נגישות
נגישות

ג'פניקה ביקורות וחוות דעת - עמוד 2

דירוג גולשים

3.5
אוכל
3.5
שירות
3.0
אווירה
3.0
מחיר
3.5

הייתם כאן? הוסיפו חוות דעת

99 ביקורות וחוות דעת על ג'פניקה

itay_ - תמונה
itay_ 3 ביקורות
אוכל די בסדר, שירות לקוי
2.5
25/01/20

נכנסתי למסעדה יום שישי בערב, 17 לינואר 2020. לא קיבל(ה) את פני אף מארח. כך ישבתי לבדי בכורסאות 5-10 דקות, חיכיתי לשווא שיבוא מישהו וייקח ממני הזמנה לטייק-אווי. בסוף נאלצתי לגשת מיוזמתי... לבר, ולבקש מהברמנית שתקרא למישהו שיגיע לעמדת המארח(ת). רק אחרי שהברמנית באופן פרואקטיבי קראה למישהו (נראה כמו אחמ"ש), עמדת המארח(ת) חזרה להיות אשכרה מאוישת, ולקחו ממני הזמנה. האוכל הגיע די מהר והיה די בסדר. אבל.... בלי סכו"ם, בלי צ'ופסטיקס, עם רטבים נלווים למטה מן הדרוש. בקיצור... שירות בינוני מינוס וללא הצדקה, כי השעה הייתה יחסית מוקדמת כך שלא היו סועדים רבים במקום. למסעדה יש פוטנציאל, אך אין תודעת שירות, ומישהו צריך לעשות שם סדר.

עוד פרטים
הוספת תגובה
דוד - תמונה
דוד 658 ביקורות
בסדר.
3.3
22/11/19

האוכל היה סביר. הקומבינציה טעיצה וגם סלט מלפפונים עם עוף. גם החצילים עם עוף טעימים. חבל רק שעל כדורון גלידה וניל בעוגת שוקולד קטנטנה הוסיפו עוד 6 שח. וכך גם תוספת על בירה וונשטפן למרות... שביקשתי קרלסברג ולא היו. הדברים הקטנוניים הללו פוגמים באיכות שלהם.

עוד פרטים
הוספת תגובה
Maya - תמונה
Maya 23 ביקורות
נחמד...
3.3
19/10/19

האוכל והמחיר פה, הם בעיקר יעשו לכם את החוויה. שירות לא מדהים, אבל זמן ההגשה מהיר במיוחד. המקום לא מיוחד במראה שלו ואין שום דבר יוצא דופן. תפריט מגוון ומאפשר המון אופציות לבחירה:) בסך... הכל- נחמד

עוד פרטים
הוספת תגובה
Yanir Alter - תמונה
Yanir Alter 3 ביקורות
פשוט אחלה
4.5
29/07/19

אוכל אסייאתי ראוי לחלוטין , במחיר סביר ושירות מוקפד. הפתעה נעימה ביותר. עסקיות מצויינות, יופי של ציפס בטטה ומרק תירס. הסושי מפתיע

עוד פרטים
הוספת תגובה
דוד - תמונה
דוד 658 ביקורות
סביר ומחיר הוגן
4.0
22/06/19

טעים מאוד אבל המנות לא גדולות. הסושי צמחוני וטבעוני טעימים אך זמן רב לקח עד שהגיעו לשולחן. השניצל בפנקו טעים . האטריות מנה לא גדולה וחבל.

עוד פרטים
הוספת תגובה
judy - תמונה
judy 48 ביקורות
מתחת לכל ביקורת
2.3
11/06/18

פשוט מקום גרוע שמזלזל בלקוחות שלו, לא ברור לי מדוע עושים זאת אבל זה המצב. החל מהכניסה שהמאריחת לא מתייחסת השירות איטי על שניתן להזמין מנות שמתקבלות באיחור ולאף אחד זה לא מזיז.

עוד פרטים
הוספת תגובה
Nastia - תמונה
Nastia מבקר מתחיל
לא מרוצה
2.0
03/04/18

לא מרוצה..גם התבלבלו במשלוח וגם דורשים על זה כסף וגם לוקח זמן לקבל..מאכזב מרגיז ולא נעים בכלל ןלכן לא אזמין יותר.

