נגישות
נגישות

ג'פניקה ביקורות וחוות דעת - עמוד 6

דירוג גולשים

3.5
אוכל
3.5
שירות
3.0
אווירה
3.0
מחיר
3.5

הייתם כאן? הוסיפו חוות דעת

99 ביקורות וחוות דעת על ג'פניקה

אינה - תמונה
אינה 16 ביקורות
שירות גרוע
1.8
20/04/13

הזמנתי סושי ומרקים בשעה 20:15. ההזמנה הגיע בשעה 22:35 עם מרקים קרים כקרח וללא צ'ופסטיקים.ההזמנה הגיעה כמעט אחרי 2.5 למרות שהם מבטיחים זמן המתנה של לא יותר משעה. כשהסושי הגיע התקשרתי... ודיברתי עם אחראי משמרת שהבטיח לתת לי פיצוי ואמר שמיד ישלח מייל עם מהות הפיצוי אך לא המייל ולא הפיצוי לא הגיעו לעולם

עוד פרטים
הוספת תגובה
Ori - תמונה
Ori 90 ביקורות
תמיד טעים
4.3
02/04/13

ג'פניקה תמיד שווה את המחיר וטעימה מאוד גם במשלוחים. ממליצה על הסושי (סנסט רול) ופחות על הנודלס.

עוד פרטים
הוספת תגובה
clayback - תמונה
clayback 3 ביקורות
לא להתקרב
2.3
05/02/13

הגעתי עם בת זוגתי לארוחה בג'פאניקה במרכז הכרמל, כעבור כמה דקות התיישבנו על שולחן מתנדנד, ביקשנו לסדר זאת ולאחר המתנה של 5 דק' הקימו אותנו לטובת שולחן אחר-תקין. המנה העיקרית בעסקיות... הגיעה לפני המנה הראשונה, צעד שמראה חובבנות וחוסר תיאום. ביקשנו להחזיר את המנה העיקרית על מנת שנוכל להינות מהמנה הראשונה. כאשר גמרנו לאכול מן המנה הראשונה הגיעה עוד השלמה של המנה הראשונה שלטענת המלצרית "נפל בדרך בזמן ההגשה". כעבור כמה דק' שלקח לי לעכל את דיברי המלצרית ניגשתי למנהל המסעדה והסברתי לו כמה דברים בסיסים במסעדנות ואת הסבר המלצרית על אותה חתיכה שהשלימה לנו. לא הייתי מרוצה כלל מן השירות, מן היחס ומשרשרת הטעויות שקרתה באותה שעה. חשוב לציין שמנהל המסעדה נתן לנו מנה אחרונה לבחירה, על חשבון הבית כמחווה.

עוד פרטים
הוספת תגובה
אדר - תמונה
אדר 64 ביקורות
טעים
4.0
07/01/13

בשבת בצהריים אכלנו שלשה. האוכל טעים, כרגיל. השירות אדיב,גם כרגיל. ארוחה טובה במחיר שווה.

עוד פרטים
הוספת תגובה
ליאור - תמונה
ליאור 49 ביקורות
אוכל מצוין במחיר שווה
4.5
15/10/12

הזמנתי פילה סלומון. היה ממש טעים. ממליץ בחום.

עוד פרטים
הוספת תגובה
סיגל - תמונה
סיגל 9 ביקורות
אחלה ערב !
4.0
12/07/12

אני ובעלי ישבנו שם בערב מאוד עמוס, נכון שחיכינו קצת למנות , אך המנות היו מדהימות , הסושי נהדר והשירות של המלצרית היה מלבב. בהחלט נחזור לשם !

עוד פרטים
הוספת תגובה
Ela Kotliar - תמונה
Ela Kotliar מבקר מתחיל
חתיכה פצפונת של סלמון
1.0
11/07/12

שילמנו 80 שח על 22 חתיכות - קטנות ומגושמות. מפרקות עם חתיכה פצפונת של סלמון. לעולם לא מזמינים שם יותר

עוד פרטים
הוספת תגובה
יוליה - תמונה
יוליה 2 ביקורות
4.3
10/09/11

הסניף בחיפה מעולה המנות גדולות וטעימות, השירות אדיב וטוב, במקרה יצא שהמלצרית שכחה מהתה שהזמנו בסוף המנה והמנהל פשוט נתן לנו את זה על חשבון הבית מבלי לשאול. האווירה במקום מזמינה ונעימה,... בייחוד ליד החלונות הפנורמיים המשקיפים לגן האם. מומלץ לכולם.

עוד פרטים
הוספת תגובה
לינוי - תמונה
לינוי מבקר מתחיל
1.0
11/07/11

אני גם רוצה להתלונן על השירות ברעננה אני אוכלת הרבה שנים בסניפים אחרים שלכם, והפסקתי רק בגלל השירות ברעננה באמת! גם אחיות שלי היו אוכלות קבוע.. אבל השירות על הפנים!!!! אנחנו הרבה... מזמינות טייק אוואי הביתה ממלא מסעדות... רק בג'פניקה עושים תנאים מותר לקחת רק 2 רטבים!!!!! יותר מזה זה תוספת תשלום מזה השטויות האלו?? אם אני אוהבת גם ספייסי גם סויה וגם טריאקי??אני צריכה לשלם על רוטב לסושי??? זה הדבר הכי לגיטמי שאוכלים סושי לא ראיתי בנאדם שאוכל סושי בלי סויה!!!תוספת תשלום על ווסאבי על הכל אני אוכלת במלא סושיות בחיים לא נתקלתי בכזאת המצאה!ולא באמת אכפת לכם מהלקוחות שלכם?התלוננתי לפני כשבועיים אמרו לי שיצרו איתי קשר אבל שום דבר!העיקר לנסות להיראות טוב?השירות שלכם ממשיך להיות גרוע גם פה וחבל כי לא משנה אם טעים אצלכם, אם השירות שלכם חרא אנשים לא יתקרבו אליכם...ד"א גם בבת ים מתקמצנים ברטבים ישבנו שם לפני כחודש 4 אנשים הזמנו 6 רולים הביאו לנו ספייסי אחד וטריאקי אחד!!!!!אחרי שביקשנו עוד הביאו לנו עוד אחד מכל אחד!!! ל4 אנשים!!!!זה נשמע לכם הגיוני מזה ההתקמצנות הזאת???תמחזרו בקבוקים אם חסר לכם כסף..זה כמו שבאגדיר ומוזס יתנו רק קטשופ בלי מיונז...איפה נשמע כזה דבר?תתביישו התמהות שלכם בסוף תבריח לכם את כל הלקוחות

עוד פרטים
הוספת תגובה
 - תמונה
מבקר מתחיל
1.0
06/05/11

נראה לי לא הגיוני לחכות לרול סושי ואדממה יותר מ25 דקות!!!!!!!וגם כשהביאו את האדממה היא הייתה קשה כמו אבן,והמלצרית או האחמ"שית ה"נחמדה" אמרה לי "זה אמור להיות קשה"- יקירתי, אם זה קשה זה... לא מוכן, ותלמדי לחייך. פעם אחרונה שאני שם.

עוד פרטים
הוספת תגובה