נגישות
נגישות

ג'פניקה ביקורות וחוות דעת - עמוד 4

דירוג גולשים

3.5
אוכל
3.5
שירות
3.0
אווירה
3.0
מחיר
3.5

הייתם כאן? הוסיפו חוות דעת

99 ביקורות וחוות דעת על ג'פניקה

רוית - תמונה
רוית 55 ביקורות
אחלה!
4.8
29/12/14

הזמנו שתי מנות עיקריות, מנות יפות וגדולות. השליח הגיע מהר יחסית והאוכל הגיע ממש חם. נהנינו מאד כל המשפחה!

עוד פרטים
הוספת תגובה
תמר - תמונה
תמר 14 ביקורות
פס ייצור לסושי
3.0
25/11/14

השולחנות צפופים מאוד וכל שולחן שומע את השיחה של השולחן הסמוך. המלצרים משדרים אווירת לחץ. הסושי טעים וגם המוקפצים והמנה נראית תמיד בהתאם לרמת הלחץ במסעדה.

עוד פרטים
הוספת תגובה
דני - תמונה
דני 5 ביקורות
לא אוכל ולא שרות
1.3
02/09/14

בנו לחגוג יום נישואין והאכזבה הייתה גדולה האורז בסושי היה קשה, הפתאי היה תפל ביותר והשרות היה מתחת לכל ביקורת, לא התייחסו לחוסר שביעות הרצון שהבענו וללא החליפו למנות.... כשיצאנו והתלוננו נאמר לנו כי בפעם הבאה יהיה לכך פיצוי. למרות שעד היום היינו לקוחות קבועים לא תהיה פעם הבאה

עוד פרטים
הוספת תגובה
zema - תמונה
zema 75 ביקורות
מאכזב
2.0
28/08/14

הזמנו טייק אווי והתאכזבנו מאוד. האוכל הגיע באיחור והיה קר וטפל.

עוד פרטים
הוספת תגובה
משה - תמונה
משה 273 ביקורות
ג'פניקה
3.8
02/08/14

הינו במקום לפני כשבועיים. המקום היה עמוס אולם בסופו של דבר לאחר המתנה קיבלנו שולחן. היה חביב מאוד. הסושי צמחוני (ששנינו הזמנו) היה מעולה. קיבלנו גם חמוצים יפנים שהיו ממש מעולים והזמנו... עוד קערה לאחר מכן. השירות של המלצרית היה טוב ולא דוחף מידי.

עוד פרטים
הוספת תגובה
Ilana - תמונה
Ilana 67 ביקורות
השתפרו מאוד במשלוחים!
4.3
27/07/14

בתור מסעדה שאנחנו מזמינים ממנה והולכים אליה המון (כבר אין אלטרנטיבות יותר טובות לסושי בצפון), ממש כיף לראות שיפור היקפי כמו שעשו בג'פניקה לאחרונה. אתחיל מההתחלה: סוף סוף יש הזמנות... אונליין מהאתר! מאוד נחמד ונוח. המיתוג המרוענן על האריזות נראה מעולה וכיף גדול לקבל ולפתוח. גם הסושי הגיע רענן ומוקפד, כל סוג בקופסא משלו, ולא מבולגן ביחד ומעוך כפי שלעיתים קרה בעבר. הערה יחידה שכדאי לציין היא שהואסבי בשקיות הלבנות הינו חריף מהואסאבי הרגיל שמקבלים במסעדה, כך שכדאי להיזהר בכמויות ששמים. בסה"כ טעים, יפה ומומלץ, מעכשיו נזמין הרבה יותר!

עוד פרטים
הוספת תגובה
boaz - תמונה
boaz 35 ביקורות
שיפור יחסי
3.3
08/05/14

הזמנו משלוח: מאקי טמפורה, קומבינצית מיקס וrainbow vegi roll. המשלוח הגיע בול שעה אחרי ההזמנה (הזמן המקסימלי לפי האתר). במנת הווגי רול היו פטריות ממש קשות ולא טעימות, זה היה כמו ללעוס... משהו שהוא בגבול האבן. חוץ מזה שאר האוכל היה טעים, הגיעו הרבה רטבים אבל הספייסי מיונז היה מאוד נפוח ומלא בועות אוויר כך שפחדנו בכלל לפתוח אותו.

עוד פרטים
הוספת תגובה
ohad228 - תמונה
ohad228 8 ביקורות
אווירה נעימה, מחירי מנות עיקריות ללא תחרות, מתאים לכולם
4.5
02/05/14

אני פחות מגיע לשם לשם האוכל האסייתי ואני מוצא מה להזמין תמיד. המנות העיקריות שלהן זולות, מפנקות ואיכותיות. הסניף עמוס וברוב המקרים צריך להמתין לפני הישיבה בשולחן מסודר.

עוד פרטים
הוספת תגובה
מרי - תמונה
מרי 3 ביקורות
נפלא
4.3
23/04/14

פעמים רבות ביקרתי במסעדה והזמנתי והיה שירות טוב ואוכל מצויין.המחיר בהשוואה לסושיות אחרות הוא בסדר. חבל שממוקם קצת רחוק אבל אחלה מקום.

עוד פרטים
הוספת תגובה
Maor - תמונה
Maor 44 ביקורות
חווית לקוח מתוקנת וטובה
4.0
07/04/14

שלום רב בחודש מרץ ביצעתי הזמנה למקום עבודתי. לא היתי מרוצה וכמו כן השארתי חוות ביקורת לא חיובית. פנו אלי מבית העסק של ג'פניקה-חיפה משם בוצעה ההזמנה והיו נכונים לפצות אותי במנת... אטריות. היום צלצלתי בכדי לבצע הזמנה ולקבל את הפיצוי. להפתעתי לא חייבו אותי לבצע הזמנה בתשלום בכדי לקבל את הפיצוי שהגיע לי והוסבר לי שאני יכולה לקבל את הפיצוי בלבד ולשלם אך ורק עבור דמי משלוח. מאוד שמחתי, שכן, בתי עסק אחרים בעבר חיבו אותי לבצע הזמנה של מנה אחת בתשלום. אני מאוד מעריכה את השירות וחווית הלקוח שלי היתה טובה! המנה שלקחתי היא פנת פאד תאי עוף, טעימה מאוד רואים שרמת האיכות וחווית הלקוח חשובה להם. כל הכבוד

עוד פרטים
הוספת תגובה