נגישות
נגישות

בנדיקט ביקורות וחוות דעת - עמוד 5

דירוג גולשים

3.5
אוכל
3.5
שירות
3.5
אווירה
3.5
מחיר
3.0

הייתם כאן? הוסיפו חוות דעת

86 ביקורות וחוות דעת על בנדיקט

דניאל קלטי - תמונה
דניאל קלטי 13 ביקורות
מצאתי את המקום שלי בתל-אביב!!
5.0
08/11/12

לפני ימים מספר, קראתי הביקורות השונות כאן. ברגשות-חשש מעורבים, אם-כן, באתי אתמול בצהריים, לסניף רוטשילד של "בנדיקט" - ואני מצהיר בזאת: ידממו-נא כל המלעיזים!! בהיותי טבעוני, הזמנתי ארוחת... שקשוקה-עגבניות ללא-ביצים, עם קפה הפוך גדול עם חלב סויה. השירות היה אדיב, מפנק ומצויין. הזמינוני לשבת על הבר, שמחו מאד לסייע לי, למצוא קומבינציה טבעונית ועלי לציין ולהדגיש כאן: על הגדלת-הקפה - לא לקחו תוספת!! על החלפת החלב הרגיל, בחלב-סויה - לא לקחו תוספת!! על תוספת-לחם - לא לקחו תוספת!! כל זאת, *בניגוד גמור*, אני מדגיש, בניגוד גמור ומוחלט, לכל בית-קפה ומסעדה אחרים, בהם סעדתי עד היום, בכל מקום, בארץ בכלל ובתל-אביב בפרט. יאמרו שאר המבקרים מה שיאמרו - לי הדבר ברור: מצאתי את המסעדה הקבועה שלי בת"א.

עוד פרטים
הוספת תגובה
noa - תמונה
noa 2 ביקורות
החוויה הגרועה ביותר! לא מומלץ
2.0
26/10/12

אז היום בחרתי במסעדת בנדיקט כדי להתחיל את יום חגיגות יום הולדת ה-40 שלי. הגענו למקום ורצינו לשבת במרפסת אך התברר כי שם זהו איזור מעשנים. אז בחרנו במרפסת הקטנה. הזמנו פריטטה ושקשוקה. את... השקשוקה ביקשנו ללא גבינת גאודה, פרמזן בצד וביררנו שהבייקון מגיע מעל ולא כחלק מהרוטב וכן שהביצים יהיו עשויות טוב ולא נוזליות. קודם כל יצאה השקשוקה אשר הגיעה עם הגבינות נמסות מעל הבייקון. כמובן שהחזרנו את המנה, לא אחרי שמנהל המסעדה עיקם את אפו.. ואז קיבלנו את הפריטטה שהיתה בסדר. השקשוקה החדשה הגיעה לאחר מספר דקות עם גבינת פטה בצד במקום הפרמזן - החליפו אותה. אכלנו את הביצה הראשונה שהיתה נוזלית לחלוטין אבל לא התלוננו. כשהגענו לאכול את הביצה השניה ראינו שהיא בכלל לא עשויה. החלבון היה נוזלי לחלוטין. אז כמובן שעכשיו התלוננו. הם לא הציעו להכין חדש אלא לחמם את מה שנותר. החימום גרם לרוטב להספג לגמרי ולמחבת להישרף. שוב קראתי למלצר ושאלתי אם הוא היה מוכן לאכול את זה. המנהל הגיע ושאל אם אנחנו רוצים חדש. כבר היה קצת מאוחר לזה ואמרנו שלא. המנהל הציע לפצות עם מיני פנקייקס ומכיוון שכבר היינו מלאים ולאחר הארוחה, לא רצינו. ביקשנו חשבון ולהפתעתי הגמורה ראיתי שמנת השקשוקה מככבת שם, ללא הנחה, ללא התנצלות (אף לא פעם אחת במהלך כל הארוחה). כששאלתי אם באמת אני אמורה לשלם עבור השקשוקה המנהל טען שאכלתי כבר שלושת רבעי מנה (אכלנו חצי כאמור) ושהוא ביקש לפצות אותנו בפנקייקס. בסופו של דבר ולאחר פרצופים וללא התנצלות הוא הוריד את המנה מהחשבון. כמובן שלשם אני לא אחזור לעולם!!! לא מומלץ!!!

עוד פרטים
הוספת תגובה
The Traveling Cookie - תמונה
The Traveling Cookie 150 ביקורות
טוב מאוד
3.3
07/10/12

היינו ביום שישי בערב. המנות גדולות וטובות, הלחמים והממרחים בהתחלה מדהימים.

