נגישות
נגישות

בנדיקט ביקורות וחוות דעת - עמוד 7

דירוג גולשים

3.5
אוכל
3.5
שירות
3.5
אווירה
3.5
מחיר
3.0

הייתם כאן? הוסיפו חוות דעת

86 ביקורות וחוות דעת על בנדיקט

 - תמונה
2 ביקורות
4.0
09/05/10

סעדנו בשבת.המתנו חמש דקות , מזל! האוכל היה יצירתי .צריך להגיע רעבים כי מדובר במנות עתירות קלוריות. המלצר היה אדיב, מסר את שמו ואמר שנפנה אליו בכל בקשה הוא היה זמין ולא נעלם.היתה... בעיה עם אחת המנות, שכללה סטיק , הוא מיד לקח את המנה למטבח. ההפתעה היתה שהגיע מישהו מהמטבח והסביר שזה הנתח, וכנראה שלא נהיה מרוצים מאותה מנה והציע לנו לבחור יחד איתו מנה אחרת. ציון 10!!! מומלץ.

עוד פרטים
הוספת תגובה
 - תמונה
מבקר מתחיל
2.3
02/05/10

התארחתנו במסעדה ביום שבת ב01.5.10 2 זוגות המתנו כמו כולם שעה וחצי בשמש היוקדת ... בשעה טובה נכנסנו ופנינו לשירותים אך אבוי העדפנו להתאפק פניתי לאחראי המשמרת בשעה 13.3 בצהריים ולדאבוני... תשובתו היתה שזו הנקודה השלילית של המסעדה(כנראה אין י שינקה את השירותים)האחראי משמרת הבטיח שינקה הוא.... כמובן שרק הורמו מספר ניירות מהרצפה הכל היה רטוב ומסריח....

עוד פרטים
הוספת תגובה
 - תמונה
מבקר מתחיל
4.3
28/04/10

לא ברורות לי ההמלצות הממורמרות כאן... בנדיקט הוא אחד המקומות המוצלחים בכל המדדים ונשמע שהאנשים כאן פשוט לא ממש מכירים את תל אביב ולכן מתבאסים על זמן המתנה... המקום מומלץ מכל הלב, אין... הרבה מקומות כאלה איכותיים- שירות מעולה, אוכל נהדר..

עוד פרטים
הוספת תגובה
מקסים - תמונה
מקסים 29 ביקורות
4.0
01/04/10

אומנם המחירים מעט גבוהים, אך האוכל טעים ביותר. השירות מתעכב לפעמים, אבל סה"כ בסדר. מומלץ.

עוד פרטים
הוספת תגובה
מירי - תמונה
מירי 4 ביקורות
4.7
17/03/10

גו עדן! ארוחות בוקר מענינות ומעולות 24 שעות. היה כל כך כייף ומפנק. לא השאירו מולנו צלחת מלוכלכת לרגע. היו קשובים לכל צרכנו ונחמדים להפליא. הכל היה טעים והלחמים מעולים. לא צריך שום דבר... יותר מזה. נהננו מאוד!

עוד פרטים
הוספת תגובה
 - תמונה
מבקר מתחיל
2.0
26/02/10

אווירה נחמדה מלצרים נחמדים רק חבל שהאוכל לא מספק {משהו שפעם בהחלט היה ברמה גבוהה}אוכל לא טעים לחמים ברמה מאוד נמוכה ,חבל שלוקחים משהו טוב וזורקים אותו {לתשומת ליבכם}

עוד פרטים
הוספת תגובה
 - תמונה
2 ביקורות
4.7
11/02/10

לטוב אין גבולות בנדיקט זה הכי טוב הכי מפנק עולה על הציפיות פיצוי מלא לתשלום ועוד........ הלוואי והיו עוד סניפים רק כדי לחסוך את התורים

עוד פרטים
הוספת תגובה
סטלה - תמונה
סטלה 10 ביקורות
4.0
21/11/09

ארוחת בוקר מעולה, תמורה מלאה לכסף. השירות מצויין! הדבר היחיד המרגיז ,הוא ההמתנה הארוכה לשולחן. נחזור לשם שוב ושוב.

עוד פרטים
הוספת תגובה
hakoseme - תמונה
hakoseme 28 ביקורות
3.3
22/10/09

המקום היחיד שאני מוכנה לחכות בתור כדי לזכות להיכנס. בפעמים הקודמות הייתי בסניף בבן יהודה הפעם באנו לרוטשילד, השירות היה מקצועי, קשוב ומפנק והאוכל מעולה. מקום מצוין, ממליצה בחום!

עוד פרטים
הוספת תגובה
 - תמונה
מבקר מתחיל
4.0
10/08/09

רחל, האם את בטוחה שאת כותבת ביקורת על הבנדיקט? על המסעדה בה הלחמניות חמות, טריות וטעימות? מבחינתי הלחמניות במסעדה הן פיתוי. האם להסתער על הלחמניות ולהסתכן בכך שאשבע לפי הגעת המנה... העיקרית? אולי אין גבינה לבנה פשוטה (אין לי מושג. אותי מעניינות המנות המיוחדות ולא הפשוטות), אבל יש דברים נפלאים אחרים. מעניין מאוד מה כ"כ סתמי באגס בנדיקט עם סלמון מעושן? מה סתמי בקרוק אמנטל שלהם?

עוד פרטים
הוספת תגובה