במקום!". רעש אימים, מזון בינוני, מדוע לסבול?איזה פיספוס.

עוד פרטים
הוספת תגובה
 - תמונה
מבקר מתחיל
1.3
01/07/08

הגעתי עם בת זוגי לארוחת ערב רומנטית ומאוד התאכזבתי - גם מהאוכל ומהאוירה אך בעיקר מהשירות הגרוע.אוכל: תפריט צפוי ואוכל בינוני. הזמנו סלט, קרפצ'יו בקר, לזניה וחזה עוף בתבלינים ושני... קינוחים. והכל היה בסדר אך לא יותר מכך ובהתחשב במחירים המעט גבוהים ניתן לומר שה-value for money אינו גבוה.שירות: גרוע, גרוע ושוב פעם - ג ר ו ע !לאחר שהמנה העיקרית שהזמנו הגיעה כ-40 דקות לערך לאחר שסיימנו את הראשונות עקב סיבה לא כל כך ברורה כי המנה נשרפה (המלצרית יידעה אותנו אך אפילו לא התנצלה) ולאחר שהמלצרית שכחה להזמין לנו את אחת המנות האחרונות (היא לא היתה בטוחה אם הזמנו או לא ולכן בחרה שלא להביא, על פניו ההחלטה היותר הגיונית - לשאול). המסעדה אפילו לא חשבה לפצות אותנו על העיכוב הרב ואף לא להתנצל בפנינו, וזאת לאחר שחשבוננו הגיע לסכום של כמעט 600 ש"ח - מכובד לכל הדעות. ועל כן אני חוזר ומדגיש - שירות גרוע שתואם את הלך הרוח הכללי של המקום.אוירה - מקום מעוצב נחמד אך מאוד רועש ולא מומלץ לסועדים שמחפשים אוירה רומנטית, אינטימית או סתם מעוניינים לנהל שיחה.אני לבטח לא אחזור לשם!

עוד פרטים
הוספת תגובה
 - תמונה
מבקר מתחיל
4.7
29/06/08

האוכל טוב, פסטה מעולה, וגם מנות ראשונות חביבות. מנה אחרונה ניסינו מסקרפונה עם פירות יער - פשוט מעדן. הבעיה שהרעש הנוראי בחלל המסעדה מגמד את כל החוויה הקולינרית. עד כדי כך שקשה להנות.... חבל.

עוד פרטים
הוספת תגובה
 - תמונה
14 ביקורות
2.3
24/06/08

הלכנו לתומנו עם זוג חברים ביום שישי האחרון. כשנכנסנו הלם בנו רעש אימים, חשבנו לעשות "אחורה פנה" אך המלצרית החמודה שכנעה אותנו ש"מתרגלים לרעש". הזמנו בצעקות, כי אין מצב תקשור אחר. המנות:... סלט, דוגמיות ברבוניה, וכו' היו בסדר, מזלנו שהם הגיעו במהירות כי אין מצב לשיחת רעים אלא לצעוק בגרון ניחר, ולנסות להתגבר על הרעש.הזמננו גם טירמיסו ומוס שוקולד שהרגיעו את הגרון הדואב (מצויין), שילמנו בזריזות וברחנו משם. התענוג הגדול ביותר היה להקשיב לשקט של הרחוב.כבר בצ'ימיצ'נגה הרעש היה על גבול הנסבל! לא למדתם, האחים ירזין?אין מצב שאגיע שנית!veni vidi vitchi ו.... ברחתי.

עוד פרטים
הוספת תגובה
 - תמונה
14 ביקורות
2.3
21/06/08

אינני נוהג בדרך כלל ברוע,אבל למפגע אקולוגי כזה,לא יכולתי לשבת בלי נוע!כבר בצ'ימיצ'נגה, הישנה,לא יכולת להיות קשוב...לאף מילה,אך הפעם האחים ירזיןנשברו בוודאי כל השיאים!מקום מטופח ויפה,... ארכיטקטונית,אך אוי ואבוי הרעש הקקופוני!גם אם האוכל היה ראוי לשבחה,אמאל'ה, איזו הרעשה!הגענו שני זוגות לערב נעים,אך שום דבר אותנו לא הכין,לרעש התפלצתי שחיכה לנו בפנים!בהתחלה עוד ניסינו להחליף מילה,אך אחר כך התיאשנו מרה.עם המלצרית תקשרנו בצעקות,ולשמחתנו, מיד.... הגיעו המנות.מה אומר ומה אספר,לפחות את הסיוט סיימנו מהר!כמעט ולא זוכר מה אכלתי,כי מרוב רעש ממש נבהלתי!האספרגוס הלבן נאכל בשקיקה,וגם את מנת הברבוניות,בלעתי במהירות מרשימה!ראינו בשולחן הצמוד מילימטר לשלנו,מנות אחרונות שחשבתי שכמותן כבר ידענו,על שולחננו מיד נחתו, מוס שוקולד נהדר,וטירמיסו!מנות ענק לכל הדעות,ולטעם... אי אפשר להתאנות!פשוט נהדר, פנטסטי,וזאת בלי הגזמה,אבל מרוב רעש, רק חפשתי את היציאה!ואם יש דבר שזכור ממש לטוב,זה היה הרגע...שיצאנו לשקט של הרחוב!!!!חבל מאוד בעלי בית יקרים,שאת נסיון צ'ימיצנגה לא השכלתם להפנים!אני לפחות, במקום יותר לא דורך,לפני ש-90% מהדציבלים,הצלחתם לנפנף!!!

עוד פרטים
הוספת תגובה