נגישות
נגישות

קפה איטליה - CAFE ITALIA ביקורות וחוות דעת - עמוד 16

דירוג גולשים

3.5
אוכל
3.5
שירות
3.5
אווירה
3.5
מחיר
3.0

הייתם כאן? הוסיפו חוות דעת

178 ביקורות וחוות דעת על קפה איטליה

 - תמונה
10 ביקורות
4.3
27/09/08

חזרנו היום (שבת בצהריים) עם הילדים בפעם השניה לקפה איטליה. היה מעולה!!! כל מה שניסינו היה טעים מאוד. במיוחד בפסטה רוזה עם הם. נחזור שוב בודאות. כל כך כיף שיש מקום כזה!

עוד פרטים
הוספת תגובה
 - תמונה
מבקר מתחיל
1.7
30/08/08

ליל שישי, ההזמנה בוצעה 3 ימים מראש, שולחן ל-8 אנשים. קיבלנו שולחן שיכל להכיל 6 אנשים בלחץ. ביקשנו מהמלצריות מספר פעמים לצרף עוד שולחן או לעבור לשולחן גדול, אך פניותינו נתרו מיותמות.... פנינו למנהל המשמרת שהבטיח כי יטפל בנו מייד כשיתפנה שולחן, אך למרות שהתפנו מספר שולחנות, הוא לא שב לעזור לנו ובחר להסיט מבטו בכל פעם שניסינו לצור עימו קשר עין. הצצה לכל השולחנות סביבנו הראתה תמונה דומה ועגומה- צפיפות איומה. האוכל היה טוב, מנות ראשונות טעימות ומרעננות, העיקריות גם כן וקינוח מוס השוקולד היה מושלם. המלצרית הייתה נעימה, אך לא דאגה לרווחתינו. לראשונה בחיינו לא השארנו טיפ, דבר שלא עשינו מעולם, אך דאגה לרווחת הסועד היא מרכיב מרכזי בשרות. ניכר כי הרצון לעשות עוד $ מגיע על חשבון נוחות הסועדים. בסוף הארוחה, כשהועלו טענותינו אל מול מנהל המשמרת, אמר הנ"ל כי בפעם הבאה שנשוב, ידאג לרווחתינו. צר לי, עם שרות שכזה, כנראה שלא תהיה פעם הבאה. קשה ומעיק לכתוב ביקורת שלילית על מסעדה, במיוחד לאור השפעת הביקורת על החלטותיהם של סועדים פוטנציאלים, אך כאשר אתה יורק לבאר ממנה אתה שותה, יהיו למעשה השלכות.

עוד פרטים
הוספת תגובה
1 - תמונה
1 3 ביקורות
2.7
28/08/08

שלום קראתי המלצות פה אני נמצא המון במסעדה הזו פשוט מאוד ולעניין הקהל לא רגיל למסעדה בסגנון איטלקי אמיתי אנחנו פה רגילים למסעדה איטלקית באווירה ישראלית תרגעו קצת אנשים מה קרה תלכו תראו... ותשפטו או שכאב לכם הבטן מהתשלום אנחנו מצפים להיות מלכים במחירים האלו וזה לא נכון ולמי שאמר שטבחים ילדים והוא טועה יש מקצוענים ולעניין במקום הזה

עוד פרטים
הוספת תגובה
אורלי - תמונה
אורלי 2 ביקורות
3.3
24/08/08

מאוד נהננו, הזמנו 3 מנות ראשונות ו3 עקריות (פסטות), כולן היו מצוינות. לדעתי השירות טעון שיפור (החל מהמארחת שניסתה להושיב אותנו במיקום הכי פחות נעים למרות שהזמנו מקום מראש ולמרות שהיו... שולחנות פנויים) ועד המקצועיות של המלצרים). בכל זאת - בהחלט נחזור.

