נגישות
נגישות

ג'ירף חיפה ביקורות וחוות דעת - עמוד 7

דירוג גולשים

3.5
אוכל
3.5
שירות
3.5
אווירה
3.5
מחיר
3.5

הייתם כאן? הוסיפו חוות דעת

88 ביקורות וחוות דעת על ג'ירף חיפה

cobi - תמונה
cobi 4 ביקורות
3.3
24/07/08

אוכל יבש, הזמנו תאילנדית חריפה, פאד תאי ומנת ילדים שניצל עם רוטב לימון, הנודלס היו יבשים כמו הנגב אולי קצת יותר. השניצל של הילד היה זקוק למשורית על מנת להחתך. מזל שלקחנו הביתה שם היו... לנו כלי עבודה.

עוד פרטים
הוספת תגובה
dana - תמונה
dana 18 ביקורות
1.0
27/04/08

אני נהגתי לאכול בג'ירף בהרצליה והאוכל היה פשוט מעולה, לאחרונה עברתי לחיפה בכרמל ושמחתי לגלות כי גם כאן יש סניף נוסף של המסעדה הזכורה לי טובה והחלטתי להזמין אוכל הביתה: מנה חריפה, פאד... תאי, גיוזה וסושי, כאשר שתי המנות החריפה ופאד תאי הגיעו ללא טעם, אטריות יבשות, עוף שרוף ברמה של גחלים פשוט מתחת לכל ביקורת... הבטיחו לי פיצוי ונאמר לי כי המנות בד"כ יוצאות נהדר לכן ניסיתי שוב: הזמנתי את המנה החריפה, גיוזה ואת המנה האפגנית ביקשתי שהמנות יהיו כשרות (ללא חזיר).מה שקבלתי היה מזעזע המנה החריפה הגיעה עם עוף שרוף, אטריות יבשות בלי טעם והמנה האפגנית הגיעה עם חזיר....אין לי מה להוסיף על זה אלא רק לומר שהם הפסידו לקוחות נאמנים ואני חוזרת ומתריעה בפני האנשים הרעבים לא לעשות משלוח בסניף חיפה האוכל זוועתי!!!! השאירו אותי פעמיים רעבה והמומה.

עוד פרטים
הוספת תגובה
 - תמונה
2 ביקורות
4.0
21/03/08

אני לקוחה קבועה בג'ירף ושהיתי שם המון פעמים.האוכל לדעתי מצויין, גם האווירה והשירות טובים.מבחינתי, האנשים שאמרו כי לא אהבו את המסעדה והשירות, כנראה נקלעו בזמנים לחוצים, וזמנים כאלה... קורים, ולכן השירות לא היה טוב והמנות היו קטנות. אני ממליצה מאוד על ג'ירף במרכז הכרמל. בעיקר על המנה הקריספית.

עוד פרטים
הוספת תגובה
 - תמונה
2 ביקורות
2.7
09/03/08

אחרי פעמים רבות בהן ביקרתי במסעדה, ברצוני לומר כי האוכל נהדר, אך מדוע לא משנים דברים בתפריט, אפילו לא מדי פעם???האווריה לא נעימה כ"כ בדרך כלל, ולצערי פינת העישון לא עוזרת ומריחים את... הסיגריות בכל המסעדה, במיוחד כשיש מעשנים על הבר.חוץ מזה הכל בסדר.

עוד פרטים
הוספת תגובה
 - תמונה
מבקר מתחיל
3.0
07/03/08

אני אישית תמיד מזמינה הביתה, האווירה לא משהו ובדר"כ גם רועש מאוד, כשיש מזג אוויר נעים תמיד מומלץ לשבת בחוץ. האוכל מצויין אם כי בזמן האחרון הם קצת התדרדרו... אני ממליצה בחום על המנה... המלאזית, לילדים תמיד אפשר להזמין מנת עוף בלימון וסלט תאילנדי כתוספת.

עוד פרטים
הוספת תגובה
 - תמונה
מבקר מתחיל
4.3
01/02/08

מכירה רק את הסניף בהרצליה ואין תלונות, האוכל נהדר והכי מומלץ המנה הפיליפינית החריפה שהיא מעולה ולא חריפה מאוד למי שחושש, גם מומלץ המרק פירות ים והוא ענקי אז ראו הוזהרתםהברמן הבלונדיני... מקבל ממני ציון 10 וגם המלצרים והמלצריותלסיכום:ציון:10+

עוד פרטים
הוספת תגובה
 - תמונה
מבקר מתחיל
1.7
15/01/08

אני מכירה את המסעדה כבר כמה שנים, ובעיקר את הטייק אווי. בפעמים אחרונות של הטייק אווי המנות הפכו לקטנות מאוד, ברמה שממש נשארים רעבים אחרי שמסיימים לאכול, וזאת למרות שהמחירים ממשיכים... לעלות בעשרות אחוזים. לפני שבוע הזמנתי צ'אזה בטייק אוו, נתחיל בזה וגיליתי שערה בתוך הרוטב של הבקר, אבל זה כמו שאומרים קורה גם לטובים ביותר. המנה היתה קטנטנה, כמעט ולא היה בשר, בעיקר חצילים, והבקר שכבר מצאתי היה באיכות גרועה ביותר, היה צמיגי ומלא גידים. בקיצור אכזבה. אין מצב שאני מזמינה מהם שוב.

