נגישות
נגישות
טלפון המסעדה 03-7236100

ג'פניקה, רשת המסעדות האסייתיות המובילה והגדולה במדינה, שמחה להזמין אתכם לסניף מרכז הכרמל בחיפה. כאן תיהנו בראש ובראשונה מהנוף המהמם לגן האם, שנשקף דרך החלונות הגדולים. הטבע שבחוץ יעטוף אתכם כשתשבו בפנים, והאווירה הפסטורלית הזו היא נקודת הפתיחה לחוויה... הטעימה שבדרך. כמיטב המסורת של ג'פניקה, תמצאו במסעדה תפריט אסייתי מושקע במיוחד – החל מסושי בהרכבה עצמית, דרך קומבינציות סושי מיוחדות ועד למנות ווק ולמנות גריל. זו רק טעימה קטנה מהתפריט המגוון, שמבוסס כולו על חומרי גלם טריים ואיכותיים. אז איך כדאי לטעום את כל הטוב הזה? הסניף החיפאי מציע עסקיות משתלמות ליושבים במקום וגם מעניק שירותי משלוחים עם אפשרות להזמנה נוחה אונליין. עוד

TOP 10 המסעדות הנבחרות
#8

מסעדות אסייתיות בחיפה

על פי גולשי ZAP REST

מאפיינים נוספים

  • ציוד הגברה
  • גישה לתחבורה ציבורית
  • פתוח בשבת
  • פתוח בשישי
  • מלונות ובתי הארחה
  • מזון מהיר
עוד פרטים

דירוג גולשים

קראו 89 חוות דעת
3.5
מצוין
17
טוב מאוד
30
ממוצע
14
סביר
15
גרוע
13

הייתם כאן? הוסיפו חוות דעת

89 חוות דעת על ג'פניקה

מהחדש לישן
  • מהחדש לישן
  • מהישן לחדש
  • הצג חברים קודם
  • מהגבוה לנמוך
  • מהנמוך לגבוה
מתחת לכל ביקורת
2.25
11/06/18

פשוט מקום גרוע שמזלזל בלקוחות שלו, לא ברור לי מדוע עושים זאת אבל זה המצב. החל מהכניסה... שהמאריחת לא מתייחסת השירות איטי על שניתן להזמין מנות שמתקבלות באיחור ולאף אחד זה לא מזיז.

קרא עוד

judy 71 ביקורות
לא מרוצה
2
03/04/18

לא מרוצה..גם התבלבלו במשלוח וגם דורשים על זה כסף וגם לוקח זמן לקבל..מאכזב מרגיז ולא נעים... בכלל ןלכן לא אזמין יותר.

קרא עוד

Nastia מבקר מתחיל
לא לחזור לשם!!
1
18/11/17

ברצוני לדווח על עוגמת הנפש שקרתה לי ולחברותיי במשך שהותי במסעדת ג'פניקה סניף סינמה סיטי... ראשל"צ רק מפני שאנו בנות 14 ולכאורה תמימות. ראשית, בתחילת ההזמנה ביקשנו אני וחברות שלי במפורש לקבל שני קנקני מים לשולחן. ורק לאחר חמש בקשות חוזרות ונשנות קיבלנו קנקנן יחיד. סכו"ם לא הביאו לנו, רק לאחר שלוש פעמים שביקשנו קיבל 2 מזלגות בודדים (בשולחן ישבנו 7 נפשות). חשוב לציין שכשפנינו למלצריות בבקשה לשירות, אמרו בסדר "דקה" ולא חזרו, גם לאחר שפנינו לאחראי קיבלנו יחס מזלזל ומענה חלקי. בהזמנתינו היו 2 מנות ילדים, שכן בהן מגיע כדור גלידה. בשביל 2 כדורי גלידה מסכנים נאלצנו לחכות יותר מ40 דקות ולבקש פעם אחר פעם מהמלצריות ומהאחראי, מיותר לציין שבזמן שחיכנו לשני כדורי הגלידה, התחלפו לא פחות מ-5 שולחנות. קיבלנו מצד האחראי גישה מזלזלת, חוסר כבוד ודיבור פוגעני. כאשר שילמנו כל אחת, והתלבטנו לגבי הטיפ, ניגשה אלינו המארחת ואמרה "אתן יודעות שחובה להשאיר טיפ של לפחות 15% מחשבון" בתגובה עניתי לה "רק בחו"ל חייב, בארץ לא חובה, וגם אם כן, הטיפ נע בין 7%-10%" המארחת השתתקה ולאחר זמן מה אמרה "מתוקה שלי, תעשו מה שאתם רוצות" לאחר מילים אלו וטון מזלזל זה, נעלבתי קשות ואני וחברותיי לא רצינו להשאיר אפילו טיפ של 1₪, במהלך שילום החשבון קיבלנו מבטים נוקשים ומאיימים מצד צוות המסעדה. בסיום השארנו טיפ של כמה שקלים בודדים מתוך חשבון של 302₪ וביציאתנו מהמסעדה קיבלנו מבטים מזלזלים ומאיימים כאחד. לסיכום, במסעדת ג'פניקה בסניף ראשון לציון מערב, אני וחברותיי נעלבנו, קיבלנו יחס מזלזל רק בגלל היותינו נערות, אנא פעלו למיגור התופעה ויחס שווה לכל האוכלוסיות. אנו ממליצות לא לנקוף אצבע למסעדה זו בסניף ראשון לציון מערב.