עוד פרטים
הוספת תגובה
גאולה - תמונה
גאולה 5 ביקורות
1.7
24/08/08

נתחיל בדברים הטובים האוכל בסדר לא יותר מזה, אבל השולחנות לזוג קטנים מאד אין מקום לצלחות צפוף צפוף.גם צפוף בין השולחנות אתה מוצא את עצמך בתוך השיחה של השולחנות שסביבך. המלצרית שפינתה את... הצלחות שמה את הסכום המשומש מהמנה הראשונה על השולחן במסעדה כזו הייתי מצפה שיחליפו לפחות את הסכום או לפחות יניחו אותם על מפית. המחירים ממש לא בפרופורציה למה שמקבלים,חבל.

עוד פרטים
הוספת תגובה
 - תמונה
מבקר מתחיל
1.3
23/08/08

הגענו מלאי ציפיות. מה נאמר. על הפנים. השירות מתנשא ויומרני. אווירה לחוצה ומבקשת לזרז. והאוכל. סתם. כאילו אין שף, מה שף, טבח עם יד מכוונת. סתם ילדים מבשלים. היה עדיף אם היה להם דף הוראות... שלפחות האוכל ייצא דומה. מנות קטנות במיוחד בצלחות עלק מסוגננות. מסעדנים יקרים אולי תפנימו - מסעדה זה לא רק עיצוב. לכו תעשו שיעורי בית במסעדות איטלקיות אחרות בעיר כי שנות השמונים מאחורינו, ובילינו כבר מעבר לים. את זה שהחלטתם להשקיע בעיצוב ולחפף באוכל הבנו. חבל, כי אותנו פיספסתם והפסדתם בגדול.

עוד פרטים
הוספת תגובה
לירז - תמונה
לירז 2 ביקורות
1.7
07/08/08

היינו באמצע השבוע בערב. היה רועש מאד וצפוף. המנות היו קטנות ויקרות מדי.

עוד פרטים
הוספת תגובה
רבקה - תמונה
רבקה מבקר מתחיל
4.3
26/07/08

תראו,אחרי שכמעט ביטלנו את הזמנתנו במסעדה בעקבות הפחד האקוסטי שנפל עלינו אחרי קריאת התגובות החלטנו להתגבר ולשפוט בעצמנו.אז ככה, היינו אתמול יום שישי בערב במסעדה.מ ה ז ה נהננו!!! האם... הכותבים ואנחנו היינו באותה מסעדה?!המקום מאד נעים!! מלצרית אדיבה וסבלנית,מנות מפתיעות,טעימות!!! הנוצ'ה נ ה ד ר !!! מי שמכין את פילה הדניס יכול להעביר הדרכה להרבה מסעדות דגים שמתמחות בדגים!!! טירמיסו כמו שמגישים באיטליה!! אקוסטיקה?? למי מפריע?? תרגיעו ותגיעו!!!!!

עוד פרטים
הוספת תגובה
 - תמונה
מבקר מתחיל
1.7
19/07/08

פעם שלישית שאנו מבקרים ואחרונה. בנושא האקוסטי לא נעשה כלום. ספגטי בולונייז ללא רוטב וללא בשר, וכאשר המלצרית האדיבה התנצלה ואמרה שתביא תוספת של רוטב ובשר ה" סופרוייזרית" שאגב מאוד לא... אדיבה ולא נחמדה, שלחה את המלצרית חזרה בטענה שזוהי המנה!!!!. לולא פגישה עם חבריםשהיגיעו מחו"ל היינו קמים והולכים! לתשומת ליבכם ישנן הרבה מסעדות איטלקיות טובות יותר עם יחס ומנות טובות יותר.

עוד פרטים
הוספת תגובה
 - תמונה
מבקר מתחיל
4.3
14/07/08

השם קצת מבאס, טוב בעצם מבאס מאוד, אבל לא כדי לפול למלכודת הזאת. מסעדה איטלקית מצויינת, אוירה חמה ונעימה, שירות מעולה, אוכל משובח - הכל טעים. היינו 3 -> לקחנו 2 מנות ראשונות ו - 3 מנות... עיקריות - החזרנו צלחות נקיות ! בכוונתי לשוב ! מהרגע שעוברים בדלת הכניסה המסתובבת, זוהי פשוט קפיצה קטנה לחו"ל. בתאבון לכל !

עוד פרטים
הוספת תגובה