נגישות
נגישות

ג'ירף חיפה ביקורות וחוות דעת - עמוד 5

דירוג גולשים

3.5
אוכל
3.5
שירות
3.5
אווירה
3.5
מחיר
3.5

הייתם כאן? הוסיפו חוות דעת

88 ביקורות וחוות דעת על ג'ירף חיפה

גנית - תמונה
גנית 139 ביקורות
שוב טעים
5.0
13/08/13

אכלתי אתמול בג'ירף ושוב כמו תמיד ממש נהניתי. הזמנתי קלמארי מצופה בפירורי פנקו. מנה מומלצת מאד.

עוד פרטים
הוספת תגובה
גנית - תמונה
גנית 139 ביקורות
טעיםםםםם
5.0
07/08/13

היום בערב הזמנו לכבוד יום הולדתי אוכל מהג'ירף ומעוד מסעדה. מהג'ירף הזמנו את הפתאי שרימפס והקיסרית הקלאסיות והיה פשוט מעולה בפעם המיליון שאכלנו את זה.

עוד פרטים
הוספת תגובה
roniros - תמונה
roniros 20 ביקורות
מעולה כרגיל!
4.8
25/07/13

שמחתי לראות שהוסיפו חצי מנה של ספייריבס!! מנת הספייריבס תמיד היתה אהובה עלי, ועכשיו הוסיפו אפשרות של חצי מנה עם סלט קולסלאו וטבעות בצל. שינוי מבורך וטעים במיוחד!!

עוד פרטים
הוספת תגובה
Ori - תמונה
Ori 90 ביקורות
מעולה
4.5
02/04/13

גי'רף מומלצת ביותר, במיוחד בישיבה במקום אך גם במשלוחים. אוכל טעים ומוקפד, אווירה של מסעדת נודלס בר כמו בחו''ל, טעמים אסייאתים ומגוון. ממליצה בעיקר על הנודלס ולא על סושי. שווה!

עוד פרטים
הוספת תגובה
סער - תמונה
סער 2 ביקורות
מקום נהדר.
3.8
12/02/13

אני וזוגתי נוהגים לפקוד את המקום פעם-פעמיים בחודש, האוכל טעים וטרי והאוירה מהנה. השירות של המלצרים נתון לשיפור, על הבר ההרגשה טובה יותר. האחמ"שים נותנים שירות מעולה.

עוד פרטים
הוספת תגובה
Michal Yuval Dayan - תמונה
Michal Yuval Dayan 4 ביקורות
4.0
30/08/11

באחד הימים בין פגישות נכנסתי לג'ירף לאכול צהרים. המנה שהזמנתי לא היתה לטעמי בשל תבלין לא מוכר.. מפאת קוצר הזמן .. אכלתי מה שיכולתי והזדרזתי לצאת.. המלצרית ממנה ביקשתי את החשבון שאלה איך... היה אז פרטתי אחריה נגשה המארחת וציינה כי ראתה שאינני נהנית מהמנה... התעקשה שאקח מנה אחרת ומאחר ולא היה באפשרותי מפאת הזמן שלא נותר.. ביקשה המאחרת לבטל את החוב בגין המנה.. מעולם לא נתקלתי בכזו מודעות לשירות.. כל הכבוד!!! ישר כח!!!

עוד פרטים
הוספת תגובה
אבנר - תמונה
אבנר 20 ביקורות
4.0
22/11/10

יואהו, הפתעה! ויכוח סוער התחולל ביני לבין חברתי להאם להיכנס לאכול במסעדה, או לא. בדיוק לפני שנה אכלנו וממש התאכזבנו.בסוף נכנסנו ויואהוו, איזה שינוי לטובה. איזה אוכל טרי וטעים וטוב.... והשירות אדיב וחביב. בקיצור חברים, שווה ביותר. היום זה שווה! המנה הראשונה של סאטה העוף ברוטב בוטנים, מדהים! פיליפינית חריפה! מדהים!עוף בלימון - סתמי ביותר! הפעם אני ממליץ.

עוד פרטים
הוספת תגובה
סבינה - תמונה
סבינה 8 ביקורות
2.7
22/09/10

היינו 4 בנות. האוכל היה בסדר אבל לא מעבר לזה, למעט הסטה, שהיה בלי טעם. מנות לא גדולות במיוחד, הרבה אורז מעט בשר. קינוחים טובים. הפריע לנו שהמקום נראה מוזנח, קירות מלוכלים, ציפוי... בשולחנות מתקלף, שרותים מוזנחים ולא נקיים, סל מלא עם ניירות מגבת. חברה שלי ראתה ג'וק שמטייל לו על הריצפה, כנראה הסביבה הייתה מתאימה לו ביותר. חבל המסעדה באחד המקומות הכי מרכזיים בחיפה, ציפינו להרבה יותר.

עוד פרטים
הוספת תגובה
hila - תמונה
hila מבקר מתחיל
3.3
28/07/10

סניף חיפה-הזמנו משלוח של שבע מנות הם הגיעו בלי צ'ופסטיקס ובלי מפיות אני מצפה כשאני מזמינה מנות ביותר מ350- שקלים הם יגיעו עם סכו"ם ומפיות מה דעתכם? ותמיד במשלוח מפשלים בחלק מההזמנות מה... הבעיה לרשום לטבח ולבדוק בלי כוסברה או להוסיף בוטנים בצד זה לא כל כך קשה. לתשומת לבכם זה היה ממש מעצבן שחלק מהמנות לא נאכלו בגלל שהיו בהן כוסברה או בצל.

עוד פרטים
הוספת תגובה
zana וzahi - תמונה
zana וzahi מבקר מתחיל
4.3
29/11/09

היינו השבוע פעם ראשונה בג'ירף, האוכל היה מצויין והשירות נהדר. אני לא זוכר את שם המלצרית אבל היא היתה יחסית חדשה (כחודשיים), היא הסבירה לנו בסבלנות על המנות שלא הכרנו, המליצה לנו ובאמת... נהננו מהמנות שבחרנו. היא כל הזמן וידאה שנעים לנו וטעים לנו ויצאנו עם חוויה אמיתית. אין ספק שנחזור לשם שוב.

עוד פרטים
הוספת תגובה