נגישות
נגישות

בנדיקט ביקורות וחוות דעת - עמוד 4

דירוג גולשים

3.5
אוכל
3.5
שירות
3.5
אווירה
3.5
מחיר
3.0

הייתם כאן? הוסיפו חוות דעת

86 ביקורות וחוות דעת על בנדיקט

Noga - תמונה
Noga 31 ביקורות
יקר
2.0
02/12/13

לטעמי האוכל לא משהו. ארוחות בוקר ישראליות הן הרבה יותר טעימות ועשירות וללא ספק שמקבלים ערך לתשלום. כל החברים שלי מארה"ב ממש אוהבים את המקום אבל לא נראה לי שזה קשור להאם טעים שם כמו שזה... עניין של קרבה כביכול הביתה. עדיין זה לא משתווה לארוחות בוקר אמריקאיות שאני מכירה ואוהבת - לא בטעם ולא במחיר.

עוד פרטים
הוספת תגובה
moanush - תמונה
moanush 14 ביקורות
מסעדה מעולה
4.5
30/11/13

אני נמאצת בסניף בערך פעם בשבועיםם, מאוד אוהבת את המקום והאוכל. אכלתי שם עם משפחתי ביום שבת, ולאחד מאיתנו לא הביאו את המנה. מבלי שהתלוננו, מיד הגיע אלינו אחראי המשמרת ופיצה אותנו במנה... חינם וקינוח. החיסרון היחידי לדעתי הוא שהשירות איטי לא מעט פעמים. (וכמובן.. התור הארוך שבחוץ..)

עוד פרטים
הוספת תגובה
שחר - תמונה
שחר 5 ביקורות
איזה כיף להתחיל את הבוקר ככה
4.3
09/10/13

באנו 5 אנשים בין הלחץ של הבוקר לטירוף של הצהריים. השירות היה ממש מעולה וממש נחמד ואדיב. האוכל היה טעים מאד ומשביע ביותר. הזמנתי אגז-בנדיקט עם בייקון והיה ממש טוב.

עוד פרטים
הוספת תגובה
eliyafar - תמונה
eliyafar 3 ביקורות
בנדיקט!!!
4.8
26/08/13

אני לקוחה קבועה בבנדיקט ותמיד תמיד מרוצה! האוכל תמיד עומד בסטנדרטים גבוהים והשירות יוצא מן הכלל.. לרוב אני אוכלת בסניף ברוטשילד שהוא מצויין- הצוות מדהים, סבלני ואדיב.. ממליצה בחום!!!... תהנו!

עוד פרטים
הוספת תגובה
שירן - תמונה
שירן 219 ביקורות
כייפי, אבל שירות גרוע
3.8
19/07/13

אני מגיעה לבנדיקט יחסית הרבה, הכל שם מאוד טעים, אבל הפעם שהגעתי הלחמניות היו יבשות, כאילו חוממו מחדש. חבל כי זה הלהיט שלהם!הגענו בלילה והזמנתי את הדיל לילה שלהם שמאוד משתלם ומאודדד... טעים! זה בשר טחון על חלה עם ביצה עלומה. טעים בהיסטריה!!!בן זוג לקח את הפילי צ'יז סטייק ואמר שהוא הכי טעים שאכל בארץ. הם יודעים מה הם עושים. מה שכן, צריך לעבוד על השירות. קצת מרגיש כאילו מפעל. שבו תאכלו מהר תלכו, מחכים עוד אנשים בחוץ. המחיר יקר. הדיל לילה משתלם, אבל כל השאר, בשביל ארוחות בוקר...מאוד מאוד יקר.

עוד פרטים
הוספת תגובה
Marom - תמונה
Marom מבקר מתחיל
אוכל טעים אבל שירות מזעזע!
1.8
23/04/13

