נגישות
נגישות

ג'פניקה ביקורות וחוות דעת - עמוד 3

דירוג גולשים

3.5
אוכל
3.5
שירות
3.0
אווירה
3.0
מחיר
3.5

הייתם כאן? הוסיפו חוות דעת

99 ביקורות וחוות דעת על ג'פניקה

Gil - תמונה
Gil מבקר מתחיל
בעלי הבית צריכים להתעורר ומהר!!! ולחזור ולשים את הלקוח במרכז
3.0
05/02/17

ג'פניקה שדרות מוריה הייתה אחת המסעדות שנהניתי לפקוד. בניצוחם של אלכס ושי הם יצרו שם חווית שירות מעל לממוצע, אוכל שהוא מעבר לסניפי ג'פניקה ואווירה נעימה וביתית. אבל, לצערי בשנה אחרונה יש... מדרון חלקלק... בתור לקוח קבוע אתה מנה להתעלם מהשינוי, אבל בסוף בא יום אחד ואתה מבין שזאת כבר לא המסעדה שאהבת. זה תמיד מתחיל בדברים הקטנים ואז זה מתקדם: בהתחלה רק ה-WiFi לא עובד במשך שבועות, למרות שמעירים להם על זה, אחר כך מנת הסלמון בגריל קטנה לגודל של סושי בבד בבד שדווקא המחיר שלה עולה ואז הסלט הופך מ-Wow לסתם סלט של חומוסייה טיפוסית ואז היחס משתנה ובמקום חווית שירות ללקוח קבוע זה הופך למשהו אחר לגמרי... ואז יורד האסימון!!! תמיד באיחור, זאת לא המסעדה שאתה רוצה להגיע אליה בטח לא בקביעות ואולי בכלל כולם צריכים לשקול אופציות אחרות... אני אשמח לכתוב חוות דעת חדשה, אבל כרגע לא סגור בכלל אם אני רוצה להגיע בקרוב לפה....

עוד פרטים
הוספת תגובה
Or - תמונה
Or 38 ביקורות
הדייט השבועי שלי
5.0
04/01/17

האוכל פצצה אני יושבת שם עם בן זוגי לפחות פעם בשבוע הדייט השבועי שלנו... תמיד טעים טרי המנות גדולות המחיר סביר לחלוטין..מקום רומנטי אוירה נעימה תמיד מלווה במוזיקת רקע

עוד פרטים
הוספת תגובה
Tomer - תמונה
Tomer מבקר מתחיל
לא מומלץ
1.3
26/10/16

הזמנתי לי ואשתי מנה זוגית לאחר תקופת הריון מתישה. בקשתי שיפנקו כמה שיותר והזמנתי מנה זוגית גדולה (קומבינציה) ורול נוסף. אכזבה. מנה פיצית. מספיקה לאדם אחד. רציתי להזמין מנה נוספת. אמרה... שיפצו אותי בהזמנה הבאה. אז הזמנתי עוד מנה.. ואמרו שהפיצוי לא יכול להיות עכשיו. תודה רבה

עוד פרטים
הוספת תגובה
Ilana - תמונה
Ilana 67 ביקורות
ג'פניקה מרכז הכרמל
4.3
07/07/16

כהרגלנו בקודש הגענו לג'פניקה בלי להזמין מקומות מראש אז נאלצנו לחכות כמה דקות ובסופו של דבר הושבנו בשולחן פנימי. אישית אני מעדיפה את השולחנות הצמודים לחלונות אבל הם ברובם שמורים לקבוצות... של ארבעה. סלט וואקמה היה ממש נחמד בתור פתיח ומשתלב טוב עם הסושי. הג'פנקו היה מעולה, הפוטומאקי הרגיל היה קצת פחות מושקע. עדיין מסעדה שתמיד כיף לחזור אליה.

עוד פרטים
הוספת תגובה
Alona - תמונה
Alona 24 ביקורות
נחמד
2.8
03/11/15

ביקרתי במסעדה מספר פעמים והייתי מרוצה מהאוכל ומהשירות. פעם אחרונה שיצא לי לאכול שם זה היה על ידי משלוח שהזמנתי אליי הביתה והתאכזבתי מאוד, השליח הגיע באיחור, עקב כך לא קיבל טיפ ועשה... פרצוף מאוד לא מרוצה על כך. לאחר שהתחלנו לאכול, שמתי לב שחסרה מנה אחת שהזמנתי ולא הגיעה ואף אחד לא טרח להודיע על כך. לאחר שהתקשרתי למסעדה נציגה כלשהי אמרה שאני אקבל את אותה המנה המשלוח הבא שאני אזמין, החלטתי לא להאמין לה כי אין שום תיעוד לכך בשום מקום והתעקשתי שהמנה שהזמנתי וכבר שילמתי עליה-תגיע. לאחר הרבה ויכוחים והתייעצות של הנציגה עם המנהלת שלה הוחלט לשלוח את אותו השליח להביא לי את המנה החסרה. לאחר שעה הגיע השליח עם המנה בפרצוף חמוץ ומאשים ששלחו אותו שוב והוא לא מקבל טיפ גם הפעם. הייתי מזמינה הרבה בעבר מהמסעדה אבל לאחר השירות הזה, אני לא אזמין מהם משלוחים ולא אגיע למסעדה