עוד פרטים
הוספת תגובה
נועה - תמונה
נועה מבקר מתחיל
לא לחזור לשם!!
1.0
18/11/17

ברצוני לדווח על עוגמת הנפש שקרתה לי ולחברותיי במשך שהותי במסעדת ג'פניקה סניף סינמה סיטי ראשל"צ רק מפני שאנו בנות 14 ולכאורה תמימות. ראשית, בתחילת ההזמנה ביקשנו אני וחברות שלי במפורש... לקבל שני קנקני מים לשולחן. ורק לאחר חמש בקשות חוזרות ונשנות קיבלנו קנקנן יחיד. סכו"ם לא הביאו לנו, רק לאחר שלוש פעמים שביקשנו קיבל 2 מזלגות בודדים (בשולחן ישבנו 7 נפשות). חשוב לציין שכשפנינו למלצריות בבקשה לשירות, אמרו בסדר "דקה" ולא חזרו, גם לאחר שפנינו לאחראי קיבלנו יחס מזלזל ומענה חלקי. בהזמנתינו היו 2 מנות ילדים, שכן בהן מגיע כדור גלידה. בשביל 2 כדורי גלידה מסכנים נאלצנו לחכות יותר מ40 דקות ולבקש פעם אחר פעם מהמלצריות ומהאחראי, מיותר לציין שבזמן שחיכנו לשני כדורי הגלידה, התחלפו לא פחות מ-5 שולחנות. קיבלנו מצד האחראי גישה מזלזלת, חוסר כבוד ודיבור פוגעני. כאשר שילמנו כל אחת, והתלבטנו לגבי הטיפ, ניגשה אלינו המארחת ואמרה "אתן יודעות שחובה להשאיר טיפ של לפחות 15% מחשבון" בתגובה עניתי לה "רק בחו"ל חייב, בארץ לא חובה, וגם אם כן, הטיפ נע בין 7%-10%" המארחת השתתקה ולאחר זמן מה אמרה "מתוקה שלי, תעשו מה שאתם רוצות" לאחר מילים אלו וטון מזלזל זה, נעלבתי קשות ואני וחברותיי לא רצינו להשאיר אפילו טיפ של 1₪, במהלך שילום החשבון קיבלנו מבטים נוקשים ומאיימים מצד צוות המסעדה. בסיום השארנו טיפ של כמה שקלים בודדים מתוך חשבון של 302₪ וביציאתנו מהמסעדה קיבלנו מבטים מזלזלים ומאיימים כאחד. לסיכום, במסעדת ג'פניקה בסניף ראשון לציון מערב, אני וחברותיי נעלבנו, קיבלנו יחס מזלזל רק בגלל היותינו נערות, אנא פעלו למיגור התופעה ויחס שווה לכל האוכלוסיות. אנו ממליצות לא לנקוף אצבע למסעדה זו בסניף ראשון לציון מערב.

עוד פרטים
הוספת תגובה
Achihod - תמונה
Achihod 6 ביקורות
אוכל טוב אווירה טובה ושירות מעולה
4.8
14/05/17

האוכל מדהים ומענג, המוזיקה והאווירה נעימות ולא חזקות מדי ( רוב הפעמים, בשישי בערב לפעמים טיפה חזק מדי). ישבתי עם חבר בשישי בערב לפני שבועיים והיה עמוס למדי, כתוצאה מכך המנה שהזמנו... התעכבה, אחרי שבדקנו עם המלצר בפעם השנייה מה קורה הוא הציע מעצמו לפצות אותנו בקינוח על חשבון הבית. זה יוצא דופן בישראל ההבנה הזו של לקיחת אחריות - קורה שמתעכב יש טעויות אנוש, הכל בסדר רק לקחת אחריות ולתקן ועל זה מגיע לכם חמישה כוכבים.

עוד פרטים
הוספת תגובה
Shiran - תמונה
Shiran מבקר מתחיל
שירות ירוד מאוד!!
1.0
12/02/17

פשוט ביזיון!! עשיתי הזמנה טלפונית, מאחר ויש מזג אוויר גשום בחוץ עדכנו שזמן המשלוח יקח כ-70דק! הסכמתי, כעבור 70 דקות כמובן שהמשלוח לא הגיע, התקשרתי לראות מה הסטטוס של המשלוח ואמרו לי שיש... עיכוב בגלל המזג אוויר..וכמה דק ההזמנה יוצאת... כעבור 10 דק שוב פעם התקשרתי לבדוק מה קורה, ענו לי: יש סופה בחוץ.. ככה את רוצה שהשליח שלנו יצא אלייך?!? (א.זה לא בעיה שלי. ב. על אחריותכם שאתם מוציאים משלוחים במזג אוויר כזה ולא שלי!! ג. יכולתם להגיד מההתחלה שהזמן המשוער הוא שעתיים פלוס ואז הייתי בוחרת אם להזמין או לא.) בשעחה האחרונה שלי לבדוק מה קורה עם ההזמנה, המוקדן אמר לי אם לא יגיע בדקות הקרובות דברי איתנו שוב ונפצה אותך. בשיחה האחרונה , כעבור שעה ו40דק׳. התקשרתי לבטל!! כי מה לעשות אני בנאדם רעב ורוצה כבר לאכול.. אמרו לי אוקיי ההזמנה מבוטלת.. נוכל לבטל אבל לא נוכל לפצות!!! ממש תודה לכם. אני אליכם לא חוזרת וגם אף אחד מהסובבים אותי!!

עוד פרטים
הוספת תגובה