ישבתי להנאתי בבנידיקט בשעת ערב מאוחרת. קידמה את פני מאחרת נחמדה עם חיוך והושיבה אותי, במסעדה היום המון מקומות פנויים ובחרתי מקום נחמד ושקט. הייתי רעב נורא והמתנתי בסבלנות למלצר שיגיע... כדי לקחת הזמנה. חלפו על פני מספר מלצרים ואף אחד לא ניגש. עצרתי מלצר וביקשתי להזמין והוא אמר לי: "עוד רגע, בבקשה." הסתובב והלך ולעסוק בשלו. (כמובן שהוא לא חזר) ראיתי את המארחת ועצרתי אותה וביקשתי להזמין. היא הייתה בשוק שעדיין לא קיבלתי שירות. היא הלכה והביאה לי מלצר שלקח את ההזמנה. כשסיימתי להגיד לו מה אני מעוניין לאכול הוא טען ש"בגלל עומס יקח זמן למנות להגיע." (הסתכלתי מסביב ולא הבנתי על איזה עומס מדובר), ביקשתי שיעשה השתדלות. קיבלתי את המנות לאחר 20 דק המתנה נוראיות! במהלך הארוחה אף אחד לא ניגש לשאול אותי אם טעים לי או אם הכל בסדר (הפנקייקים לא היו עשויים טוב כלכך). רציתי לשלם ושוב נצטרכתי להמתין המון זמן כדי למצוא אל מי לפנות. לבסוף שוב פניתי למארחת וביקשתי ממנה חשבון. היא הביאה לי חשבון והנחתי את כרטיס האשראי ועצרתי מלצר כדי שייקח את החשבון. הוא הלך וחזר אלי במהירות ואמר שב15 דקות הקרובות לא ניתן לשלם כי סוגרים את הקופה. זה היה שלב שבו סבלנותי נעלמה. הנחתי את הסכום המדוייק במזומן ויצאתי מהמסעדה. בליבי אמרתי שלשם לא אשוב!!

עוד פרטים
הוספת תגובה
paz - תמונה
paz 9 ביקורות
בנדיקט
4.5
06/04/13

אני וחבר שלי כל שבוע אוכלים ארוחת בוקר בחוץ כך שאנחנו מאוד פיקיים לגבי האוכל. שמענו רבות על בנדקיט והיום החלטנו שננסה את המסעדה, ישבנו ברוטשילד, קודם כל מפוצץ שם -תור של לפחות חצי שעה... המתנה, אבל החלטנו שבכל זאת נמתין...קיבלנו אותה מלצרית ממש מתוקה, הזמנו אגז בנדיקט עם בייקון, לחם בריוש מעליו בייקון וביצה עלומה, מגיע עם שתייה, וליד זה סלט וסלסלת לחמים עם כמה ממרחים, אנחנו חייבים לציין שאף פעם לא טעמנו בייקון, אבל המנה הייתה מעולה!! לאחר מכן לקחנו פנקייקס אוכמניות.. ואוו!!! אף פעם לא טעמתי פנקייק כל כך טעים, שווה כל שקל , ועוקף את בית הפנקייק בסיבוב.... בקיצור היה מדהים... והשירות שם היה מעולה.. אנחנו עוד נחזור לטעום מנות נוספות (:

עוד פרטים
הוספת תגובה
אילת - תמונה
אילת 49 ביקורות
ארוחת בוקר כל היום- קונספט כלבבי
4.5
22/01/13

הקונספט פשוט גאוני, וגם הביצוע לא נופל מזה. ארוחות הבוקר של בנדיקט הן מושקעות ומושחתות. המגוון גדול. ממליצה וגם רוצה להגיע לסניף היחסית חדש שנפתח בהרצליה- שם עוד לא הייתי.

עוד פרטים
הוספת תגובה
sara - תמונה
sara 2 ביקורות
אכזבה קשה
2.3
12/01/13

מספר פעמים עברנו ליד בנדיקט ותמיד התרשמנו מהתורים הארוכים המשתרכים בחוץ. היום הצלחנו להכנס בקלות (שלחנו נציג שיעמוד בתור עבור כולם!)להפתעתנו מספר שולחנות לידינו היו ריקים לאורך כל... הארוחה, למרות שבחוץ שוב השתרך תור ארוך!? האוכל הגיע קר, הקפה פושר, הביקון לא עשוי מספיק, הסלט עייף ולא מרגש.. ואולי זו מלת המפתח- ארוחה לא מרגשת כלל ובפרוש לא מצדיקה 75שח'! (ומה זה השוקולד למריחה שמגיעה עם הביצים, מה אנחנו בני 4? טחינה/גבינה/זיתים או כל תוספת אחרת היתה מתקבלת בברכה. היינו 5 איש. לא נחזור שוב...

עוד פרטים
הוספת תגובה
עפרה - תמונה
עפרה 4 ביקורות
כיף של חוויה
4.5
11/11/12

הגענו מירושלים במיוחד.הביקור הקודם היה בדיוק לפני שנה,וגם הפעם חגגנו חגיגה קטנה. לגמרי במקרה יצא לנו שוב לשבת על הבר. הכי כיף ! יחס נפלא,פינוקים כיד המלך וארטיום אחד עם עיניים מהפנטות..... ולאוכל - היה טעים,נעים,ומומלץ בחום !

עוד פרטים
הוספת תגובה