נגישות
נגישות

קפה יפו ביקורות וחוות דעת - עמוד 8

דירוג גולשים

4
אוכל
4.0
שירות
4.0
אווירה
4.0
מחיר
3.5

הייתם כאן? הוסיפו חוות דעת

164 ביקורות וחוות דעת על קפה יפו

דינה - תמונה
דינה 104 ביקורות
ערב מהנה מאד
4.3
22/10/13

במסגרת חברות בקפה יפו קיבלנו הזמנה להופעה לרגל יום הנישואין שלנו. בחרנו בהופעה של עליזה אביב. היינו צריכים להזמין ב-60שח לאדם (סביר ביותר) קיבלנו מקום משובח ויחס נהדר. אכלנו מג'דרה של... אורז מלא וארוחת שקשוקה. כוס קווה וסיידר חם. המנות היו טעימות ונדיבות. החוויה הכוללת נהדרת!!! אין ספק שנשוב. כתבתי לניר שהצ'ופר שלהם היה המוצלח ביותר לעומת שאר המסעדות.

עוד פרטים
הוספת תגובה
שרון פז - תמונה
שרון פז מבקר מתחיל
אירוח ואוכל מצויין. מומלץ בחום!!
4.8
03/09/13

חיפשנו מקום עם אוכל טוב ואווירה משפחתית לעריכת אירוע של הרמת כוסית לראש השנה עבור גולשי אתר מוטק'ה. הגיעו לאירוע 120 אורחים שהודו לנו באופן אישי על האירוח המקסים והאישי, על האוכל... המצויין והשירות המקצועי לאורך כל האירוע. תודה ניר ולכל הצוות המדהים!! שרון פז וקרן גואטה.

עוד פרטים
הוספת תגובה
ronny - תמונה
ronny מבקר מתחיל
מסעדה מעולה היה כיף
4.3
11/08/13

הגענו לארוחת צהרים לאחר טיול ביפו,המקום הממוזג האוירה הנעימה והאוכל הטעים עשו את זה. הלכנו על דגים סלטים ופיצה שהיו מעולים וטעימים מנות נדיבות ומארחים נפלאים. אני בהחלט ממליץ על המקום... הנעים ונחמד בקיצור מסעדה מעולה.

עוד פרטים
הוספת תגובה
Shay - תמונה
Shay מבקר מתחיל
ארוע בריתה ל-70 אנשים
4.5
05/06/13

את הארוע המשמח לחגיגת הולדתה של ביתנו, ערכנו בקפה יפו. המקום היה ערוך ומסודר בצורה מקסימה, בעלי המקום נכחו באופן אישי ורוני, ששימשה כמנהלת הארוע היתה מקסימה ומסבירת פנים להפליא. המחמאות... על האוכל לא הפסיקו לזרום, והכמות והשפע היו מרשימים ביותר. הסטנדרט היה גבוה ביותר, החל מפיצות שזרמו עם מגוון תוספות, דרך דגים טריים וטעימים למרכז השולחן וכלה בבופה שהיה מתוקתק ומלא כל העת בכל טוב. תודה על ארוע מקסים ואירוח נעים, קובי, שי, אלונה והאורחים

עוד פרטים
הוספת תגובה
מאיר - תמונה
מאיר 14 ביקורות
בופה בוקר
1.5
12/04/13

הגענו 4 איש לארוחת בוקר(ברנץ) מחיר הארוחה הינו 79 שקל הסלטים לא מעוררי תאבון לא דואגים למלא את החסר עבור קפה הפוך דורשים עוד 5 שקלים בקיצור הארוחה אינה מצדיקה את המחיר בקיצור הינו... פעמים פעם ראשונה ופעם אחרונה

עוד פרטים
הוספת תגובה
מעין - תמונה
מעין 40 ביקורות
חוויה כייפית וטעימה
3.8
31/03/13

אין הרבה מקומות עם כזה מבחר של מנות כשרות לפסח... אז הופתענו לחיוב. אבל גם בלי קשר לכשרות לפסח, המקום מאד אהוב עלינו, יש בו אוירה כייפית ופיצות ופסטות נהדרים...

עוד פרטים
הוספת תגובה
Orly - תמונה
Orly מבקר מתחיל
הופעה גבי שושן - 13.3.13
3.8
14/03/13

אתמול היינו בקפה יפו 19 אנשים. היה מדהים מקסים הופעה יפה ומשלהבת. זה התחיל בהזמנה הטלפונית עם שלי המדהימה והנחמדה שאירחה אותנו בכיף אמיתי. והמשיך לתוך ערב מקסים, תוך כדי ההופעה שלה... שהוקסמנו כולנו מהשירה שלה. המלצרים היו חביבים ולבבים . בכלל כל האוירה שם היא אוירה של בית חם. מומלץ מאוד ואף חובה להגיע לשם. כיף אמיתי.