עוד פרטים
הוספת תגובה
לירון - תמונה
לירון 3 ביקורות
2.0
03/01/08

בתור בן אדם שמאוד אוהב את הג'ירף במרכז הכרמל נחלתי את אתמול אכזבה קשה .... בתור התחלה קידם את פנינו ריח מוזר מאוד ששרר בחלל המסעדה . הקלמרי היה צמיגי מאוד והמנה קטנה מאוד ביחס לפעמים... אחרות שאכלנו , מנת הבקר והחצילים היתה סבירה ומנת נודלס שהוזמנה היתה טעימה אך חריפה מעבר לכל פרופורציה (יש לציין כי המלצרית ציינה זאת בעת ההזמנה). אבל שיא השיאים היה בקינוח - מנת הברולה בננות שאותה אנו מאוד אוהבים ושאותה אכלנו כבר עשרות פעמים.הרוטב של הברולה היה דליל והבננות חיות לגמרי (כנראה לא בישלו אותם מספיק כדי שיתבשלו ושהרוטב יסמיך) ובעת אכילת הקינוח התגלה לנו מין מקל מוזר(ג'ינג'ר נדמה לי) בתוך הברולה , וכאשר הערנו למלצר הוא לא ידע מה זה , התנצל ואמר שיכינו לנו אחד חדש על חשבון הבית ( עד כאן הכל טוב ויפה). לאחר שלוש דקות הוא שב עם המנה המוחזרת ואמר כי כך אמורה המנה להיות וכי כך היתה מאז ומתמיד . כאשר אמרתי כי אני לקוח שאוכל בקביעות במסעדה ושבעשרות (!!) פעמים שאכלתי את הברולה לא נתקלתי בג'ינג'ר תקוע באמצעו. תגובתו היתה " אם אתם רוצים אני אכין חדש אבל זה לא משנה כי זה יהיה אותו דבר " בנימה שלא הותירה ספק שהדבר האחרון שהוא רוצה לעשות זה להכין לנו קינוח חדש. ויתרנו על המחווה ולקחנו את שאריות הקינוח . את החשבון הגיש לנו בחור שלדעתי בכלל לא עובד במסעדה והציג את עצמו כמי שעבד במשך שנתיים על הבר במקום וכי כך המנה אמורה לצאת ו"שלא נאכל על זה סרט" . כשאמרנו לו שהוא רק גורם לסיטואציה להיות יותר מביכה הוא פשוט הניח את החשבון והלך. אני לא מבין מה הוא היה קשור ולמה המלצרית או המלצר ששירת אותנו לא הגישו לנו את החשבון. יצאנו משם מאוכזבים ולא נראה לי שנחזור בקרוב . אני מקווה שמנהלי המקום קוראים את הביקורות ומשפרים מאחר ואותנו הם הפסידו לזמן הקרוב.

עוד פרטים
הוספת תגובה
 - תמונה
מבקר מתחיל
2.4
09/12/07

אני חולה על הג'ירף.בד"כ אני וחברי אוכלים בסניפים ברמת החייל בת"א ובהרצליה.אתמול בצהרים היינו בסניף שבמרכז הכרמל בחיפה.היינו בסופ"ש במלון דן והתלהבנו כשראינו הג'ירף בקרבת המלון. היה... זוועתי מההתחלה והמצב רק החמיר במקום שאחרי התלונה הראשונה ישתנה משהו לטובה. אז ככה: הגענו התיישבנו עברנו על התפריטים והזמנו כבר מראש הכל.ראשונה,עיקרית-האפגנית וקינוח שבשבילו אנו נכנסים בכל פעם לג'ירף-ברולה בננות. מנה ראשונה כנפים ברוטב שזיפים. חיכינו המון זמן ובינתים כל מי שנכנס אחרינו כבר אוכל ושותה. עקבנו, המארחת ניגשה אלינו אני מאמינה שהיא הופתעה לראותנו יושבים בשולחן ריק ושאלה אם הכל בסדר.אמרנו שלא שאנחנו מחכים המון זמן למנה אחת ראשונה.המלצרית שהיתהמאחוריה ושמעה אמרה שכן זו מנה שלוקחת קצת זמן להכנה (כנפים?).המנה הגיעה והיתה בסדר. הגיעה המנה העיקרית ובלי שנגיד כלום המלצרית התנצלה על האיחור.לא שמנו לב אולי כי הרעב נרגע קצת אחרי הכנפים..המנה היתה מרה והורגש טעם שרוף ברוטב או בבשר.ואכן היו חתיכות של בשר שחורות-שרוף לגמרי.מכאן הטעם המר שהרגשנו.החליפו לנו המנה למנה שביקשנו שתהיה מהירה יותר להכנה.אח"כ הקינוח.כשהגיע החשבון שילמנו בלי להשאיר שקל טיפ! כשבד"כ אנו משאירים יותר מ 10% בכל מקום! מקוה שהמנהל עובר על התגובות ולוקח לתשומת ליבו.

עוד פרטים
הוספת תגובה
Michal Schefner - תמונה
Michal Schefner 9 ביקורות
4.7
23/11/07

טוב....כלקוחות קבועים מזה שנים של ג'ירף,נוכחנו אתמול בפעם השנייה בשבועיים האחרונים שהמנות קטנו עד למצב שממש צריך "לדוג" את חתיכות הבשר במנה הקיסרית. בעלי ג'ירף היקרים-תעשו חישוב של הפסד... לקוחות מול עוד כמה גרמים של בשר.ותאמינו לי תגיעו לכך שעדיף להחזיר את המנות לגדלן הקודם בתיאבון

עוד פרטים
הוספת תגובה