עוד פרטים
הוספת תגובה
Ilana - תמונה
Ilana 67 ביקורות
משלוח מג'פניקה
4.0
03/11/15

המשלוח הגיע מהר מהמצופה (45 ולא 60 דקות כפי שאמרו בעת ההזמנה). הסושי היה ארוז בקפידה, טעים וטרי. הערה בודדה: למרות שהזמנו הרבה סושי הגיע רק שקיק וואסבי בודד וקטן שלא הספיק לכולם. פעם... הבאה אנסה לזכור לבקש יותר מראש.

עוד פרטים
הוספת תגובה
RASH - תמונה
RASH 8 ביקורות
מאכזב מאד
2.0
23/05/15

בילינו בגן האם והחלטנו להיכנס לארוחת צהריים. זו פעם שניה שלנו במקום מזה שנתיים. קבלת הפנים לא נעימה, השרות חובבני (הערתי להם מספר פעמים שחסר לנו כלים, רוטב וכו') הזמנו ארוחת ילדים:... אצבעות עוף שמגיעות עם אורז שהיתה קרה! לנו הזמנו סושי, וול סטריט רול, ספייסי טונה רול וסלט יאם גאי. הסלט הסריח! פשוט כך, מהעוף! הסושי גדול אבל לא טעים. מחיר בהתאם: ארוחת ילדים 39 ש"ח. וול סטריט רול 36 ש"ח. ספייסי טונה 36 ש"ח. סטלה 1/3 24 ש"ח. לימונדה 11 ש"ח.

עוד פרטים
הוספת תגובה
Ilana - תמונה
Ilana 67 ביקורות
הפעם די התאכזבתי
3.0
12/03/15

בעקבות הביקור הקודם שלי בג'פניקה שהיה מאוד מוצלח, חזרתי לשם שוב השבוע, הפעם בלילה, והתאכזבתי לגלות שהסטנדרט ממש לא אחיד. המסעדה הייתה מלאה למרות שזה היה אמצע השבוע. אחרי המתנה של כ20... דקות הושיבו אותנו אבל עברה רבע שעה נוספת עד שהגיעה אלינו מלצרית, שהלחץ ניכר עליה, כדי לקחת את ההזמנה. למרות שהזמנו גם סושי, לא הביאו ג'ינג'ר, וואסבי וספייסי מיונז והיינו צריכים להזכיר. טאטאקי טונה הגיע בלי הרוטב שהוא בד"כ מגיע איתו אבל כבר לא אמרתי כלום. המחירים של כל התפריט התייקרו לאחרונה וכך למשל מרק מיסו שעלה תמיד 11 עולה עכשיו 14, וכיו"ב. בשום שלב אף אחד לא טרח לשאול אותנו אם הכל בסדר או אם נרצה עוד משהו, אבל מה שכן, לאורך כל הערב בילבלו אותנו עם מי שכנראה ישבו לפנינו באותו שולחן וניגשו אליי 3 פעמים כדי לנסות למסור לי שקית עם שאריות שהם כנראה השאירו... בקיצור, בלגן. מציעה לבוא בשעות פחות עמוסות.

עוד פרטים
הוספת תגובה
Ilana - תמונה
Ilana 67 ביקורות
עסקית בג'פניקה
4.8
23/02/15

הגענו לשם אתמול בצהריים בזמן העסקיות. לקחתי גיוזה למנה הראשונה, מנת פתיחה מאוד נחמדה עם רוטב טעים בצד. לעיקרית הזמנתי את קומבינציית קאטאנה שכללה פוטומאקי ענק עם שרימפס בטמפורה, מאקי... טונה ומאקי אספרגוס. השניים הראשונים היו טעימים, המאקי אספרגוס די משעמם. המלצרית הייתה ממש נחמדה ומקצועית. בסה"כ נהננו מאוד.

עוד פרטים
הוספת תגובה
גנית - תמונה
גנית 139 ביקורות
טעים מאד
5.0
08/01/15

הזמנו היום בצהריים במשלוח 2 מנות של פאד תאי מעורב (טופו, שרימפס ועוף). האוכל היה מצוין (מלבד זה שבמנה אחת היה בעיקר טופו ובשניה בעיקר שרימפס). המנות היו גדולות ומשביעות. המחיר בהחלט... שווה למנות (50 שח למנה). האוכל הגיע כעבור שעה בדיוק (כמובטח). ממליצה.

עוד פרטים
הוספת תגובה