עוד פרטים
הוספת תגובה
שלי גאון - תמונה
שלי גאון 2 ביקורות
הגענו בעקבות המלצה והפכנו לחברי מועדון
4.5
06/03/13

הגענו בעקבות המלצה חמה, 2 זוגות, ליהנות מערב שקט ורגוע ונהפכנו לממליצים ולחברי מועדון. החברה האלה פשוט מקסימים, החל מהמענה הטלפוני להזמנת מקום, שכבר השאיר אותנו דיי סקרנים לראות עם מי... דיברנו שיחה כל כך נחמדה, וכלה באוכל שלהם, טעים, לא פלצני, ובמחיר ממש (אבל ממש) סביר, תמורה נהדרת לכספנו וערב מהנה עד מאוד שלא ישכח בקרוב. אני הזמנתי דג, הגיע דניס שלם, אפוי טוב בתנור, כשלפניו הגיע פלטת עץ מעוצבת עם הרבה מטבלים ופוקצ'ה חמה מהתנור, שהיו ממש תענוג מושלם. בשולחן בפינה חגגו כ-20 איש מסיבת יום הולדת שמחה מאוד, ולמרות שחשבנו שזה יפריע, זה רק הוסיף לאווירה הטובה ששורה במקום. והדבר הכי טוב בקפה יפו זה השרות והנחמדות. יש שם איזה שהוא קסם שקשה להסביר, אווירה נעימה שכאילו אתה נמצא בבית, לא מנוכר, נעים ומלטף. ואם כבר השקעתי וכתבתי חוות דעת, אז חשוב לי להגיד תודה מיוחדת ליעל מנהלת המשמרת ולנועה המלצרית שלנו, ובכלל משהו קרה לשוק הפשפשים ביפו בשנים האחרונות ואין ספק שנחזור לשם שנית ובמהרה.

עוד פרטים
הוספת תגובה
Yael Aviv - תמונה
Yael Aviv מבקר מתחיל
וואי וואי על הפסטה אגוזים הזאת..!
5.0
24/10/12

הכל טעים והכי כיף לשבת! יש הכל מהכל והרבה! בין אם זה משהו בקטנה ובין אם רוצים להתפוצץ. ובופה שישי הוא הפתרון הכי פרקטי, יצירתי ומתגמל שמי שמחפש ארוחת בוקר ביום שישי בתל אביב יכול... למצוא! צוות חכם ושמח אמון על המטבח ועל השירות וכמובן שהעיצוב והאווירה משלימים את כל החווייה! לכו תאכלו פסטה אגוזים ותנגבו את השאריות רוטב עם הסוף של הפיצה! :)

עוד פרטים
הוספת תגובה
Ayala Ben Yosef - תמונה
Ayala Ben Yosef מבקר מתחיל
בופה שישי
1.0
06/10/12

קיבלנו המלצה על בופה שישי וגם בתמונות נראה מלהיב.לצערי היה מאכזב מאוד.ב 75 ש"ח לאדם יש מינימום שצריך להגיש.השקשוקה/פשטידות הוגשו קרות ולא מחוממות.החביתה היתה בצורת משולש דק חסרת טעם... וקרה מונחת יחד עם הפשטידות.לחמים - יש שפע של לחמים בארץ - הוגשו רק חלה וסוג של ג'בטה חסרת טעם!!!! איפה כל הלחמים /מאפים שאמורים להגיש? לא לחמניה/בריוש שום דבר שבארוחת בקר ממוצעת בכל בית קפה נהוג להגיש.שתיה חמה - לא חופשי!!! שתיה קרה - סירופ דלוח (לא שציפיתי שיגישו קוה או תפוזים טרי אבל לא סירופ מגעיל בטעם תפוזים).סוג אחד של דג מלוח שלא נראה מפתה.כמה גבינות סטנדרטיות - אפילו לא גבינת שמנת אחת ראויה .עדיף לשלם חצי מחיר לארוחת בוקר בבתי קפה אחרים ללא "מבחר חופשי" אבל לקבל איכות ולהנות.קינוחים - רק ופל אמריקאי ועודה בחושה - ממש מינמלי .בקיצור כנראה התחילו טוב הלך טוב אז למה לא להעלות את המחיר להרוויח יותר ולצמצם השקעה ? ...חבל.אין שום קשר בין התמונה באתר למה שמוגש בפועל - אפילו בצורת ההגשה.חבל :(

עוד פרטים
הוספת תגובה