נגישות
נגישות

בנדיקט ביקורות וחוות דעת - עמוד 3

דירוג גולשים

3.5
אוכל
3.5
שירות
3.5
אווירה
3.5
מחיר
3.0

הייתם כאן? הוסיפו חוות דעת

86 ביקורות וחוות דעת על בנדיקט

סופיה - תמונה
סופיה 61 ביקורות
פעם היה יותר מוצלח
2.8
15/11/14

זאת המסעדה היחידה שאני הייתי מוכנה לחכות בתור כדי לאכול בה. פעם זה היה שווה את זה! היום לצערי קצת פחות. השירות איטי, המנות לא מוגשות בצורה יפה וגם לא היה טעים כמו פעם. הזמנו שתי מנות... אגז בנדיקט- מקיס ופלורנטין בתוספת בייקון. מנת המיקס הייתה ייבשה,היינו צריכים לבקש תוספת רוטב. מנת הפלורנטין הייתה בסדר, רק הבייקון היה שרוף מדי, הוא היה טיפה קשה ומר. אני כבר לא בטוחה ששווה לשלם 79 ש"ח על ארוחת בוקר- די יקר.

עוד פרטים
הוספת תגובה
n - תמונה
n 15 ביקורות
שווה לבוא לתל אביב רק בשביל זה
4.0
16/10/14

אני לא כותב יותר מדי ביקורות על מסעדות אבל הפעם יצאתי מגדרי והנה אני כותב מכיוון שהחוויה הייתה בלתי נשכחת. דבר ראשון כבר התלהבתי מהתפריט והמנות שכמותם קשה למצוא בארץ ומוצאים בדרך כלל... באמריקה או בבריטניה. והאוכל ברמה בין לאומית! מבחינת קולינרית, טריות המוצרים ואותנטיות המנות - המסעדה הייתה מצליחה גם אם הייתה מתחרה באמריקה עצמה! חבל שהמקום קטן מדי והשירות מאוד לוקה בחסר עקב ריבוי הלקוחות. מומלץ ללכת ולהזמין שולחן מראש. ממליץ ללכת אחרי חצות ולהזמין egg benedict או ארוחת בוקר אנגלית.

עוד פרטים
הוספת תגובה
TAMAR - תמונה
TAMAR 8 ביקורות
2.0
22/07/14

היינו עשרה אנשים ביום הולדת. קיבלנו לחמים מפנקים עם ממרחים שהיו מאוד טעימים עוד לפני שהזמנו. המנות מאוד יקרות לטעמי, הזמנתי מתפריט הספיישלים כדורי אומלט עם גבינה ופטריות. הגיעה מנה... קטנה, לא משביעה ולא טעימה במיוחד שעלתה 40 שקלים. רוב המנות עולות 60-70 מה שלא מוצדק לדעתי. האווירה והשירות נחמדים, אבל לא אחזור כי המחירים לא מוצדקים.

עוד פרטים
הוספת תגובה
Shir - תמונה
Shir מבקר מתחיל
הנאה צרופה
4.5
01/06/14

חבר שלי ואני אוכלים בבנדיקט רוטשילד באופן קבוע, תמיד נהנים משירות טוב ואוכל טוב. אכלנו שם היום והמלצרית הייתה מאד נחמדה ואפילו פינקו אותנו במיני פנקייקים טעימים מאד. המשיכו ככה!!

עוד פרטים
הוספת תגובה
R-M - תמונה
R-M 23 ביקורות
אכזבה
1.0
15/05/14

שירות גרוע, מחיר מופקע, איכות ירודה. חבל, היה פעם ממש טוב ברשת הזאת. הקינוח בסוף היה נחמד (על חשבון הבית).

עוד פרטים
הוספת תגובה
 - תמונה
14 ביקורות
יחידה במינה !
4.5
26/04/14

אין עוד מסעדות כאלה בארץ עם התפריט המצויין שכל כך מאפיין אותה. הזמנו בוקר אנגלי ואגז בנדיקט - מיקס. שתי המנות היו מעולות, ובנוסף כוללות לחמים וממרחים ללא הגבלה וכן שתיה קרה או... חמה. המחיר בהחלט שוה את התמורה שקיבלנו.

עוד פרטים
הוספת תגובה
Anton - תמונה
Anton 13 ביקורות
כמו אייפון...
2.8
01/03/14

בנדיקט נהפך להיות מותג שהתמסחר עם הזמן, נשאר יקר אך התמורה למחיר ירדה... ממש כמו האייפון המוכר לכולנו אז נכון המבחר שם גדול, אבל המחיר והטעם זה כבר לא משהו ייחודי כמו שהיה פעם... לא... מומלץ לבעלי ברכיים חלשות (המתנה קבועה של חצי שעה)

עוד פרטים
הוספת תגובה
sh - תמונה
sh 8 ביקורות
ארוחת בוקר שונה
4.0
25/01/14

הגענו היום בבוקר, אחרי כחצי שעה המתנה(שהייתה משתלמת) קיבלה אותנו מלצרית בברכת בוקר טוב. הזמנו בוקר אנגלי שהיה מעולה, ופנקייק עם שוקולד לבן... 2 המנות היו מצוינות והמקום מעוצב כמו... דיינר... מקום חמוד ואוכל טעים

עוד פרטים
הוספת תגובה
mstrength - תמונה
mstrength 7 ביקורות
ביקור נהדר - אוכל שירות חוויה
4.5
28/12/13

הגענו ביום חמישי בבוקר, קבלנו שירות מצויין. מלצריות מבינות עניין, סבלניות ובעלות חוש הומור :-) האוכל הגיע מהר, היה טעים עשיר ומפנק. נהנינו מכל רגע וביס. בהחלט נחזור, תודה

עוד פרטים
הוספת תגובה
ch11572 - תמונה
ch11572 3 ביקורות
חצי שעה מבוזבזת
1.0
19/12/13

הגעתי לבנדיקט בעקבות ביתי עמדתי בחוץ חצי שעה בזמן שהמסעדה ריקה ויש שולחנות פנוים יחס משפיל המארחת היתנהגה ודיברה בצורה הכי לא יפה ומנומסת בסופו של דבר לא נכנסתי הלכתי למיסעדה ליד ששם... היחס היה הרבה יותר טוב אז בושה לכם שכך מתנהגים ללקוחות

עוד פרטים
הוספת תגובה