עוד פרטים
הוספת תגובה
חני - תמונה
חני 3 ביקורות
פנקייק
2.0
18/09/12

שלום, אתמול הייתי במסעדה והזמנו פנקייק היה זוועה!!!!!! הרגשנו שאכלנו חביתה עם קמח. הפנקיקס היו שרופים גדולים הוגש לא בצורה אסטטית. ממש אכזבה, כמעט ולא נגענו וברור שלא נחזור שוב!!!! ... בבית אני מכינה הרבה יותר טעים , אסטטי ולא שרוף. טעם הביצים ליווה אותי לאורך זמן...

עוד פרטים
הוספת תגובה
מתן - תמונה
מתן 23 ביקורות
אין מקום!
4.0
13/08/12

ממש טובה אבל התור מטורף- חובה להזמין מקום מראש האוכל היה מעולה, השקשוקה קצת חריפה, השירות היה טוב מאוד והחמירים- סבירים.

עוד פרטים
הוספת תגובה
rimayati - תמונה
rimayati 2 ביקורות
הספיישלים של פברואר
4.8
02/02/12

אתמול בערב הייתי במסעדה ברוטשילד עם אח שלי, כדי לנסות את הספיישלים של החודש. הוא הזמין את הקאו-טום התאילנדית, ואני הזמנתי את האגז בנדיקט "א-לה פוטנסקה" האיטלקית. שנינו מ"החברה של הבוקר... האנגלי", שזה פלוס-מינוס אומר שמאוד קשה להרשים אותנו, ואני חייב לציין שהמנות האלה שבו אותנו לגמרי. מנת האגז בנדיקט, שבדרך כלל מרגישה לי "מעולה, אבל בפעם הבאה בוקר אנגלי", הייתה, בוריאציה הזו שלי, מספיק טובה כדי להשכיח את געגועי למסת השעועית ולתפוחי האדמה של הבוקר האנגלי. המנה התאילנדית גם היא הייתה מקסימה. אח שלי אכל אותה, ולא אני, אבל אני יכול לומר שעונג צרוף נשקף מעיניו (והשפה הגבוהה היא כי אין דרך טובה יותר לתאר). לקינוח שתינו קוקטייל שמפניה (את שלי קיבלתי מתוקף היותי חבר מועדון, ואת של אחי נתנו לנו על חשבון הבית) ואכלנו מיניס עוגת גבינה (כול אחד מאיתנו אחד) שנאמר לנו שמכילה ג'ינג'ר, שאכן היה שם והוסיף המון. מיותר לומר שנחזור :)

עוד פרטים
הוספת תגובה
דפנה - תמונה
דפנה 37 ביקורות
נחמד מאוד.
3.3
18/01/12

אנחנו מאוד אוהבים את הקונספט של המסעדה, אבל יש תחושה קלה של יומרנות. האוכל טעים למדי. המייפל היה צמיגי מאוד, למיטב ידיעתי זה אומר שהמייפל הוא לא אמיתי(ותקנו אותי אם טועה. אני לא מומחית... גדולה במייפל). אם זה נכון, זה מאוד מוזר שבמסעדה שמתמחה בארוחות בוקר המייפל הוא לא אמיתי.

עוד פרטים
הוספת תגובה
קראו תגובה אחת
תמונה של rimayati
rimayati
02/02/2012
אני לא בטוח אם המייפל אמיתי או לא, ובדרך כלל מאוד חשוב לי שהמייפל יהיה אמיתי, אבל אני חושב שבמקרה של המייפל של בנדיקט, הוא מספיק טוב כדי לעגל את הפינה הזו.
 - תמונה
מבקר מתחיל
4.3
24/07/11

הייתי עם בעלי, בני התינוק וחברים. נהננו מאד, אם מהחברה, מהשירות המקצועי ובעיקר מהאוכל. חייבת להזכיר את המנה של הבנדיקט המבוקר, הרבה זמן לא נהנתי ככה מאוכל. בעלי הזמין פנקייקס, וגם היה... מאד מרוצה. ממליצה בחום. (וממליצה לבוא בשעות הפחות עמוסות, כדי להמתין פחות לשולחן.)

עוד פרטים
הוספת תגובה
davidmel - תמונה
davidmel 42 ביקורות
4.0
20/04/11

צריך לחקות קצת בתור אבל שווה . אוכל טעים , שירות מהיר . מומלץ!

עוד פרטים
הוספת תגובה
Miri Kott - תמונה
Miri Kott 2 ביקורות
4.7
02/02/11

היינו אתמול בערב והיה מעולה. הזמנו מקום מראש, לא המתנו והשירות היה נעים מאוד , אדיב ומקצועי. האוכל היה מפתיע ומיוחד והאוירה נהדרת. בקיצור, אין ספק, אנחנו נחזור!

עוד פרטים
הוספת תגובה