קרא עוד

נועה מבקר מתחיל
אוכל טוב אווירה טובה ושירות מעולה
4.75
14/05/17

האוכל מדהים ומענג, המוזיקה והאווירה נעימות ולא חזקות מדי ( רוב הפעמים, בשישי בערב לפעמים... טיפה חזק מדי). ישבתי עם חבר בשישי בערב לפני שבועיים והיה עמוס למדי, כתוצאה מכך המנה שהזמנו התעכבה, אחרי שבדקנו עם המלצר בפעם השנייה מה קורה הוא הציע מעצמו לפצות אותנו בקינוח על חשבון הבית. זה יוצא דופן בישראל ההבנה הזו של לקיחת אחריות - קורה שמתעכב יש טעויות אנוש, הכל בסדר רק לקחת אחריות ולתקן ועל זה מגיע לכם חמישה כוכבים.

קרא עוד

Achihod 3 ביקורות
שירות ירוד מאוד!!
1
12/02/17

פשוט ביזיון!! עשיתי הזמנה טלפונית, מאחר ויש מזג אוויר גשום בחוץ עדכנו שזמן המשלוח יקח... כ-70דק! הסכמתי, כעבור 70 דקות כמובן שהמשלוח לא הגיע, התקשרתי לראות מה הסטטוס של המשלוח ואמרו לי שיש עיכוב בגלל המזג אוויר..וכמה דק ההזמנה יוצאת... כעבור 10 דק שוב פעם התקשרתי לבדוק מה קורה, ענו לי: יש סופה בחוץ.. ככה את רוצה שהשליח שלנו יצא אלייך?!? (א.זה לא בעיה שלי. ב. על אחריותכם שאתם מוציאים משלוחים במזג אוויר כזה ולא שלי!! ג. יכולתם להגיד מההתחלה שהזמן המשוער הוא שעתיים פלוס ואז הייתי בוחרת אם להזמין או לא.) בשעחה האחרונה שלי לבדוק מה קורה עם ההזמנה, המוקדן אמר לי אם לא יגיע בדקות הקרובות דברי איתנו שוב ונפצה אותך. בשיחה האחרונה , כעבור שעה ו40דק׳. התקשרתי לבטל!! כי מה לעשות אני בנאדם רעב ורוצה כבר לאכול.. אמרו לי אוקיי ההזמנה מבוטלת.. נוכל לבטל אבל לא נוכל לפצות!!! ממש תודה לכם. אני אליכם לא חוזרת וגם אף אחד מהסובבים אותי!!

קרא עוד

Shiran מבקר מתחיל

מה גולשי zaprest אומרים על המקום:

6
מומלץ לארוחה עם חברים
6
מנות נדיבות
5
תפריט מגוון
4
מומלץ לארוחה משפחתית
4
עסקית משתלמת
3
אווירה רגועה
הצג עוד חוויות

כתבות שנכתבו על המסעדה

מנה במינה טומיי (צילום: באדיבות המקום)

מספר נוסף: 03-7236100

מצאתם טעות?

תעזרו לנו לשפר את המאגר